Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat zal een 4000 netto zijn. Een leuk extraatje maar dat zou me niet overhalen.
    no votes  

kobevr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zie trouwens nergens de beruchte €10 000: https://www.plopsajobs.be/jobsmartac...aland-De-Panne

Max €5000.
    "Wie ben jij om mij te beoordelen, of anders gezegd, wat noemenswaardig heb jij de laatste twee weken gedaan?"
    "Een job uitgeoefend en daar belastingen op betaald zodat ze daar ondermeer ons sociaal stelsel mee kunnen in stand houden."
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kobevr Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zie trouwens nergens de beruchte €10 000: https://www.plopsajobs.be/jobsmartac...aland-De-Panne

Max €5000.
    https://www.plopsajobs.be/vacatures/...135283-11.html
    no votes  

iTrader
    0
    Onlangs kwam ik bij een WN van plopsa thuis, die daar al 13 jaar werkt.

Die man moest nog altijd 6 weken op een jaar doppen. Dat zijnd toch allemaal geen normale praktijken? Die man was dan nog pro-plopsa aan het praten toen ik zei dat ik plopsa ernorm duur vind.

Ze mikken vooral op ambitieloze mensen die niks kunnen en makkelijk te manipuleren zijn, of ch'tis van over de grens...
    no votes  

iTrader
    0
    Ik vroeg me af of het eigenlijk 'not done' is om recruiters van bedrijven te contacteren via LinkedIn om wat meer informatie te bekomen. Ik heb bijv wel interesse in MBB maar zou graag wat meer (betrouwbare) informatie bekomen over deze bedrijven.
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    En dat is dan nog niet eens zo'n unieke job eh. Had die €10k verwacht voor serieuze managers ofzo.
    no votes  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    En dat is dan nog niet eens zo'n unieke job eh. Had die €10k verwacht voor serieuze managers ofzo.
    voor een "serieuze" job (huh?) zal men dit wel in het loon verrekenen. Nu wil men dit niet doen, mogelijks om technisch-fiscale redenen (o.a. werkbonus).

De Panne heeft het grote probleem dat er een enorm gebrek aan werklozen is in die regio (behalve De Panne zelf), ook al omdat ze in de uithoek van België liggen. Ze hebben de zee (weinig werkvolk die daar woont ), de Franse grens (weinig mensen die Nederlands kunnen) én dan nog eens een eigen bevolking die én verouderd is én qua werklozen nogal veel marginale Franstaligen kent.

Ze moeten momenteel, bij ongeveer de start van het echte seizoen, putten uit mss 150 werklozen in De Panne... De werkloosheidsgraad in Lo-Reninge is bvb maar 1,5%...
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle48 Bekijk bericht
    Ik vroeg me af of het eigenlijk 'not done' is om recruiters van bedrijven te contacteren via LinkedIn om wat meer informatie te bekomen. Ik heb bijv wel interesse in MBB maar zou graag wat meer (betrouwbare) informatie bekomen over deze bedrijven.
    Ik ben onlangs gecontacteerd door een recruiter van een MBB consulting. Ik vond het best een eer, aangezien ik geen summa/magna/cum laudes heb behaald. Ik ben nu bijna 4 jaar aan de slag als een meer operationele consultant bij grote multinationals. Ik denk dat door die namedropping + het feit dat ik een internship in VC heb gedaan + ik Ir. ben + ik nu veel verantwoordelijkheden heb, ik toch op een of andere manier interessant genoeg ben voor MBB.
    Ik ga binnen een maand de eerste ronde doen. Aangezien ik niet zoveel tijd heb om het voor te bereiden (druk werk, vakantie, ...) zal ik kort wat cases oefenen en wat gangbare frameworks bekijken. Dit met een portie gezond verstand zal ik hopelijk toch niet afgaan
    Het is sowieso een ervaring en wie weet..

Om op je vraag te antwoorden, ze hebben zoveel kandidaten die rechtstreeks solliciteren, dus ze kunnen zeer kieskeurig zijn. Je kan altijd eens proberen hun te contacteren maar ik heb het liever andersom :-)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Dat is toch wel een vrij unieke job lijkt mij. Het is niet alsof er 100 andere in België zijn die een gelijkaardige job doen hoor .
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Dat is toch wel een vrij unieke job lijkt mij. Het is niet alsof er 100 andere in België zijn die een gelijkaardige job doen hoor .
    Doen of kunnen doen? Voldoende achtergrond in de bouw hebben en een stap naar project management is nu ook niet zo ver weg lijkt me.
    no votes  

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Doen of kunnen doen? Voldoende achtergrond in de bouw hebben en een stap naar project management is nu ook niet zo ver weg lijkt me.
    Kunnen doen. Het gaat over decoratie en aankleding, dat is toch iets wat wel wat creativiteit vereist. Het is de mix van kennis van architectuur, materiaalkennis en creativiteit die je moet hebben. Niet te vergelijken met het bouwen en ontwerpen van gebouwen zoals appartementen of kantoren.

Niet elke projectleider zal die job goed kunnen doen. Projectleider is misschien ook wel wat ongelukkig gekozen omdat je zelf met projecten moet komen. En het dus niet louter het opvolgen van een project is. Ook in combinatie met de unieke setting, en de ligging die niet ideaal is. Snap ik wel waarom ze niet makkelijk een geschikt iemand vinden.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    no votes  

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ma lol
    Cheer up, the worst is yet to come.
    no votes  

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle48 Bekijk bericht
    Gewoon doen, in het slechtste geval reageren ze er niet op, in het beste geval toont het pro-activiteit.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"
    no votes  

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoeveel kan je zo extra vragen voor een bedrijfswagen te compenseren?
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lammeken Bekijk bericht
    Hoeveel kan je zo extra vragen voor een bedrijfswagen te compenseren?
    Hoeveel is dat u waard?
    Want daar draait het uiteindelijk om he...

Maar soit, 600-800 bruto?
    no votes  

Pagina 327 van 337 Eerste ... 227277317323324325326327328329330331 ... Laatste

Regels voor berichten