iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tms?
    Das een ander systeem,dat daar aanhangt A172/173 wordt niet meer ( actief ) gebruikt

Wel een stevige applicatie achter de schermen

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nah. We hebben sinds dit weekend de vervanger van EBP.
    Service guarantees citizenship.

marceldeneef's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Tms?
    Haha, ook nare ervaringen mee :-) Veel beloven en niet opleveren.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

iTrader
    0
    Dynamic office hier ingevoerd terwijl ze dat overal afschaffen. Ik heb er geen problemen mee, maar net de eerste klacht gezien "kan het hier wat stiller, ik probeer te werken". Kinderachtig gedrag, incoming...

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Snap het ook niet goed, ze vinden dat allemaal zo geweldig maar als je dan rondkijkt zie je een groot deel van het volk met oortjes in zitten om geen last te hebben van anderen hun lawaai. Zeer nuttig dan.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    Nah. We hebben sinds dit weekend de vervanger van EBP.
    Innige deelneming...

Sukkel daar maar genoeg mee... Want zolang da nie deftig werkt verhuizen wij normaal gezien niet ;-)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ons 'professioneel' management die weer enorm onrespectvol is naar werknemers toe. Moeien zich met alles waar een manager zich niet zou moeten mee moeien.
    Een externe firma die ons nieuw ERP pakket zal implementeren heeft aan onze IT-dienst laten weten dat zij nog nooit met zo'n kinderachtige manieren van managers hebben moeten omgaan.

Ik heb hier in m'n vorige posts al extreme voorbeelden gegeven, wel we zitten nog steeds in de jaren 80.

Manager 1 vraagt aan de eerste beste vrouw op den bureau om voor hem een broodje te bestellen (want da's hier de mode, koffie brengen en broodjes bestellen is een vrouwentaak) en 't is gelijk wat. Zo'n beslissingen laat hij aan iemand anders over. Werknemer besteld broodje, krijgt na de middag nen hoop zever dat er teveel saus op was en dat hij het niet graag at. Met een heel onrespectvolle ondertoon.

Manager 2 komt naar den andere kant van ons irritant landscape kutkantoor om de eerste beste vrouw aan te spreken dat het liedje dat momenteel op de radio speelt het zoveelste kutliedje is en zij er direct moet voor zorgen dat de radio van zender verzet wordt. De radio heeft drukknopjes om de post te veranderen en staat centraal in het kantoor. Overigens een werfradio die z.s.m. moet kunnen weggezet worden als ze binnenkomen van Sabam.

Manager 2 komt aan m'n bureau en vraag waarom ik zo precies werk. Want ja 't komt nie op nen millimeter of 5. Dag erop komt hij zagen over 0,5 mm, want juist is juist. Die draait met de wind man, niet normaal.

Manager 2 die constant mensen opbelt die in ziekteverlof zijn, want 'ze zitten toch niets te doen thuis'. Draait ook iedereen op om mensen die thuis zijn door ziekte op te bellen. Bij sterftegeval ook, want ja 'ze kunnen de afleiding gebruiken'. Boertigen aap.

Manager 2 is altijd aan het woord, wil altijd ZIJN zin krijgen. Moeit hem in zowel productie, verkoop, marketing, kortom alle diensten. Is ook groot aandeelhouder. Als ge dan in een vergadering toch eens uw zin probeert door te drijven neemt meneer z'n smartphone en begint daar wat op te tokkelen en zegt niets meer. Organiseert btw dagelijks vergaderingen van 2-3 uren. Totaal niet productief en er is niets van opvolging, zo hebben we in de afgelopen 2 maanden 3 langdradige vergaderingen gehad, telkens over het zelfde onderwerp. Jezus.
    Don't think you are, know you are...

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Manager 2 die constant mensen opbelt die in ziekteverlof zijn, want 'ze zitten toch niets te doen thuis'. Draait ook iedereen op om mensen die thuis zijn door ziekte op te bellen. Bij sterftegeval ook, want ja 'ze kunnen de afleiding gebruiken'. Boertigen aap.
    wtf
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    En waarschijnlijk ook een serieus verloop aan personeel én ziekteverzuim door mentale aandoeningen als ik het zo lees... Om van te kotsen zo een mensen

(zelf ook nog zo een directrice gehad... Gevolg was dat ik maanden nadien nog paniekaanvallen kreeg als ik langs die straat moest passeren. 1x aangevallen door een leerling met een gekneusde pols als gevolg. Kreeg al snel een telefoontje hoe IK mijn afwezigheid op het schoolfeest ging oplossen... Ik moest namelijk opdienen dan... Ja, vast MIJN probleem dan?!?)

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    wtf
    bij sommige bedrijven is dit beleid, om mensen die langdurig ziek zijn om de zoveel weken op te bellen, om de voeling te behouden en interesse te tonen. Goedbedoelde intenties dus, niet 'omdat ze dan niets zt te doen'.

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waar ik me hard aan erger, is aan leidinggevenden die geen leiding willen /durven nemen en veel liever vriendjes zijn met iedereen. Hebben bewust oogkleppen op, staan paraat bij elk feestje, zien geen enkel pestgeval of participeren er nog liever aan, nemen geen beslissingen, roddelen mee over anderen, kennen het begrip 'vertrouwelijkheid' niet, durven geen mensen aan te spreken die niet presteren en de boel verzieken. Om dan na jaren nog verder te promoveren en hun activiteiten op een hoger niveau verder te zetten, nog van zichzelf gelovend dat ze goed bezig zijn..

iTrader
    0
    Als je hier werkt als arbeider heb je vanaf dag 1 een arbeidsgeneesheer aan uw deur.

