beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gekke shit daar. Ik zou helemaal flippen op zo een moment. Mijn c4 Zou wss klaar liggen maar de eerste maand zou die enkel nog puree eten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Ik probeer kalm te blijven op zo een moment, als je antwoord met agressie ligt uw c4 klaar ja. In mijn vorige functie, leidinggevend, heb nog cursus gehad omgaan met conflicten. Over zulke mensen waren ze daar ook wel duidelijk = eruit, heb je niks aan. Enigste wat hij heel de dag doet is; thee drinken, Fanta drinken, cola drinken, heel de dag door snoepen en smiddags royco soep drinken en vuile tassen overal achterlaten. Dit alles gratis van de werkgever...

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
    Nee, ik weet ook niet alles.

iTrader
    1 (100%)
    Gewoon melding maken want dit is inderdaad niet ok.

Probleem is dat dit al veel eerder had moeten opgemerkt worden door je leidinggevende en er iets aan moeten doen maar ja, dat zijn vijgen na pasen.

Dit is gewoon fysieke aggressie (express iemand aanrijden en daarna nog hard duwen) en moet gewoon gesanctioneerd worden. Doen ze dat niet dan krijgen ze een magazijn waar die bully de baas is

iTrader
    10 (100%)
    Dat is toch zonder discussie op staande voet ontslag dringende redenen?

Onvoorstelbaar dat er ook wel bedrijven zullen bestaan die zoiets niet bestraffen. En je omver rijden is er toch helemaal over. Nog tien keer erger dan die duw.

Geef die gast een elektrische transpalet in zijn handen en hij zorgt dat er iemand werkonbekwaam is helemaal strak van de suiker.

Heb je eigenlijk getuigen? Of staat het op beeld want anders is het natuurlijk wel woord tegen woord.

iTrader
    0
    Hebben ze op uw werk niet zon teller ‘dagen zonder incident’? Rapporteer dit omver rijden ook aan de preventieverantwoordelijke volgens mij is die verplicht van daar iets mee te doen. Misschien gaan zo de poppetjes wel aan het dansen.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In vorige posts konden jullie reeds lezen in wat voor een kutfirma ik werk. Maar met het volgende weet ik eigenlijk totaal geen raad. Sleept al jaren aan maar nu pas begint de emmer stilletjes aan over te lopen.

DUS. M'n manager waar ik mij moet aan verantwoorden heeft thuis ook een firma'tje. Die levert producten aan de firma waar ik werk. Laser, CNC, snij, print,... type werken. Alle programma's en tekeningen hiervoor moet ik van hem maken tijdens mijn uren. Als dat klaar is, gaat hij tijdens zijn uren naar huis om alles in gang te steken. Dag erop levert hij alle producten hier op de firma en factureert dan ook aan de firma hier. En rekent ferm door.

Nu is mijn manager al op leeftijd. Heeft altijd voor de firma 'gewerkt' (loopt hier echt gewoon rond, privé bellen, boodschappen doen, verveelt zicht) en heeft een hand boven zijn hoofd. Die kan niets verkeerd doen. In stilte bezig houden is zijn job. Hij doet iedere dag alsof die aan het werk is. Wat ik bewonder want ik zou zoiets niet kunnen. Ik betrap hem er dagelijks op dat hij meer dan een uur door dezelfde mail aan het scrollen is.

Sinds korte tijd verkoopt hij ook projectjes aan alle soorten winkels die gepersonaliseerde cadeaus verkopen. Vooral laseren dus. Hiervoor moet ook ik de programma's schrijven.

Als ik dicht bij een deadline kom op het werk en ik zal er niet geraken, kan hem dat niet schelen. Maar o wéé als ik niet tijdig klaar ben met z'n privé projectjes. Draait 1,7 mil omzet in een jaar met zijn firma. Ik wordt daar niet voor betaald en zelfs een dank u is teveel. Als ik hier mee naar den baas ga zit het er dik in dat ik de kaars uitblaas.

