Histarius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eens een tijdje 't leger insturen
    Bij voorkeur Arlon: om 7u 's ochtends daar zijn, en geen minuut later

iTrader
    0
    Als hij langer blijft, is het toch geen probleem?

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toch wel, op zo iemand kun je niet rekenen. Waarom moeten er dan nog uurroosters bestaan als iedereen komt en gaat wanneer ze willen?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Lijkt me een geval waar hij opleiding moet krijgen en ze dus samen aan de dag moeten beginnen. Als je zelfstandig werkt maakt dat niet uit, maar niet als je samen werkt met iemand.
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Lijkt me een geval waar hij opleiding moet krijgen en ze dus samen aan de dag moeten beginnen. Als je zelfstandig werkt maakt dat niet uit, maar niet als je samen werkt met iemand.
    Inderdaad is dit het geval. Alleen kan en mag hij niets doen. Heeft zelfs geen toegang tot bepaalde ruimtes wegens (nog) onbevoegd.

Gaat bij mij ook gewoon om elementaire beleefdheid.
    Werk je zelfstandig dan kies je je uren, niemand zal er moeilijk over doen zolang je je takenpakket afwerkt.

Werk je samen dan ben je er op het afgesproken uur.

iTrader
    0
    Mensen die een "out of office" bericht straal negeren.

- Ik zet duidelijk in mijn "out of office" wie men kan contacteren voor budget gerelateerde vragen. Als je dan terug komt merk je dat een bepaalde mail bijna heel de firma rondgegaan is, maar nooit bij de juiste contactpersoon terechtgekomen is.

- Mensen die na het ontvangen van mijn "out of office" me opnieuw een mailtje sturen met de melding dat het goed is voor hun dat ik dit na mijn verlof zou opvolgen. Om dan vervolgens op dag 1 dat ik terug ben wel al te beginnen vragen of ik dit die dag nog kan afwerken. Tja, ik had back-ups in mijn out of office gezet. Als zij de mail persé niet willen doorsturen naar mijn back-ups, dan moeten ze achteraf niet klagen dat ze lang moeten wachten.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Uiteraard en ik doe er ook alles aan om mensen niet te storen in hun verlof. Maar dit hier duidt op een wederkerend probleem aangezien het vorig jaar ook van dat was, dus dan moet je maar een beetje anticiperen.

Ik wist dat er problemen konden zijn tijdens mijn verlof op het systeem waar ik 90% mee bezig ben, dus de week er voor gezorgd dat er gedetailleerde documentatie was.
    Of een probleem van hogerop.
    Als men geen extra geld wilt investeren om extra mensen aan te nemen of op te leiden.
    Tja wat dan?

Bij ons ook, we zijn met te weinig, al jaren maar er mag niemand aangenomen worden.
    Ondertussen wel nieuwe aanwervingen bij andere diensten.

Ja dan ga ik in mijn verlof ook geen telefoon oppakken hoor.
    Daarboven op ben ik diegene die het minste betaald wordt in ons team. (op basis van diploma)
    Laatst gewijzigd door nixie; 22 augustus 2019 om 15:34
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Ik erger me soms in de plaats van mijn vriendin aan haar werkgever.
    Recentelijk terug halftijds beginnen werken (ziekte)
    Had dit geregeld met haar directe chef.
    Moest nog iets met de personeelsdienst regelen.
    Die vielen totaal uit de lucht, waren vrij kwaad omdat ze alles op vrij korte tijd moesten regelen (snap ik)

Ze had geen keus in welke dagen ze kwam werken (achteraf bleek daar een redelijk valabele reden voor te zijn) mocht niet thuiswerken (wel van haar chef) en als kers op de taart hebben ze haar gezegd dat als zwakkeling van de maatschappij zij zelf gingen beslissen in welk schema ze zou werken om haar te beschermen....
    Ik was vrij pissed.

Nu onlangs ontdekt dat diezelfde persoon 2 maand geleden op hun intranet hebben gepost dat ze 2 maand later terug ging beginnen met werken...
    Maar bij hoog en laag beweren dat ze absoluut niet op de hoogte waren hé...

Wetende dat ze toen ze er begon haar 2 halftijdse (we weten allemaal dat een halftijdse eerder een 4/5de job is) hebben gegeven in een voltijds schema.
    Haar achtergrond kennende. Lijkt me dat ze daar eens grondig moeten rommelen in de HR afdeling.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Ze had geen keus in welke dagen ze kwam werken (achteraf bleek daar een redelijk valabele reden voor te zijn) mocht niet thuiswerken (wel van haar chef) en als kers op de taart hebben ze haar gezegd dat als zwakkeling van de maatschappij zij zelf gingen beslissen in welk schema ze zou werken om haar te beschermen....
    Ik was vrij pissed.

.
    Lol, wat een opmerking.
    Zo weet je vriendin meteen waar ze staat,ze bekijken ze als 2de rangs werknemer.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

iTrader
    0
    Halvelings volgend op eerdere posts hier.
    Na wat van mijn oren te maken (en hier en daar wat stappen in de hiërarchie over te slaan) de belofte gekregen dat ik vanaf 1 juli ook dezelfde premies en rechten ging kregen als mijn onmiddellijke collega's in dezelfde functie.
    Natuurlijk bij het loon van juli niets gehad, vlak voor ik verlof ging mijn leidinggevende aangesproken, hij ging het regelen voor hijzelf in verlof ging.
    Niks dus....
    Na nog wat heen en weer berichtjes plots doodse stilte. Ja, fuck dat, eerste dag we beiden terug aan het werk zijn afspraak in zijn agenda laten boeken.
    Ik ben te oud en mijn profiel* is te sterk om nog veel tijd in die spelletjes te steken. Ik vind het al erg genoeg dat ik mijn verlof nog moet zitten onderhandelen en doen gewoon om te krijgen wat mij beloofd is.

*klinkt even dikkenekkerig maar ik weet intussen wel wat ik kan en waard ben.

Pagina 190 van 190 Eerste ... 90140180186187188189190

Regels voor berichten