iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Overduidelijke troll, en iedereen gaat er weer op in .
    En jij beslist zeker of er iemand een troll is?

Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik schiet ook geen geld meer voor, tenzij aan een beperkt aantal directe collega's die ik vertrouw en waarvan ik weet dat ik het geld zal terughebben. Onderling hebben wij ook de gewoonte om elkaar meteen via app terug te betalen.

Maar er zijn er ook genoeg anderen die ondertussen op mijn blacklist staan. Eentje moet mij nog 10€ die ik had voorgeschoten als cadeau voor andere collega (geboorte of pensioen, weet ik al niet meer). Ondanks twee herinneringsmails (met enkele weken tussen) en telkens een daarop volgend "oei! sorry, ik zal het vanavond overschrijven!" nog steeds niks van teruggezien. Ik ga er ook niet over blijven zagen, maar daar leen ik niks meer aan. Is ook typisch zo'n persoon die dikwijls een euro komt schooien voor een blikje cola uit de automaat, terwijl er bij ons op het werk gratis water, koffie en thee is. Of die op café de duurdere dranken op de kaart bestelt, maar zelf tot het laatste wacht om een rondje te geven - en dan moet je nog geluk hebben dat er dan ook niet gevraagd wordt of je kan voorschieten "want ik heb maar 5€ bij".

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Er staat al een tijd een bak van 500 gram spaghetti bolognaise in de frigo. Ik zag gisteren dat er schimmel op stond. En dat is niet de eerste keer dat mensen vergeten/te vortig zijn om de frigo net te houden...

Deze ochtend zag ik dat er van hetzelfde tupperware een nieuwe gigantische bak couscous met kip staat. Ik mag hopen dat dat niet van dezelfde persoon als de schimmelpasta is.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feignasse Bekijk bericht
    Ik schiet ook geen geld meer voor, tenzij aan een beperkt aantal directe collega's die ik vertrouw en waarvan ik weet dat ik het geld zal terughebben. Onderling hebben wij ook de gewoonte om elkaar meteen via app terug te betalen.

Een werkgever die geen gratis frisdranken aanbiedt daar wil ik zelf niet voor werken. Zelfs de boterhammen zijn gratis en ja ik heb mc.

Maar er zijn er ook genoeg anderen die ondertussen op mijn blacklist staan. Eentje moet mij nog 10€ die ik had voorgeschoten als cadeau voor andere collega (geboorte of pensioen, weet ik al niet meer). Ondanks twee herinneringsmails (met enkele weken tussen) en telkens een daarop volgend "oei! sorry, ik zal het vanavond overschrijven!" nog steeds niks van teruggezien. Ik ga er ook niet over blijven zagen, maar daar leen ik niks meer aan. Is ook typisch zo'n persoon die dikwijls een euro komt schooien voor een blikje cola uit de automaat, terwijl er bij ons op het werk gratis water, koffie en thee is. Of die op café de duurdere dranken op de kaart bestelt, maar zelf tot het laatste wacht om een rondje te geven - en dan moet je nog geluk hebben dat er dan ook niet gevraagd wordt of je kan voorschieten "want ik heb maar 5€ bij".

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een werkgever die geen gratis frisdranken aanbiedt daar wil ik zelf niet voor werken. Zelfs de boterhammen zijn gratis en ja ik heb mc.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niemandsland Bekijk bericht
    Laat ons hopen dat je niet te vaak wil veranderen dan

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Er staat al een tijd een bak van 500 gram spaghetti bolognaise in de frigo. Ik zag gisteren dat er schimmel op stond. En dat is niet de eerste keer dat mensen vergeten/te vortig zijn om de frigo net te houden...

Deze ochtend zag ik dat er van hetzelfde tupperware een nieuwe gigantische bak couscous met kip staat. Ik mag hopen dat dat niet van dezelfde persoon als de schimmelpasta is.
    Was bij ons vroeger ook een probleem. Is simpel opgelost, wekelijks op hetzelfde moment wordt gewoon alles in de vuilbak geflikkerd wat er op dat moment instaat.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik krijg mijn loon de 20 ste van de maand dus mag ook gezegd worden als het goed is, en neen is geen voorschot.

Nieuwe ergernis. Collega heeft zeven weken geleden ontslag gegeven. Vandaag komt Hr zeggen, we hebben niemand gevonden. Kan mijn halve namiddag opgeven en wordt stronthopen opruimen, wordt 4 mailboxen beheren, en nog is de mailbox van de collega die vertrokken is.