Hier lopen inderdaad veel mensen weg. Dan trekken ze een iemand binnen, zonder ervaring die uit een andere sector komt tegen een zo laag mogelijke verloning. Geven die toch veel verantwoordelijkheid met alle zever die erbij komt, die persoon is na x-aantal maanden weg. And so on.

Opleidingen worden niet gegeven, kosten teveel geld. Persoon A wordt aan een CNC gezet zonder opleiding. Krijgt opleiding van persoon B die ook alles zelf heeft moeten leren/ontdekken. CNC capaciteit wordt hierdoor niet volledig benut. Oplossing: CNC bijkopen. Zo staan hier 4 CNC's te draaien met 4 operatoren zonder opleiding. Terwijl 2 CNC's hetzelfde werk zouden kunnen doen met 2 correct betaalde en correct opgeleide operatoren.

Verantwoordelijkheden worden ook niet genomen. Dagtaak van onze productieleiding bestaat erin om excuses en uitvluchten te zoeken. Ook al is dat veelal onterecht, maar ze schuiven de schuld in de schoenen van de arbeiders. En dat pakt dan nog eens bij de eerst genoemde managers. 'Hier kunnen ze nu nekeer niets hé, dommekloten' klinkt het dan.

O ja, en onze dame van de personeelsdienst is de grootste gazet van de firma. Gaat ge gaan vertellen dat iemand in uw familie gestorven is en ge ziet de sensatie in haar ogen branden omdat ze weer een pittig verhaalke heeft.

Wanneer komen jullie op bedrijfsbezoek?

iTrader
    32 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Als je hier werkt als arbeider heb je vanaf dag 1 een arbeidsgeneesheer aan uw deur.

Hier lopen inderdaad veel mensen weg. Dan trekken ze een iemand binnen, zonder ervaring die uit een andere sector komt tegen een zo laag mogelijke verloning. Geven die toch veel verantwoordelijkheid met alle zever die erbij komt, die persoon is na x-aantal maanden weg. And so on.

Opleidingen worden niet gegeven, kosten teveel geld. Persoon A wordt aan een CNC gezet zonder opleiding. Krijgt opleiding van persoon B die ook alles zelf heeft moeten leren/ontdekken. CNC capaciteit wordt hierdoor niet volledig benut. Oplossing: CNC bijkopen. Zo staan hier 4 CNC's te draaien met 4 operatoren zonder opleiding. Terwijl 2 CNC's hetzelfde werk zouden kunnen doen met 2 correct betaalde en correct opgeleide operatoren.

Verantwoordelijkheden worden ook niet genomen. Dagtaak van onze productieleiding bestaat erin om excuses en uitvluchten te zoeken. Ook al is dat veelal onterecht, maar ze schuiven de schuld in de schoenen van de arbeiders. En dat pakt dan nog eens bij de eerst genoemde managers. 'Hier kunnen ze nu nekeer niets hé, dommekloten' klinkt het dan.

O ja, en onze dame van de personeelsdienst is de grootste gazet van de firma. Gaat ge gaan vertellen dat iemand in uw familie gestorven is en ge ziet de sensatie in haar ogen branden omdat ze weer een pittig verhaalke heeft.

Wanneer komen jullie op bedrijfsbezoek?
    Ik vraag mij dan wel af wat je motivatie is om daar te blijven werken? Ik kan mij niet inbeelden dat ik lang onder zo'n managers zou kunnen werken. Mijn manager is een top gast, niets dan respect voor.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    Waar ik me hard aan erger, is aan leidinggevenden die geen leiding willen /durven nemen en veel liever vriendjes zijn met iedereen. Hebben bewust oogkleppen op, staan paraat bij elk feestje, zien geen enkel pestgeval of participeren er nog liever aan, nemen geen beslissingen, roddelen mee over anderen, kennen het begrip 'vertrouwelijkheid' niet, durven geen mensen aan te spreken die niet presteren en de boel verzieken. Om dan na jaren nog verder te promoveren en hun activiteiten op een hoger niveau verder te zetten, nog van zichzelf gelovend dat ze goed bezig zijn..
    Inderdaad, enorm ergelijk. Of in het verlengde ervan, managers die hun eigen team niet kunnen verdedigen tegenover een klant.

Zat recent in meeting met een klant, en de manager van een bepaalde afdeling, en die liet de klant gewoon toe zijn mensen zwart te maken dat terwijl die klant zelf alles behalve een clean sheet kan voorleggen...

Heb is ballen aan uw lijf dacht ik hele tijd...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Ik vraag mij dan wel af wat je motivatie is om daar te blijven werken? Ik kan mij niet inbeelden dat ik lang onder zo'n managers zou kunnen werken. Mijn manager is een top gast, niets dan respect voor.
    Omdat ik goed overeenkom met m'n naaste collega's en m'n job inhoudelijk heel graag doe. Het is tevens ook m'n eerste job en ik woon op 2 minuten rijden met de wagen. Ik heb al veel getwijfeld om eens te veranderen van werk, maar het schrikt mij af eerlijk gezegd.

Pagina 177 van 185 Eerste ... 77127167173174175176177178179180181 ... Laatste

Regels voor berichten