iTrader
    0

Prijs voor een webshop?

Beste webdesigners!
    Ik speel met de plannen om binnen dit en x aantal jaar een winkel te openen. Na vergelijken met de huidige markt blijkt dat de concurrenten echt niet mee zijn met het webshop gegeven. Dus moest deze handelszaak van start komen zou er dus een wel een bepaald budget uitgaan naar een zeer degelijke webshop.
    Nu, ik ken hier absoluut niets van. Daarmee is mijn vraag, stel dat ik een uitgebreide, deftig ontworpen webshop zou willen, hoeveel zou dit me kosten? Je hoeft uiteraard je prijs niet ‘prijs’ te geven, maar moest iemand me een indicatie kunnen geven van een totaalkost (mag ook via PM) zou dit zeer hulpzaam zijn!
    Mvg,
    Prosper.

X-SlaYeR's schermafbeelding
    iTrader
    91 (100%)
    pm verzonden ik maak zelf websites en webshops in Wordpress (Woocommerce) in bijberoep

Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik zou van Woocommerce wegblijven eerlijk gezegd als je zelf geen technische expertise hebt, of je zal je blauw betalen aan iemand anders die het voor jou moet doen.
    Mijn webshop (zie sig) is gemaakt op shopify. Kan me geen beter platform wensen.

De webshop op zich heeft op zich eigenlijk bijna niks gekost, buiten wat foto's en een domeinnaam.
    Laatst gewijzigd door Faun; 2 maart 2017 om 18:25
    Scheren met een écht vlijmscherp mes zonder irritatie op www.oldfashioned.be. De webshop voor baardverzorging en scheermessen.

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    eigen ontworpen webshop, uniek design, geen templates etc... 3k denk ik

iTrader
    4 (100%)
    Je kent niks van webshops maar zit te beweren dat de concurrentie niet mee is met hun tijd.
    Man man man, dat gaan hier nog leuke tijden worden met den Prosper!

iTrader
    0
    ik raad je aan om alles zelf te doen maar dan met een CMS (Content management system) zoals Wordpress of Drupal aangezien je zelf geen ervaring hebt met programmeren.
    Met zulke systemen kan je zelf (redelijk snel) een heel uitgebreide site maken zonder enige kennis van programmeertalen.

Als je niet goed weet hoe je hiermee moet beginnen bekijk dan om te beginnen bijvoorbeeld een paar tutorials op YT.

succes

Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cheapgamer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik raad je aan om alles zelf te doen maar dan met een CMS (Content management system) zoals Wordpress of Drupal aangezien je zelf geen ervaring hebt met programmeren.
    Met zulke systemen kan je zelf (redelijk snel) een heel uitgebreide site maken zonder enige kennis van programmeertalen.

Als je niet goed weet hoe je hiermee moet beginnen bekijk dan om te beginnen bijvoorbeeld een paar tutorials op YT.

succes
    Drupal, noch Wordpress zijn gemaakt om webshops mee op te zetten, en ge stelt zelfs nog voor aan een leek om het zelf te doen?

Als ge wilt dat een bezoeker vertrouwen genoeg heeft om zijn bankgegevens in te geven zou ik het alvast niet in wordpress doen, en al helemaal niet zelf als ge der eigenlijk niets van kent.
    Şђå₫σωғσҗ
    ------------------------------------------------------------------
    Currently playing: Path of Exile
    | Heroes of the Storm | Hearthstone| Civ6 | PlanetCoaster

Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    Drupal, noch Wordpress zijn gemaakt om webshops mee op te zetten, en ge stelt zelfs nog voor aan een leek om het zelf te doen?

Als ge wilt dat een bezoeker vertrouwen genoeg heeft om zijn bankgegevens in te geven zou ik het alvast niet in wordpress doen, en al helemaal niet zelf als ge der eigenlijk niets van kent.
    Zoals ik zie, gebruik Shopify.
    Scheren met een écht vlijmscherp mes zonder irritatie op www.oldfashioned.be. De webshop voor baardverzorging en scheermessen.

