Pagina 3 van 10 Eerste 1234567 ... Laatste
    sneax's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat voor een uitleg is dat ook.
    safir Thom4s

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ssd niet kennen, onder welke steen leef je dan?
    En het proberen uitleggen met een halfgebakken uitleg. Ja jongens die mannen van den IT zijn toch rakkers ze!
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Binnenkort mijn eerste klantenbezoek op verplaatsing, in Amsterdam. Vind het wel spannend
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik duw deze nog eens omhoog.
    Vandaag: boeiende vergadering gehad in de voormiddag gevolgd door een gezellige lunchdate op terras met een klein deel van de collega's!
    Last.fm | Followmy.tv
    SW-5777-0196-5984

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Elke collega in de landscape die aankwam en over de voetbal begon.
    Ik denk dat we 20x hetzelfde verhaal hebben gehoord

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Allez, deze terug even naar boven stampen. Meer positiviteit over het werk!

Gisteren bij klant waar ik eigenlijk nog maar een keer of 5 ben geweest mogen horen (was in het kader van ik die ontslag neem bij werkgever en andere oorden opzoek): "wij volgen u waar je heen gaat".
    Los van wat contractueel mogelijk is, is dat toch een leuke statement om te horen. Op korte tijd klik maken, inwerken, en zaken opleveren die meteen veel vetrouwen geven.

En vandaag heb ik mijn eigen gekochte muis voor mijn activiteit als zelfstandige meegebracht om er mijn laatste maand in loondienst mee te werken. En dat is nu zo iets stom en klein, maar ik geniet daar nu ook van (weg klauwgrip rond kleine muisjes met handkramp tot gevolg!).

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Vandaag zijn er sollicitaties voor nieuwe collega's voor mij. Gisteren hun assessment mogen lezen en dan eens vergeleken met mijn eigen assessment. Toch eventjes een gevoel gehad van "amai, ik moet goed zijn" (even later gevolgd door: "ofwel zullen mijn nieuwe collega's allemaal een ramp worden" ).

Werk nu een jaar op mijn huidige job en was de eerste in mijn functie. Binnenkort zijn we met al met 4... leuk om een dienst volledig uit te kunnen bouwen en veel vertrouwen te krijgen.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Al enkele maanden aan de slag bij mijn huidige werkgever, tijdelijk contract met hoop op een aantal uren vast contract nadien (Ze zullen aan het einde van mijn contract bespreken of ze dat allemaal zien zitten want ze zijn maar met 3 dus financieel wel een beslissing die ze gaan voelen) en nog geen dag tegen mijn zin gaan werken. Leuke job, veel waardering van het team en elk voorstel dat ik doe, wordt op veel enthousiasme onthaalt omdat het ofwel de transparantie ten goede komt, ofwel geld uitspaart.

Enige nadeel is het loon maar dat kan ons momenteel niet zo veel schelen als ik met de glimlach kan gaan werken en zonder een seconde stress, terug naar huis kan.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het loon dat gestort is, twee weken 30% bij door nachtwerk en nog wat andere extra's daardoor .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

strijkkeiZer?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toen ik terug bij men collega’s kwam na mijn evaluatiegesprek( dat overigens zeer positief was), vroeg men collega hoe het was (aangezien ik hier nog maar een maand werk).
    Ik zei dat het goed was en dat ze blijkbaar heel content zijn van mij, maar dit ik nog altijd niet begrijp waarom ik deze job(kans) heb gekregen.

Zegt mijn collega: “ge zijt nochtans degene me het meeste potentieel dat ik hier al heb zien voorbij komen”

Toch wel tof om te horen als je nog maar een maand op je eerste it job werkt(na 8 jaar in een totaal andere branche te zitten en geen it diploma’s te hebben)

Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit weekend fout gevonden in de verloningen voor een bepaalde categorie van onderwijspersoneel door heel Vlaanderen.
    Dus naar dienst x, y en z gebeld en mijn bevindingen kloppen. Een 20% van mijn personeel mag zich aan een baremaverhoging verwachten met terugwerkende kracht vanaf september 2015, daarnaast zullen er nog enkele tientallen tot honderd andere mensen in Vlaanderen diezelfde terugbetaling krijgen.

(Bijna) Niemand zal weten dat het van mij kwam, but it still feels good :-)
    8 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerath Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit weekend fout gevonden in de verloningen voor een bepaalde categorie van onderwijspersoneel door heel Vlaanderen.
    Dus naar dienst x, y en z gebeld en mijn bevindingen kloppen. Een 20% van mijn personeel mag zich aan een baremaverhoging verwachten met terugwerkende kracht vanaf september 2015, daarnaast zullen er nog enkele tientallen tot honderd andere mensen in Vlaanderen diezelfde terugbetaling krijgen.

(Bijna) Niemand zal weten dat het van mij kwam, but it still feels good :-)
    Not al heroes wear capes
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sinds kort mag ik de planning van onze dienst doen, inclusief die voor mezelf. Ik krijg er als compensatie een dag thuiswerk voor, maar ik doe alles al tussen de soep en de patatten, dus ik heb een dagje dat ik gewoon thuis moet bereikbaar zijn.

De mensen hier zijn ook supercontent, want vroeger was het nogal een chaos, slechte shiftenverdeling en werd er regelmatig verlof geweigerd. Dat is allemaal verleden tijd. Nu is zelfs alles voor het groot verlof goedgekeurd na een hoop gepuzzel door ondertekende
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ontopic dan - donderdag voor het laatst bij een klant geweest waar ik de laatste jaren een paar trajecten heb gedaan.

Persoonlijk afscheid genomen en mooie woorden gekregen vanuit verschillende hoeken (directe medewerkers, hoger management, ...).
    Deed heel veel deugd omdat het gegeven op zich niet altijd eenvoudig was.

Gisteren ook mijn laatste maandelijkse team meeting georganiseerd. Afscheid komt dichterbij maar het verloopt allemaal zeer goed.

Manu's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na bijna drie jaar nog steeds opnieuw uitdaging op zowel intellectueel vlak als in werkdruk (op een positieve manier). Ik besefte dat deze week nog eens toen ik aan een nieuw projectje begon. Heerlijk!
    What you do today can improve all your tomorrows.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 3 van 10 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten