iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ahmed.elr Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het staat vast. Ik verveel mij steendood op het werk omdat er niets te doen is, en de keren dat ik iets te doen heb is al mijn werk gedaan op drie uur tijd ongeveer, terwijl mijn voorganger het op een hele dag deed. Vorige werk idem.

Ik denk dat de moeilijkheidsgraad niet hoog genoeg hier is voor mij. Is dit normaal of is dit overal zo?

Alleszins ik heb beslist om iets anders te zoeken op een groot kantoor in Brussel. Iemand daar ervaring mee?
    Welke job doe je? :P

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badger Bekijk bericht
    Welke job doe je? :P
    Legal assistent

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je lang ergens werkt, dan is het niet abnormaal, dat er soms een minder drukke periode is. Ik heb 7 jaar op 1 plaats gewerkt, en 5 jaar was het extreem druk / verzuipen in het werk, 1 jaar gewoon druk, 10 maanden was het OK of rustig aan, en misschien +-2 maanden was het letterlijk slapen / doen alsof en geen klote te doen.

En ja sommige jobs zijn altijd druk, sommigen iets minder druk.
    Maar als je chronisch niets te doen hebt, dan klopt er iets niet.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Toffe gy!

Nu is er iemand die niet voort kan omdat jij te koppig bent om iets te doen.
    Da's bullshit e.
    Zo zal er nooit iets aan een workflow veranderen, behalve die van kay-gell.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Legal assistent
    En hoe moeten we dat zien? Is dat hetzelfde niveau als een managament assistant?
    Homer J Simpson: Stupid risks are what make life worth living.

xboxLive: StannekeS

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Als je lang ergens werkt, dan is het niet abnormaal, dat er soms een minder drukke periode is. Ik heb 7 jaar op 1 plaats gewerkt, en 5 jaar was het extreem druk / verzuipen in het werk, 1 jaar gewoon druk, 10 maanden was het OK of rustig aan, en misschien +-2 maanden was het letterlijk slapen / doen alsof en geen klote te doen.

En ja sommige jobs zijn altijd druk, sommigen iets minder druk.
    Maar als je chronisch niets te doen hebt, dan klopt er iets niet.
    Bij ons mindert dat echt nooit .
    Op mijn vorig werk waren er ook drukke periodes afgewisseld met minder drukke, maar die werden zelf afgedwongen. We deden nooit project 1 opleveren en een nieuw starten. Er werd tijd voorzien als monitor periode, om u wat bij te scholen, inlezen, werkbezoekje aan buitenlandse plant etc. Man, ik zou er zo terug gaan werken moesten ze terug een Belgische plant oprichten.
    Ik werkte als R&D'er in een productie-omgeving, dus er is altijd wel iets te verbeteren aan de workflow, kwaliteit ed.

Nu als R&D'er in de tech sector, eens design, POC, implementatie en handover gedaan is heb je in principe niets meer te maken daarmee, maar onze support partner is zo slecht dat het werk blijft opleveren.
    En verder eindeloos vergaderen, niet te doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    En hoe moeten we dat zien? Is dat hetzelfde niveau als een managament assistant?
    Dat zou ik nog wel willen doen.
    Dat zijn bij ons degene die bv MS Visio aanvragen als je dat niet op je PC hebt, de zakenreisjes boeken, meeting rooms etc.
    Maar nog beter is Director assistance, dan moet je dat maar voor 1 persoon doen en krijg je nen bedrijfsauto...

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht

Dat zou ik nog wel willen doen.
    Dat zijn bij ons degene die bv MS Visio aanvragen als je dat niet op je PC hebt, de zakenreisjes boeken, meeting rooms etc.
    Maar nog beter is Director assistance, dan moet je dat maar voor 1 persoon doen en krijg je nen bedrijfsauto...
    Dat doen ze hier ook, vandaar de vraag . Ik zou alleen daar geen 50-60% van mijn loon voor willen inleveren.
    Homer J Simpson: Stupid risks are what make life worth living.

xboxLive: StannekeS

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    voor uw thais eten kunt ge op een zaterdag naar beneden wandelen, voor uw post-itjes te lezen niet.
    Haha, prioriteiten hé

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het staat vast. Ik verveel mij steendood op het werk omdat er niets te doen is, en de keren dat ik iets te doen heb is al mijn werk gedaan op drie uur tijd ongeveer, terwijl mijn voorganger het op een hele dag deed. Vorige werk idem.

Ik denk dat de moeilijkheidsgraad niet hoog genoeg hier is voor mij. Is dit normaal of is dit overal zo?

Alleszins ik heb beslist om iets anders te zoeken op een groot kantoor in Brussel. Iemand daar ervaring mee?
    Weggaan. Ik heb 6maand in functie gezeten waar ik 80%van mijn dagen op mss 2h tijd kon doen. Het beetje werk dat je dan hebt begin je te spreiden wat ook nog eens tot frustratie van uw collega's zorgt...
    Bore-outs zijn echt en kunnen u kapot maken.
    Op den duur wist ik niet wat doen en hield ik bv per minuut bij wat ik exact deed. Ik ging ook 10x per dag naar verschillende wc's om wat variatie te krijgen.

Probeer overal werk te creëren of mensen te helpen, maar als zelfs dat niet lukt moet je gewoon iets anders zoeken, en dringend.

iTrader
    1 (100%)
    Afrekening van mijn bonus gehad vandaag. De staat houdt er uiteraard weer meer aan over dan ik. Aja want ze hebben harder gewerkt dan ik aan het behalen van mijn objectives

iTrader
    0
    Mijn bazin die mij dient op te leiden vanzodra ik een vrag heb begint ze over alle ste vertellen. Ze kan zo blijven doorgaan. En dan op het einde, na een poosje: “Aah waarom was je hier en was moet je vragen.” Bureaujobs he. Wat een efficiëntie!

Pagina 161 van 161 Eerste ... 61111151157158159160161

Regels voor berichten