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feignasse Bekijk bericht

da's niet zagen he, daar heb je recht op. Zou ik niet kn verdragen. Ik zou het een tweede keer wel zeeeeer assertief vragen...
    Desnoods hem publiekelijk voor een blok zetten.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het eerste project dat we volledig intern gingen houden omdat ik wel over de kennis en ervaring beschik die mijn collega's missen. Deze morgen vraagt de projectleider of het gaat lukken of dat hij niet moet vragen of X (externe firma die dit voorheen deed) eventueel niet even moet komen meedraaien om wat te helpen en bij te sturen (dit werk is voor mij uiteindelijk ook al de geleden). Ik vind dat een goed idee, al is het maar omdat zij over specifieke apparatuur beschikken die wij (nog) niet hebben en iemand die mij ff een paar dagen meedraait en up-to-date brengt is nooit verloren.

10min later staat de baas van X al langs mij met meer,betere en gedetailleerdere info dan ik krijg, inclusief een volledige planning met zijn team al voorzien.
    Ja,kom, doe dan niet onnozel en zeg eerlijk dat ge wat twijfels hebt bij mij/ons en wij deze keer volledig met X gaan meedraaien ( vorige zijn wij pas tegen het einde ingestapt) om het volgende misschien wel intern te houden.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn "ergernis" is hoe slecht HR werkt (surprise!). Interne promotie gemaakt, maar blijkbaar heb ik veel meer verbeteringen dan dat zij mij hebben verteld, wat natuurlijk leuk is, alleen jammer dat ik daar maar geen overzicht van krijg.

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn manager is sinds 1,5-2jr gescheiden van haar ex. Sindsdien poept ze erop los met jan en alleman. Opzich geen probleem mee, het is haar leven.
    Overlaatst was ze nog aant opscheppen dag ze het met een klant had gedaan...(in mijn ogen al not done).
    Nu gaat ze binnenkort op date met een verkoper van de concurrentie..gedurende de werkuren. Toen ik subtiel ging polsen of ze diene verkoper wouden aannemen bij ons, zei ze "neenee het is niet werkgerelateerd. Is gewoon voor het plezier dat ik met.hem afspreek."
    Ze doet wat ze wilt, maar....gedurende de werkuren...net voor de.start van enkele grote events waarbij we elke hulp kunnen gebruiken...weet het niet hoor..

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Mijn manager is sinds 1,5-2jr gescheiden van haar ex. Sindsdien poept ze erop los met jan en alleman. Opzich geen probleem mee, het is haar leven.
    Overlaatst was ze nog aant opscheppen dag ze het met een klant had gedaan...(in mijn ogen al not done).
    Nu gaat ze binnenkort op date met een verkoper van de concurrentie..gedurende de werkuren. Toen ik subtiel ging polsen of ze diene verkoper wouden aannemen bij ons, zei ze "neenee het is niet werkgerelateerd. Is gewoon voor het plezier dat ik met.hem afspreek."
    Ze doet wat ze wilt, maar....gedurende de werkuren...net voor de.start van enkele grote events waarbij we elke hulp kunnen gebruiken...weet het niet hoor..
    Volgende keer als ze aankomt op het werk het liedje "Poepe" van FCkabul opzetten

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen loonsopslag of bonus dit jaar terwijl ik wel bovengemiddeld presteer en ze mij al geruime tijd beloofd hadden een onkostenvergoeding te geven....

Denk dat ze willen dat mensen uit zichzelf vertrekken

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    Geen loonsopslag of bonus dit jaar terwijl ik wel bovengemiddeld presteer en ze mij al geruime tijd beloofd hadden een onkostenvergoeding te geven....

Denk dat ze willen dat mensen uit zichzelf vertrekken
    Ah, dat hoor ik ook elk jaar Al vier jaar op rij een exceeded op mijn evaluatie, maar buiten een bescheiden opslag die bij een functiewissel (met meer verantwoordelijkheden) hoorde heb ik nog niets gezien.

"Er is geen budget door de automatische indexering van de overheid".

Waarom zelfs nog evaluaties geven dan.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

Pagina 223 van 234 Eerste ... 123173213219220221222223224225226227233 ... Laatste

Regels voor berichten