Ik krijg overal (zelfs hier in het verleden) de raad om er zo snel mogelijk te vertrekken. Zelfs onze boekhouder riep mij gisteren bij hem om te zeggen dat ik als jonge gast beter ergens anders ga werken.
    Don't think you are, know you are...

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het is nu niet alsof Beemer hier volledig onschuldig is eh, moet eens 10 seconden uw claxon ingedrukt houden en zie hoe lang dat is.
    *** Also sprach Zarathustra ***

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Ja, dat is irritant. maar je blijft gewoon van elkaar af. Tot twee keer toe agressiegebruiken is er gewoon los over.
    PSN: rscaboy_belgium

iTrader
    10 (100%)
    Idd, ik ga er mijn gedacht eens over zeggen dan met eventueel een scheldwoord erbij. Maar fysiek worden doe je niet op de werkvloer.

iTrader
    0
    Project dat op z’n einde loopt waarbij er nu problemen zijn opgedoken wat zeer zware gevolgen kan hebben. Probleem is dat deze firma zo onstabiel is en het een komen en gaan is van incompetente managers. Dit project werd al door verschillende mensen geleid. Mijn nieuwe manager kijkt nu naar mij, en alhoewel hij wel zegt dat ik me niet persoonlijk aangesproken moet voelen, krijg ik wel dat gevoel. Beslissingen en instructies werden genomen en gegeven door vorige managers, niet door mij, ik voer maar uit!

Wat een kutfirma is dat toch geworden. Van marktleider vóór de overname tot bijna faillissement na de overname gewoon door een verschrikkelijk slecht beleid en ware onkunde van het senior management. Oké, ook door een steeds strenger wordende wetgeving, maar het management moet maar weten hoe ze daar mee omgaan, denk ik dan. Ondertussen maar nieuwe managers blijven aannemen in de hoop dat die de boel nog kunnen rechttrekken, maar is gewoon uit pure wanhoop en om toch nog een beetje goed nieuws te kunnen brengen aan het personeel.

seetjetoebak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op het werk blijf je van mekaar af. Eens roepen op mekaar dat kan dan wel nog.
    Bij ons kan het beter.
    Werkt een ex-para die al 2 maal een collega bij de keel heeft gegrepen en klem gezet, omdat die op zijn zenuwen werkte. Werd telkens melding van gemaakt maar zonder gevolg.
    Blijkt nu dat die agressor ploegchef of brigadier mag worden! WTF

dee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seetjetoebak Bekijk bericht
    Op het werk blijf je van mekaar af. Eens roepen op mekaar dat kan dan wel nog.
    Bij ons kan het beter.
    Werkt een ex-para die al 2 maal een collega bij de keel heeft gegrepen en klem gezet, omdat die op zijn zenuwen werkte. Werd telkens melding van gemaakt maar zonder gevolg.
    Blijkt nu dat die agressor ploegchef of brigadier mag worden! WTF
    Dat begrijp ik toch niet.
    Dan ga je toch naar de dienst welzijn op het werk of bel je naar de politie.
    ( \_/ )
    (='.'=)
    (")_(")*
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    In vorige posts konden jullie reeds lezen in wat voor een kutfirma ik werk. Maar met het volgende weet ik eigenlijk totaal geen raad. Sleept al jaren aan maar nu pas begint de emmer stilletjes aan over te lopen.

DUS. M'n manager waar ik mij moet aan verantwoorden heeft thuis ook een firma'tje. Die levert producten aan de firma waar ik werk. Laser, CNC, snij, print,... type werken. Alle programma's en tekeningen hiervoor moet ik van hem maken tijdens mijn uren. Als dat klaar is, gaat hij tijdens zijn uren naar huis om alles in gang te steken. Dag erop levert hij alle producten hier op de firma en factureert dan ook aan de firma hier. En rekent ferm door.

