Pagina 3 van 65 Eerste 12345671353 ... Laatste
    chronos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ayyyy, ik heb echt het minimum van moeite gedaan en toch net 8/20 voor statistiek in tweede zit => deliberatie

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Bah chemie ging niet goed vandaag, hopen op 8,9 of miss een 10 Maandag wiskunde als laatste en dan zit het erop.

Sent from my A0001 using Tapatalk

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chronos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ayyyy, ik heb echt het minimum van moeite gedaan en toch net 8/20 voor statistiek in tweede zit => deliberatie
    nice

iTrader
    0
    Wat een kutsysteem met die studiepunten. OK, als je 3jaar uw vakken faalt zit je met weinig stp over, maar waarom houden ze nog rekening met dit systeem voor afgestudeerden? Ik heb nu 12stp over blijkbaar. Als je er 0 hebt mag je je gewoon niet inschrijven, zelfs niet 'uit interesse'. Alles wat je hoger dan uw krediet opneemt moet je dubbel betalen (wat imo ook wel normaal is). Kvind het gewoon onnozel dat 0=niet inschrijven is.

Soit, denk eraan om verkorte bach geschiedenis te doen op 2j tijd (56stp in totaal voor mij)

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    De geschiedenisvakken aan de UGent steken mij over het algemeen eigenlijk neig tegen, voor wat het waard is (doe een minor geschiedenis). Just saying.

Ik ben nu bezig met het paperassenwerk voor mijn stage in Italië volgende maand. Contracten, risicoanalyses etc... zucht. Ondertussen moet ik ook nog een promotor en onderwerp kiezen voor mijn thesis volgend jaar (ik twijfel heel hard tussen verdergaan op mijn bachelorproef of een thesis schrijven over een opgraving te Cyprus waar ik zelf ook aan meewerk). Stress en het jaar is nog niet eens begonnen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SinDweller Bekijk bericht
    De geschiedenisvakken aan de UGent steken mij over het algemeen eigenlijk neig tegen, voor wat het waard is (doe een minor geschiedenis). Just saying.

Ik ben nu bezig met het paperassenwerk voor mijn stage in Italië volgende maand. Contracten, risicoanalyses etc... zucht. Ondertussen moet ik ook nog een promotor en onderwerp kiezen voor mijn thesis volgend jaar (ik twijfel heel hard tussen verdergaan op mijn bachelorproef of een thesis schrijven over een opgraving te Cyprus waar ik zelf ook aan meewerk). Stress en het jaar is nog niet eens begonnen.
    Ik denk dit te doen in Leuven:

Reden waarom: gewoon puur uit interesse en ik wil het op mijn cv kunnen zetten. Kmoet alles wel nog financieel bekijken vooraleer ik mij officieel inschrijf

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    Wat een kutsysteem met die studiepunten. OK, als je 3jaar uw vakken faalt zit je met weinig stp over, maar waarom houden ze nog rekening met dit systeem voor afgestudeerden? Ik heb nu 12stp over blijkbaar. Als je er 0 hebt mag je je gewoon niet inschrijven, zelfs niet 'uit interesse'. Alles wat je hoger dan uw krediet opneemt moet je dubbel betalen (wat imo ook wel normaal is). Kvind het gewoon onnozel dat 0=niet inschrijven is.

Soit, denk eraan om verkorte bach geschiedenis te doen op 2j tijd (56stp in totaal voor mij)
    Ja dit, ik snap dat ze willen vermijden dat ge kostenloos van de ene opleiding naar de anderen gaat, maar om daarom 140sp af te trekken na behalen van uw master. Alleen als ge een perfect parcours hebt afgelegd wordt ge niet genaaid.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Ja dit, ik snap dat ze willen vermijden dat ge kostenloos van de ene opleiding naar de anderen gaat, maar om daarom 140sp af te trekken na behalen van uw master. Alleen als ge een perfect parcours hebt afgelegd wordt ge niet genaaid.
    Idd, vind ik ook vrij stom. U eerste jaar is grandioos verkloten bijvoorbeeld (niet dat ik in dat geval zit maar bon) en er worden meteen toch wat kansen ontnomen.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Idd, vind ik ook vrij stom. U eerste jaar is grandioos verkloten bijvoorbeeld (niet dat ik in dat geval zit maar bon) en er worden meteen toch wat kansen ontnomen.

iTrader
    0
    Ja ik weet inderdaad dat u eerste jaar niet super was, en k snap u daar volledig in, ondertussen heb jij ook al meer dan genoeg laten zien dat jij wel degelijk in staat bent te presteren op universitair niveau, onterecht dat u eerste jaar dan nog altijd zo hard mee in rekening gebracht wordt na het afronden van u opleiding.

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Ja ik weet inderdaad dat u eerste jaar niet super was, en k snap u daar volledig in, ondertussen heb jij ook al meer dan genoeg laten zien dat jij wel degelijk in staat bent te presteren op universitair niveau, onterecht dat u eerste jaar dan nog altijd zo hard mee in rekening gebracht wordt na het afronden van u opleiding.
    Okay, that's it. Als jij echt ergens stage gaat lopen straks en misschien hier en daar ne mail gaat moeten sturen; ga je me misschien nog dankbaar zijn.

UW eerste jaar
    ik snap U volledig
    UW eerste jaar
    UW opleiding

begrijp je?
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Okay, that's it. Als jij echt ergens stage gaat lopen straks en misschien hier en daar ne mail gaat moeten sturen; ga je me misschien nog dankbaar zijn.

UW eerste jaar
    ik snap U volledig
    UW eerste jaar
    UW opleiding

begrijp je?
    Nee .

U met een hoofdletter is wel zoiezo al fout aangezien ik Pieterjan niet aanbid als god of hij ook geen koning is ofzo .

Edit: Ja ik ga stage lopen straks, meermaals zelfs, sterker nog ik heb al stage gelopen deze vakantie en daar waren ze meer dan tevreden over mij, dan denk ik ook eens iets verder na of ik wel correcte zaken neerschrijf. Maar bedankt voor u(w)? tips.

Edit 2: K bedoeld dat niet per se aanvallend ofzo he, ik wil gerust geloven dat dit echt is om mij te helpen, maar als het een geruststelling mag zijn, ik kan best foutloos schrijven, heb al artikels geschreven in twee talen voor verschillende sites, over verschillende onderwerpen, die nagelezen zijn door mensen die quasi niks anders deden dan teksten nalezen/verbeteren en daar stonden altijd weinig of geen fouten in qua spelling. Op een game forum schrijf ik vaak gewoon hoe ik het in mijn dialect schrijf en/of uitspreek. Als u dat echt irriteert dan ga je u daar jammer maar helaas nog veel aan gaan ergeren vrees ik .
    Laatst gewijzigd door AreVee; 4 september 2016 om 11:52

iTrader
    3 (100%)
    Iemand motivatie nodig? Deze coach kan je altijd helpen!!!
    Dino Frediani – Inspiration – Motivation – Transformation

iTrader
    3 (100%)
    @:onzeker: Waarom wilde't eigenlijk voor uw CV?

iTrader
    0
    @:onzeker: Waarom wilde't eigenlijk voor uw CV?
    omdat het dan aantoont dat ik in mijn vrije tijd nog altijd moeite doe om bij te leren. Je kan dat ook gewoon met boeken te lezen natuurlijk, maar een diploma erbij toont dat dan objectief aan

Pagina 3 van 65 Eerste 12345671353 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten