iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ketelbuik Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Onze Spaanse klanten zijn by far de meest veeleisende tisten van over heel de wereld. Met hun onrealistische prijsverwachten en dan te horen "but in Spain this and that so much better". Snappen niet dat als ge in België zoveel keer meer verdient de prijzen ook wel wat hoger zijn. Keer terug naar siësta-land aub.
    Veeleisend behalve voor zichzelf. Dan is het "Mañana" en in geen enkel geval ooit hun fout.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    pfff, nu nóg een week van thuis uit werken wegens plaatsgebrek in het gebouw. Afin, de nieuwe locatie is nog niet klaar en de tijdelijk heeft amper plaats, dus 2 weken van thuis uit werken... 't zal wennen worden binnenkort
    There's no such thing as too much snow

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wij verkwisten zoveel geld op het werk...

Er wordt ergens een hele verkaveling gebouwd. We zorgen voor het design betreffende de reclame ed. Laten soms externe partijen toe voor zaken die wij niet kunnen.
    Wordt er vooraf intern gekozen hoe we reclame maken.. ik werk/laat alles uitwerken... Stuur ik een mailtje "Hierbij het design voor onze verkaveling in X"
    Antwoord "Ja, maar eigenlijk hebben we het niet meer nodig, we hebben achteraf gezien dat het mss toch teveel reclame zou zijn"

Dude, kon ge da ni eerder melden? Alles is al uitgewerkt. Heeft ons nu niet extreem veel gekost om uit te werken (+-1000€), maar het is bij elk project zulke problemen. Op jaarbasis smijten wij los 10k door de ramen omdat een partij éénzijdig vindt dat het niet meer nodig is zonder te communiceren.

Licargon's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Wij verkwisten zoveel geld op het werk...

Er wordt ergens een hele verkaveling gebouwd. We zorgen voor het design betreffende de reclame ed. Laten soms externe partijen toe voor zaken die wij niet kunnen.
    Wordt er vooraf intern gekozen hoe we reclame maken.. ik werk/laat alles uitwerken... Stuur ik een mailtje "Hierbij het design voor onze verkaveling in X"
    Antwoord "Ja, maar eigenlijk hebben we het niet meer nodig, we hebben achteraf gezien dat het mss toch teveel reclame zou zijn"

Dude, kon ge da ni eerder melden? Alles is al uitgewerkt. Heeft ons nu niet extreem veel gekost om uit te werken (+-1000€), maar het is bij elk project zulke problemen. Op jaarbasis smijten wij los 10k door de ramen omdat een partij éénzijdig vindt dat het niet meer nodig is zonder te communiceren.
    Gepresteerde uren alsnog factureren? Ge hebt een afspraak gemaakt dat ge werk ging verrichten voor ne klant, dan mogen die uren toch gewoon aangerekend worden lijkt mij?

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Licargon Bekijk bericht
    Gepresteerde uren alsnog factureren? Ge hebt een afspraak gemaakt dat ge werk ging verrichten voor ne klant, dan mogen die uren toch gewoon aangerekend worden lijkt mij?
    De klant is de eigen firma.

Maar in elke firma wordt er geld weg gesmeten. Het ergste vind ik dan dat ze tegen u komen leuteren dat de marges te laag zijn, er te weinig winst is, er niet genoeg geld binnen komt, ... Dan lach ik altijd is intern en doe ik gewoon voort.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    De klant is de eigen firma.

Maar in elke firma wordt er geld weg gesmeten. Het ergste vind ik dan dat ze tegen u komen leuteren dat de marges te laag zijn, er te weinig winst is, er niet genoeg geld binnen komt, ... Dan lach ik altijd is intern en doe ik gewoon voort.
    Deze week nog uitgestuurd voor een herstelling (lekkende WC) die eigenlijk helemaal niet kapot was maar iemand had gemorst met een vaas weg te gieten. Dat order staat intussen dus al blijkbaar 7 weken open in het systeem (terwijl het meteen "afgemeld" was door de desbetreffende Building Manager) en wij waren al de 4de ploeg die onnodig ter plaatse kwam. Communicatie niks?
    Maar wij moeten wel professioneler worden en doorwerken want Oh zo veel werk dat open staat....