Nu is mijn manager al op leeftijd. Heeft altijd voor de firma 'gewerkt' (loopt hier echt gewoon rond, privé bellen, boodschappen doen, verveelt zicht) en heeft een hand boven zijn hoofd. Die kan niets verkeerd doen. In stilte bezig houden is zijn job. Hij doet iedere dag alsof die aan het werk is. Wat ik bewonder want ik zou zoiets niet kunnen. Ik betrap hem er dagelijks op dat hij meer dan een uur door dezelfde mail aan het scrollen is.

Sinds korte tijd verkoopt hij ook projectjes aan alle soorten winkels die gepersonaliseerde cadeaus verkopen. Vooral laseren dus. Hiervoor moet ook ik de programma's schrijven.

Als ik dicht bij een deadline kom op het werk en ik zal er niet geraken, kan hem dat niet schelen. Maar o wéé als ik niet tijdig klaar ben met z'n privé projectjes. Draait 1,7 mil omzet in een jaar met zijn firma. Ik wordt daar niet voor betaald en zelfs een dank u is teveel. Als ik hier mee naar den baas ga zit het er dik in dat ik de kaars uitblaas.

Ik krijg overal (zelfs hier in het verleden) de raad om er zo snel mogelijk te vertrekken. Zelfs onze boekhouder riep mij gisteren bij hem om te zeggen dat ik als jonge gast beter ergens anders ga werken.
    Ik weet eigenlijk niet goed wat zeggen. Hoe heb je het zover kunnen laten komen? Dat is toch krankzinnig wat dien mens doet.
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht

Hoe bedoel je "ik word daar niet voor betaald". Als je een dagjob heb en uw manager vraagt tijdens die dag om ook voor hem wat prive werk te doen, dat maakt voor u maandloon toch geen fluit uit. De rest van het werk schuift dan gewoon achteruit toch. En als iemand komt reclameren dan zeg je "ik moest eerst nog 3u werken voor de prive van mijn baas, dus normaal dat dit niet af geraakte". Tracht dan wel te zorgen dat je daar ook bewijzen van hebt maar ja dat zal niet moeilijk zijn.

Doe daar wel geen gratis overuren voor of door he... in dat geval maak dat je zo snel mogelijk weg bent, of vraag of uw baas u daarvoor wilt vergoeden int zwart of via zijn prive.

Verzamel hier en van de opdracht hiertoe, zoveel mogelijk bewijs. Kan goed van pas komen nog.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Hoe bedoel je "ik word daar niet voor betaald". Als je een dagjob heb en uw manager vraagt tijdens die dag om ook voor hem wat prive werk te doen, dat maakt voor u maandloon toch geen fluit uit. De rest van het werk schuift dan gewoon achteruit toch. En als iemand komt reclameren dan zeg je "ik moest eerst nog 3u werken voor de prive van mijn baas, dus normaal dat dit niet af geraakte". Tracht dan wel te zorgen dat je daar ook bewijzen van hebt maar ja dat zal niet moeilijk zijn.

Doe daar wel geen gratis overuren voor of door he... in dat geval maak dat je zo snel mogelijk weg bent, of vraag of uw baas u daarvoor wilt vergoeden int zwart of via zijn prive.

Verzamel hier en van de opdracht hiertoe, zoveel mogelijk bewijs. Kan goed van pas komen nog.
    ik snap uw advies zelfs niet hij en zijn manager zijn letterlijk zijn baas aan het afzetten door uren per dag voor een andere firma te werken.
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

iTrader
    0
    Is er nog een niveau boven die manager? Want hier, nu pas, over gaan klagen kan natuurlijk ook in uw gezicht ontploffen. Overal waar ik tot nu toe heb gewerkt stond wel iets in het arbeidsreglement in de aard van "De volledige arbeidstijd dient volledig en exclusief gebruikt te worden voor de door WG toebedeelde taken" (huidig reglement). Dus kan jij nog in de problemen komen ook.

Wat niet meteen zo erg zou zijn natuurlijk, 't is u nog gezegd, ander en beter....

Pagina 193 van 204 Eerste ... 93143183189190191192193194195196197203 ... Laatste

Regels voor berichten