iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik moest van mijn vorige manager ook altijd mee op de beurs staan, omdat ik deel uitmaak van het sales team, hoewel ik geen sales doe.

Ik ken echter niets van de producten.

Dus ik ging gewoon altijd achter de bar staan. Budget voor hostessen is altijd beperkt, en die miekes waren dan ook altijd blij dat er iemand den toog deed zodat zij konden rondgaan en shit.

Heel den dag drank tappen en lullen met iedereen die aan den toog kwam, en wa den plezante uithangen met die hostesskes. Was nog wel plezant

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb ik daar nu iets verkeerd mee gezegd? Dat is gewoon een logische observatie.
    Dus de enige reden volgens u waarom een werkgever vrouwen te werk stelt is als lustobject voor de klanten? Tenzij ge een pooier zijt, lijkt me dat niet echt normaal.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    Geen loonsopslag of bonus dit jaar terwijl ik wel bovengemiddeld presteer en ze mij al geruime tijd beloofd hadden een onkostenvergoeding te geven....

Denk dat ze willen dat mensen uit zichzelf vertrekken
    Thread aan het bijlezen dus sorry voor de bump.
    Maar is die onkostenvergoednig geen wortel die ze u willen voorhouden? Als ik me het goed herinner hebt ge toch geen zuiver commerciele functie bij de bank. Hoe zou je dan zo een (forfaitaire?) onkostenvergoeding kunnen verdedigen tov je leadS?

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Thread aan het bijlezen dus sorry voor de bump.
    Maar is die onkostenvergoednig geen wortel die ze u willen voorhouden? Als ik me het goed herinner hebt ge toch geen zuiver commerciele functie bij de bank. Hoe zou je dan zo een (forfaitaire?) onkostenvergoeding kunnen verdedigen tov je leadS?
    Heb nu wel een commerciële functie met klantencontact enzo
    Voelt inderdaad aan alsof ze een wortel voor mij hangen, maar veel excuses om het niet te geven. Ik begrijp waarom er geen approval wordt verkregen, maar als ze het beloofd hadden moeten ze ook wel hun woord houden imho.
    Baas denkt er ook zo over maar die wordt zelf geblokkeerd bij het bespreken met hoger management...

Ach ja

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    collega die hetzelfde werkt doet en zelfde verdiend, maar ik doe wel alle moeite om klantgericht te zijn en werk veel beter/efficienter .

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Eentje van m'n vriendin. Niet haar afdeling maar eentje die naast haar zit, hebben ze zo'n systeem met telefoons die doorschakelen naar de volgende. Is er daar een oudere die zegt "ik heb in m'n leven al genoeg telefoons opgenomen", en die zet zich dus constant "offline" zodat die zijn telefoons van zijn klanten 100% van de tijd worden doorgeschakeld. Zo iemand zou ik kunnen vermoorden.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Eentje van m'n vriendin. Niet haar afdeling maar eentje die naast haar zit, hebben ze zo'n systeem met telefoons die doorschakelen naar de volgende. Is er daar een oudere die zegt "ik heb in m'n leven al genoeg telefoons opgenomen", en die zet zich dus constant "offline" zodat die zijn telefoons van zijn klanten 100% van de tijd worden doorgeschakeld. Zo iemand zou ik kunnen vermoorden.
    Hier bijna hetzelfde, neemt nooit telefoons op, terwijl ze t eerste jaar moet telefoons opnemen als de receptioniste even naar het toilet is en de lijn staat naar achter.... Ze werkt hier amper 6 maand
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zoiets moet toch makkelijk in de cijfers te zien zijn?

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuud Bekijk bericht
    Zoiets moet toch makkelijk in de cijfers te zien zijn?
    Yup, maar vandaag is iemand van mijn collega's uitgevlogen tegen haar, haar laatste dagen zijn aangebroken... Ze maakt fouten maar geeft anderen de schuld -_- vandaag ook... Ze heeft telkens een antwoord klaar op alles wat ze tegen haar zeggen en vragen...
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Departementen waar geld wordt weggegooid. Ik werk zelf in BI wat wil zeggen dat het mijn job is om mensen data te laten gebruiken ipv buikgevoel.

Gisteren een presentatie over een nieuwe tool met persona's om reizigers te categoriseren. Blijkt dat ze die persona's hebben opgesteld aan de hand van enquetes. 186 enquetes op een populatie van 26 miljoen reizigers per jaar.
    Je gaat dus heel uw strategie baseren op een steekproefgrootte 0.000007% van uw populatie. Dat is zoals een enquete doen bij 70 Belgen en daaruit een conclusie voor heel België trekken.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zoals elke statisticus weet je dat het % van de bevraagde populatie niet uitmaakt, enkel de grootte van de steekproef ;-)?
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Zoals elke statisticus weet je dat het % van de bevraagde populatie niet uitmaakt, enkel de grootte van de steekproef ;-)?
    Ik ben geen statisticus (in mijn job doet een computer dat werk, ofwel een effectieve wiskundige ) maar ik weet dat inderdaad. En op een populatie van 26 miljoen is 186 zelfs geen absurd kleine steekproef als het gaat om 1 specifieke hypothese te testen.

Maar het gaat hier over clustering en ipv daar een deftige methode voor te gebruiken (algoritme op een véél grotere dataset) kiezen ze dus voor puur buikgevoel. Dat het resultaat dan neerkomt op exact dezelfde categorieën die ze voordien verwacht hadden, is niet echt verrassend...

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Werd die enquete toevalig opgenomen op 23 Nov? Want ik heb toen ook een vragenlijst van een mevrouwtje beantwoord.. What are the odds
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Werd die enquete toevalig opgenomen op 23 Nov? Want ik heb toen ook een vragenlijst van een mevrouwtje beantwoord.. What are the odds
    Er zijn vrij regelmatig enquetes op de luchthaven. Meestal gaat dit over ASQ (https://aci.aero/customer-experience-asq/), dat is eerder om de kwaliteit van de luchthaven te meten en te vergelijken met andere luchthavens. Dat zijn vooral vragen over de wifi en de toiletten etc. Dat is 1 van de grote doelstelling voor de luchthaven, en die enquetes worden dus best vaak afgenomen.

Dit is dan specifiek nog een andere enquete geweest voor die persona's aan te maken.

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Enkele weken geleden nieuwe laptop opt werk besteld. Doe veel grafisch werk zowel op het werk, thuis als op verplaatsing. Moet dus iets redelijk krachtig zijn.
    Onze IT wou mij een basic laptop geven icm een vaste pc waar remote acces op zit, want "niemand werkt meer volledig op de laptop, dat is achterhaald". Eens goed mee gelachen, want zit soms op locaties zonder internet.
    It "alé ge hebt tegenwoordig overal internet"
    Wel...afgelopen weken goed gelachen: één van onze bureau's heeft een wifi snelheid van 1mbs download..hadk die remote acces wss nooit deftig kunnen gebruiken.
    Afgelopen week 2 grote stroompannes gehad waarbij we 1x 4-5u zonder stroom zaten en 1x 2u. Was ik wel blij een laptop te hebben terwijl de rest er met zn vingers zat te draaien xD

Regels voor berichten