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Recruiter die op basis van mijn CV 4500 bruto aanbiedt (er zou wel nog een Skype interview volgen voor verdere technische ondervraging). Ik had eerder gezegd dat ik momenteel goed op mijn werk zit, maar als er financieel voordeel is, dan zou ik wel nog keer nadenken. Dus heb het gevoel dat het een lokmiddel is en dat er na het interview nog een goeie 3000 overblijft.

Heb 4 jaar ervaring als frontend developer/ux designer en verdien momenteel 2750 bruto

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Recruiter die op basis van mijn CV 4500 bruto aanbiedt (er zou wel nog een Skype interview volgen voor verdere technische ondervraging). Ik had eerder gezegd dat ik momenteel goed op mijn werk zit, maar als er financieel voordeel is, dan zou ik wel nog keer nadenken. Dus heb het gevoel dat het een lokmiddel is en dat er na het interview nog een goeie 3000 overblijft.

Heb 4 jaar ervaring als frontend developer/ux designer en verdien momenteel 2750 bruto
    Als hij zonder je te spreken 4500 biedt, zou ik zeker boven de 5000 gaan zitten. Is toch even een gesprekje waard zou ik zeggen.

StevieZonder's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lijkt mij persoonlijk heel veel voor een front-end dev met 4j ervaring. 3500 incl extralegals lijkt mij een absolute bovengrens.

Als je'm kan landen natuurlijk, why not? Kan geen kwaad om eens te gaan luisteren.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik stuur een document door naar de klant in Word, en vraag uitdrukkelijk om feedback/aanpassingen/... via 'track changes' aan te brengen. Wat krijg ik terug? Een pdf met geplakte tekstballonnen.

ugh

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Ik stuur een document door naar de klant in Word, en vraag uitdrukkelijk om feedback/aanpassingen/... via 'track changes' aan te brengen. Wat krijg ik terug? Een pdf met geplakte tekstballonnen.

ugh
    I lol'ed.

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze willen bij ons privékilometers laten aanrekenen.
    Heb je dan een auto met tankkaart die je ook nodig hebt aangezien het een mobiele functie is en willen ze dit er gaan doorduwen.

Is dus een Fortune 100 bedrijf moet je weten.
    ...Ω...

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Ze willen bij ons privékilometers laten aanrekenen.
    Heb je dan een auto met tankkaart die je ook nodig hebt aangezien het een mobiele functie is en willen ze dit er gaan doorduwen.

Is dus een Fortune 100 bedrijf moet je weten.
    Maar dan geen VAA meer?

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Maar dan geen VAA meer?
    Geen VAA zou logisch zijn, maar dat betekent ook dat die auto niet gebruikt mag worden buiten de werkuren. Dat laatste is niet de bedoeling.

Je mag hem gebruiken, maar privékilometers gaat op eigen kosten zijn.

Nuja, ligt niet vast, maar ze zijn er wel heel hard mee bezig om het door te drukken. Vakbonden zijn de juridische modaliteiten voor een rechtszaak aan het voorbereiden volgens de laatste “roddel”.

Nu, op zich doet dit mij financieel geen pijn. Dit gaat mij nog geen €300 kosten op een jaar, maar het is toch een “stukje” loon dat je kwijt bent.
    Natuurlijk is dit peanuts in vergelijking met de kosten van een privéwagen, maar toch.
    ...Ω...

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Terug op kantoor in onze nieuwe ruimte.... BWAH, wat een triestige bedoening seg, met 24 in 1 ruimte. Ik kan zo heel moeilijk werken en mij concentreren. Het is alom geweten dat de open offices meer slecht doen dan goed en wat doen ze hier... ons in een nog grotere open ruimte steken

en ipv een miniem uitzicht op het vliegveld zie ik nu op een bouwwerf van de luchthaven (en later dus gewoon op een gebouw) want we zijn naar de andere kant van het gebouw verhuisd.

geef mij maar een kantoor met max. 2 personen in.

Ook mijn keyboard weet ik sinds de verhuis nog altijd niet liggen.

dit maakt mij niet blij
    There's no such thing as too much snow

Pagina 210 van 224 Eerste ... 110160200206207208209210211212213214220 ... Laatste

Regels voor berichten