iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het was nog eens de "maandelijkse" teammeeting, de laatste was 2 maand geleden.
    Planning voor de rest van het jaar? " ja, die moet ik nog bekijken"
    Globale planning voor volgend jaar? Erm ja, paar projecten in de pijplijn maar dat is nog onduidelijk
    Bepaalde (cruciale) pijnpunten die al máánden, keer op keer, worden aangehaald? Ik neem het mee, we zullen het bekijken
    Herhaling van eerdere vragen? Ja, ik neem het zeker nog eens op met de bevoegde dienst

Ja, hou dan gewoon geen vergadering

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromker Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het was nog eens de "maandelijkse" teammeeting, de laatste was 2 maand geleden.
    Planning voor de rest van het jaar? " ja, die moet ik nog bekijken"
    Globale planning voor volgend jaar? Erm ja, paar projecten in de pijplijn maar dat is nog onduidelijk
    Bepaalde (cruciale) pijnpunten die al máánden, keer op keer, worden aangehaald? Ik neem het mee, we zullen het bekijken
    Herhaling van eerdere vragen? Ja, ik neem het zeker nog eens op met de bevoegde dienst

Ja, hou dan gewoon geen vergadering
    1. Agenda opstellen
    2. Rondvraag extra punten
    3. Agenda aanvullen
    4. Agenda afsluiten

Dan kunnen vragen zoals jij hierboven aanhaalt opgenomen worden in de vergadering en voorbereid worden. Als er dan toch nog tijdens de vergadering vragen opduiken is het pech, misschien als er nog wat tijd over is.
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    1. Agenda opstellen
    2. Rondvraag extra punten
    3. Agenda aanvullen
    4. Agenda afsluiten

Dan kunnen vragen zoals jij hierboven aanhaalt opgenomen worden in de vergadering en voorbereid worden. Als er dan toch nog tijdens de vergadering vragen opduiken is het pech, misschien als er nog wat tijd over is.
    Dit waren geen nieuwe vragen he, dit waren vragen die allemaal al op eerdere vergaderingen of momenten zijn aangehaald waar gewoon nooit een antwoord op komt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromker Bekijk bericht
    Dit waren geen nieuwe vragen he, dit waren vragen die allemaal al op eerdere vergaderingen of momenten zijn aangehaald waar gewoon nooit een antwoord op komt.
    Maar ze stonden niet op de agenda?
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Barpersoneel dat tijdens mijn pauze aan de mengtafel prutst en niet meer weet wat ze hebben veranderd. Heb gelukkig nog een paar zaken op zicht kunnen redden.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Besef eigenlijk dat ik echt niet graag naar m'n werk ga. Eenmaal vrijdag barst ik van de zin in het weekend en wil ik alles doen om geen minuut verloren te laten gaan. Ik was zelf op zaterdagavond al wat opgejaagd dat ik niet te laat mag gaan slapen voor zondagochtend op een deftig uur te kunnen opstaan.

Zondag is al een aantal weken een dag dat ik enorm baal dat het maandag is.

Ik slaap doordeweeks niet aan een stuk door (2-3 keer word ik wel wakker). Het werk zelf valt wel mee maar ik heb echt 0,0000 binding met m'n collega's. Onderling wordt er veel gelachen en geklaagd. Zo goed als nooit word ik erbij betrokken en keren dat ik gewoon teken geef dat ik wel oké ben, wordt dit afgeblokt.

Er is zelfs een whatsapp chatgroep en wat hoor ik allemaal aan de eettafel.

Oké, ik werk er nu 2 maanden en het zijn allemaal vrouwen, maar ik merk ergens dat het niet zal beteren. Ander werk zoeken?
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Rondkijken kan zeker geen kwaad, leest wel alsof je fysieke klachten er enkel op zullen toenemen en je zit toch ook niet te wachten op dagelijkse hoofdpijn, verkrampte nek of rug,.. Puur door de stress natuurlijk.

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bah, kom ik na een week nog eens naar kantoor, is het hier zelfs nog slechter geworden:
    - nog steeds niet voldoende monitors
    - nu werkt de verlichting ook al niet meer sinds vorige week blijkbaar
    - en het is hier nog eens barkoud in het lokaal.

laat dan als managment pas iets weten als het écht klaar is he, wat een kutzooi is me dit nu
    There's no such thing as too much snow

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Besef eigenlijk dat ik echt niet graag naar m'n werk ga. Eenmaal vrijdag barst ik van de zin in het weekend en wil ik alles doen om geen minuut verloren te laten gaan. Ik was zelf op zaterdagavond al wat opgejaagd dat ik niet te laat mag gaan slapen voor zondagochtend op een deftig uur te kunnen opstaan.

