iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eens langsgaan bij de vdab voor een gesprek en specifiek vragen naar sollicitatietraining (want misschien knelt daar het schoentje wel bij jou) of opleidingen. Er is oa een opleiding via de vdab voor logistiek bediende waarbij de stage vaak de toegangspoort is naar een job.
    Nochtans bij Randstad - die hielden die cursus in samenwerking met Portilog - sollicitatietraining enz gehad. Ik neem hun tips van harte want ik was in het verleden te eerlijk. Nu misschien kom ik wat te direct over als ik antwoord op de vraag wat de klachten van m'n ongeval waren (wens ik niet te beantwoorden). Ik praat misschien wat meer om stiltes te vermijden.

Helaas heb ik een licht spraakgebrek en dan speelt dit licht op waardoor ik nerveus kan overkomen.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Als ze mij zo iets vragen, zouden ze ook terug krijgen dat het zelfs bij wet verboden is om dat te vragen, dat het enige wat telt, is dat je nu helemaal gezond bent verklaard en dat gerust door je huisarts op papier wil laten zetten.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben momenteel ook op zoek achter ander werk maar merk op dat er tegenwoordig gewoon zo weinig werk lijkt te zijn (in het zuiden van west vlaanderen), althans voor iemand met een algemene bachelor. Heb momenteel ongeveer 12 jaar ervaring waarvan 6 jaar in sociale sector en 6 jaar bij lokale overheid. Bij de overheid als team coördinator in de administratie. Soms denk ik om iets extra's te studeren om gewoon meer kans te maken op de arbeidsmarkt maar zie het niet zitten om terug jarenlange studies te volgen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benedi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben momenteel ook op zoek achter ander werk maar merk op dat er tegenwoordig gewoon zo weinig werk lijkt te zijn (in het zuiden van west vlaanderen), althans voor iemand met een algemene bachelor. Heb momenteel ongeveer 12 jaar ervaring waarvan 6 jaar in sociale sector en 6 jaar bij lokale overheid. Bij de overheid als team coördinator in de administratie. Soms denk ik om iets extra's te studeren om gewoon meer kans te maken op de arbeidsmarkt maar zie het niet zitten om terug jarenlange studies te volgen.
    Ga dan eens op zoek naar ander werk?
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

KingNine's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben na 8 jaar in een fabriek te hebben gewerkt in 3 ploegen gestopt om ergens anders te werken in dagsysteem, deze nieuwe job slaag zo enorm tegen (veiligheid en stank) dat ik er onmiddelijk wil stoppen.
    Aangezien ik ZELF ontslag zal nemen heb ik dus geen recht op stempelgeld?

Moet ik nu een paar dagen interim werken om zo "einde contract" te verkrijgen in de hoop nadien stempelgeld te ontvangen naar aanloop van een nieuwe job?

BTW, ben er niet trots op en zou liever niet willen stempelen maar ik hou dit echt niet vol om nog lang tussen de solventen te staan, was trouwens ook niet gezegd tijdens sollicitatie...
    Heb trouwens in die 10j nog nooit gedopt dus don't judge.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    BBTK - Je werk verlaten blijft niet zonder gevolgen voor je werkloosheidsuitkering!

Die enkele dagen moeten dus minimum 13 weken duren...

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een job bij de Vlaamse Overheid geweigerd. Domste beslissing in mijn leven. Meer salaris, meer verlof, meer werkzekerheid en minder stress.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

iTrader
    78 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er recent mensen aan de slag als bus of tramchauffeur bij De Lijn?
    Ik mag binnenkort op "panelgesprek" maar ik weet helemaal niet wat dit inhoudt...
    Het is de laatste fase van de sollicitatie trouwens.

Pagina 130 van 130 Eerste ... 3080120126127128129130

Regels voor berichten