Pagina 1 van 2 12 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

photoshop flyer ontwerpen

beste,

voor onze opendeurdag van de winkel op 27-28 feb zou ik graag wat reclame maken. dat zou ik willen doen met behulp van flyer's. maar zelf heb ik geen verstand van flyers ontwerpen met photoshop.

Nu is mijn vraag of iemand me kan helpen met het ontwerpen van een flyer die ik kan laten afdrukken en uitdelen aan de mensen.

alvast bedankt,

mvg, Niels
    no votes  

Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dan zou ik er al geen photoshop voor gebruiken maar wel Illustrator ofzo vanwege het vectoriële (geen kwaliteitsverlies bij het vergroten en verkleinen).
    www.servicepointturnhout.be voor reclame en beletteringen
    no votes  

DieselPower's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    InDesign dus
    "Hookers and drunks instinctively understand that common sense is the enemy of romance." - Sebastian Horsley
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DieselPower Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    InDesign dus
    Niet noodzakelijk, ik ben een grote voorstander van Illustrator voor 1-page-designs .

@TS een geraamd budget zou leuk zijn, dat geeft mensen een beter idee van hoe en wat...
    no votes  

DieselPower's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En ge werkt dan compleet vectorieel? Ik doe het ook zo maar in feite zouden we ID moeten gebruiken denk ik... Hoe zalig snel ge daar grids mee op zet
    "Hookers and drunks instinctively understand that common sense is the enemy of romance." - Sebastian Horsley
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DieselPower Bekijk bericht
    En ge werkt dan compleet vectorieel? Ik doe het ook zo maar in feite zouden we ID moeten gebruiken denk ik... Hoe zalig snel ge daar grids mee op zet
    Hangt ervan af wat er gemaakt moet worden natuurlijk. Maar afbeeldingen uit photoshop in Illustrator placen gaat net zo goed als in InDesign. Ik vind die foeilelijke tekstkaders in InDesign gewoon onhandig werken, het stoort mijn workflow als ik gewoon een tagline en wat bijkomende info op een poster wil zetten bijvoorbeeld. Illustrator leent zich daar imo beter toe. En als ik enkel vectorieel werk dan is het sowieso illustrator-only. InDesign is dan een logge olifant, een nodeloze tussenstap.

En bovendien was de PDF Engine tot een recente update betrouwbaarder dan die van InDesign (CS4 dan). Cynisch genoeg deed het probleem zich vooral voor bij grote fonts (vraagtekens en vakjes bij het printen, back to the old postscript days it was!)
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xavez Bekijk bericht
    Hangt ervan af wat er gemaakt moet worden natuurlijk. Maar afbeeldingen uit photoshop in Illustrator placen gaat net zo goed als in InDesign. Ik vind die foeilelijke tekstkaders in InDesign gewoon onhandig werken, het stoort mijn workflow als ik gewoon een tagline en wat bijkomende info op een poster wil zetten bijvoorbeeld. Illustrator leent zich daar imo beter toe. En als ik enkel vectorieel werk dan is het sowieso illustrator-only. InDesign is dan een logge olifant, een nodeloze tussenstap.

En bovendien was de PDF Engine tot een recente update betrouwbaarder dan die van InDesign (CS4 dan). Cynisch genoeg deed het probleem zich vooral voor bij grote fonts (vraagtekens en vakjes bij het printen, back to the old postscript days it was!)

bedankt voor de reacties, maar ik geraak nog steeds niet wegwijs uit de uitleg.
    zouden jullie mischien een proefontwerp kunnen maken voor me?

mvg, niels
    no votes  

Flipkikker's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In een drukkerij zullen ze je normaalgezien wel "professioneel" verder kunnen helpen.
    Reken ongeveer € 30-60 euro voor het ontwerp van de flyer en bekijk samen met de drukker de opties voor papier....

Flyer4you.be - 1 in drukwerk! levert goeie kwaliteit drukwerk aan lage prijzen. De ontwerpvaardigheden weet ik niet, maar ze bieden het ook aan...
    =)
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Of je gaat naar Flyer Templates, Flyer Template Designs, Business Flyers | StockLayouts®.

@Niels proefontwerpen zijn doorgaans ook betaald ... Ofwel werk je met iemand, ofwel niet, dead simple. Als je vragen of hulp nodig hebt, terwijl je bezig bent, dan staan we natuurlijk altijd open om je verder op weg te helpen!

@Flipkikker wtf? Ik hoop dat daar een goede schep sarcasme bij zit? .
    no votes  

Cranberry's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Denk dat OP op gratis uit is
    Brilpoetsdoekje
    om nom nom
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    @Flipkikker wtf? Ik hoop dat daar een goede schep sarcasme bij zit? .
    Specifieer?
    =)
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkikker Bekijk bericht
    Specifieer?
    Niet om elitarisme te vervallen, maar voor zover ik weet zijn drukkers doorgaans niet de beste ontwerpers (en omgekeerd ook natuurlijk). 'tis een beetje gelijk de stukadoor die voor architect gaat spelen .
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet om elitarisme te vervallen, maar voor zover ik weet zijn drukkers doorgaans niet de beste ontwerpers (en omgekeerd ook natuurlijk). 'tis een beetje gelijk de stukadoor die voor architect gaat spelen .
    "professioneel" was inderdaad wat sarcastisch.

Ik vreesde eerst dat je het op flyer4you.be had, omdatk daar een grote bestelling ga doen binnenkort, werd aangeraden door men drukkerij.

En gratis tjah, maak het in word dan hé. Tis niet dat photoshop proberen te gebruiken plots een beter ontwerp zal opleveren als je er geen ervaring mee hebt, integendeel
    =)
    no votes  

Cranberry's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkikker Bekijk bericht
    "professioneel" was inderdaad wat sarcastisch.

Ik vreesde eerst dat je het op flyer4you.be had, omdatk daar een grote bestelling ga doen binnenkort, werd aangeraden door men drukkerij.

En gratis tjah, maak het in word dan hé. Tis niet dat photoshop proberen te gebruiken plots een beter ontwerp zal opleveren als je er geen ervaring mee hebt, integendeel
    Ik heb ook meer respect voor iemand die iets in word maakt omdat hij weet dat hij niet beter kan, dan iemand die er niks van kent en dan in photoshop wat conflicterende kleuren bij mekaar gaat smijten met daar comic sans ms met bevel & emboss op en wa tribal brushes

Zo zat er iemand op het eerste jaar in mijn groep die heel fier zijn zelfgemaakte cd covers liet zien voor zijn mixes, imagine 18jarige tonnen flyer + nog meer van die gedownloadde brushes die allemaal niet bij elkaar passen en doe dat x10, zoiets was het ongeveer. Hij is ook niet verder geraakt dan halverwege het jaar
    Brilpoetsdoekje
    om nom nom
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beste,

Is er iemand hier aanwezig die mooie flyers kan ontwerpen/designen? Ik ben namelijk op zoek naar een persoon die tegen een vergoeding elke week een flyer kan maken voor mij.

Enkel contact opnemen met mij via email aub: michielsmathieu@hotmail.com

Groeten,

Mathieu
    no votes  

Regels voor berichten