Sulake's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoi!

Ik raad je aan om een layout te laten maken door een webdesign bedrijf en dit in een systeem opensource cms systeem te integreren dat verkoopsfuncties ondersteunt.
    Wat ik zeker NIET zou doen is alles uit handen geven van een bedrijf zoals het beheren van de domeinnaam en de machine waarop de webserver draait want dat is ten eerste al zeer duur en dan beheer je niets zelf.

Als je dan zeg maar de domeinnaam wil overnemen en het content management systeem betaal je vaak een heel hoog bedrag. Dan zou ik eerder zelf de server beheren of dit laten doen door een persoon die verstand heeft van webservers zoals Apache en OS Linux. Het beste is natuurlijk een Dedicated server. Waarom? Deze is niet gedeeld tov een Virtual Private Server waar je afhankelijk bent van de trafiek van anderen. Een webshop moet ten allen tijden beschikbaar blijven dus qua reliability is dedicated de beste optie.

iTrader
    9 (100%)
    Een dedicated server voor een webshop, beetje overkill lijkt me? Je host moet voldoen aan de opgestelde SLA's zou ik denken, gevirtualiseerd of niet.

W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Gebruik gewoon Shopify, je hebt daar een vrij professioneel ogende webshop in een paar minuten, zeker de eerste maanden (of zelf jaren) gaat dit genoeg zijn voor jou. Er zijn daar genoeg templates waarvan je kan kiezen, je kan er ook zelf laten maken moest dit echt nodig zijn.

Ik zou je zeker afraden om een bedrijf te contacteren om dit voor jou te laten doen, het gaat ten eerste redelijk veel geld kosten en het gaat waarschijnlijk een lange tijd duren.

Beging gewoon met een goedkope Shopify shop, ontdek je later dat je toch nog meer functionaliteit nodig hebt, dan kan je nog altijd overwegen om een custom webshop voor jou te laten maken.

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht

Wat is er mis met Wordpress + WooCommerce? Nu even serieus aub. Die bankgegevens verlopen helemaal niet via Wordpress maar via een externe plugin zoals Multisafepay bv

Ivo BE's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    waarom geen joomla met virtuemart ? easy en goedkoop. producten beheer is even gemakkelijk als bv een online zoekertje plaatsen.
    webhosting heb je al vanaf 30e/jaar met domeinnaam bij.
    nog goedkoper? installeer een raspberry met appache server en je hebt je eigen privé hosting.
    Laatst gewijzigd door Ivo BE; 21 april 2017 om 10:02

Compact93's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik kan alleen maar volgen: Wordpress + Woocommerce..
    Heb al een aantal webshops zo opgestart en de betalingen verlopen via Mollie. Kan je eenvoudig een account op aanmaken en de rest staat op de website wel uitgelegd. Altijd veilig :-)
    PSN: Compii93

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivo BE Bekijk bericht
    nog goedkoper? installeer een raspberry met appache server en je hebt je eigen privé hosting.
    Een raspberry pi met adapter kost ook al gauw 40 euro en dan heb je nog geen domeinnaam.
    Dus bij domeinkost komt dan nog 5-10 euro elektriciteit per jaar bij + uw provider die u geen fixed IP adres geeft en mogelijks ook poort 80 blokkeert. Je zou dan al een business abbo moeten nemen of met omslachtige truken proberen te werken.
    Zou ik dus niet gebruiken als je voor 30 euro hosting en domeinnaam hebt.

P.S. als ik ongelijk heb laat het me dan weten, ik heb altijd al willen weten hoe ik met een normaal Telenet abbonnement een echte website kan hosten. Blijkbaar is poort 80 nu wel toegestaan, maar is het mogelijk dat issue van veranderd IP adres op een deftige wijze te omzeilen? Zonder dat uw website geredirect wordt naar iets van dyndns of dergelijke.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 22 april 2017 om 20:24

Regels voor berichten