godf@ther's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Systeem opzetten om dagelijks matchen te laten simuleren in browser based football ga

Hallo!

Ik heb de laatste weken een football game geprogrammeerd in symfony. Nu zoek ik een manier om dagelijks matchen tussen verschillende ploegen te simuleren, elke ploeg heeft een tactiek en spelers, deze zitten in de database. De rating van de spelers zou dan vergeleken moeten worden met die van een andere ploeg en zo zou een matchresultaat bepaald moeten worden en opgeslagen in de database.

Hoe kan ik zoiets verwezenlijken? Eerste keer dat ik iets maak in symfony dus ik ben best nog een leek.
    no votes  

dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een console command dat je dagelijks uitvoert via crontab lijkt mij alvast een optie.
    PSN: dJeezBE - Delicious bookmarks
    Disclaimer: I am currently suffering from severe CSD (Compulsive Sarcasm Disorder). - L'onion fait la farce - Facile largire de alieno
    Pastafarian by choice
    no votes  

godf@ther's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ok bedankt, het is me ondertussen gelukt om via de console commands aan te maken en te runnen. Nu nog het cronjob gedeelte. Is dit een goede manier?
    The Inuits | Inuits

Ik zit bijvoorbeeld bij versio en daar in het directadmin gedeelte is er een tool 'cronjobs', kan ik dit gebruiken?
    Laatst gewijzigd door godf@ther; 15 november 2014 om 12:39
    no votes  

Regels voor berichten