Zondag is al een aantal weken een dag dat ik enorm baal dat het maandag is.

Ik slaap doordeweeks niet aan een stuk door (2-3 keer word ik wel wakker). Het werk zelf valt wel mee maar ik heb echt 0,0000 binding met m'n collega's. Onderling wordt er veel gelachen en geklaagd. Zo goed als nooit word ik erbij betrokken en keren dat ik gewoon teken geef dat ik wel oké ben, wordt dit afgeblokt.

Er is zelfs een whatsapp chatgroep en wat hoor ik allemaal aan de eettafel.

Oké, ik werk er nu 2 maanden en het zijn allemaal vrouwen, maar ik merk ergens dat het niet zal beteren. Ander werk zoeken?

Met alle respect, maar je zit daar nog maar 2 maand.
    Bij mij heeft het 1jaar geduurd voor ik echt bij de groep hoorde en volledig ingewerkt was. En zelfs na 3 jaar zijn er momenten dat ik er niet bijhoor/sommige collega's zien elkaar in het weekend omdat ze intussen vrienden zijn geworden en omdat ze dezelfde leeftijd en interesses hebben.
    Ik accepteer gewoon dat dat bij mij ook zo zal zijn, vooral dan door leeftijdsverschil tussen hen en mij.

Daarnaast moet je ook eens in eigen boezem kijken. Hoe zit je bv op het werk, ben je een aangenaam aanspreekpunt of zit je gewoon wat op uw stoel rond te kijken en te klagen?
    Die vrouwen hebben mss ook al meerdere mensen tijdelijk zien binnenkomen en weer weggaan, en voelen misschien aan dat het bij jou hetzelfde zal zijn.

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Veruit het meest hatelijk aan in Antwerpen werken als niet-Antwerpenaar:

WELLEK
    WELLEK
    WELLEK
    WELLEK
    WELLEK
    WÈLLÈK
    WELLEK
    WELLEK
    WELLEK
    WELLEK
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Bij ons zijn er 2 diensten die zwak werken. Beide hebben als leidinggevende manager, geen gewoon diensthoofd.

Vroeger zaten die in het "administratieve" departement, nu zal men dat administratief departement splitsen in 2. In de praktijk komt dit overeen met een soort van crisismanager die men op die 2 diensten wil zetten.

Blijkt nu dat die 2 managers nét voor die functie als crisismanager gesolliciteerd hebben. Ik hoop dat ze zelf beseffen dat dit niet meer dan een beleefdheidssollicitatie is...
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Bij ons zijn er 2 diensten die zwak werken. Beide hebben als leidinggevende manager, geen gewoon diensthoofd.

Vroeger zaten die in het "administratieve" departement, nu zal men dat administratief departement splitsen in 2. In de praktijk komt dit overeen met een soort van crisismanager die men op die 2 diensten wil zetten.

Blijkt nu dat die 2 managers nét voor die functie als crisismanager gesolliciteerd hebben. Ik hoop dat ze zelf beseffen dat dit niet meer dan een beleefdheidssollicitatie is...
    Als ze niet akkoord zijn met het besluit moeten ze maar naar de vakbond gaan.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb hetzelfde hier. Slechts met één collega kom ik goed overeen en heb ik zijn privénr. De rest kan mij gestolen worden en omgekeerd ook. Werk hier al jaren en het privéleven van die mannen/vrouwen kan mij gestolen worden. Zijn ook allemaal oudere personen of carrièrejagers. Nu zijn er enkele nieuwe bijgekomen en soms doe ik tegen iedereen moeite om wat vriendelijker te zijn (niet dat ik een boer ben, maar Jefke zijn examenresultaten kunnen mij nu eenmaal weinig schelen). Nuja, die doen ook normaal en sluiten mij niet uit, maar als ge nie gaat meelunchen mis je nu eenmaal veel.

Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Verveling, geen kloten te doen
    Sleep is the cousin of death
    Last.fm

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Als ze niet akkoord zijn met het besluit moeten ze maar naar de vakbond gaan.
    Die zit in het gebouw naast ons. Natuurlijk hebben wij ook onze syndicale delegatie binnen onze organisatie, daar kunnen ze ook naartoe
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Pagina 214 van 226 Eerste ... 114164204210211212213214215216217218224 ... Laatste

Regels voor berichten