Discussie: Azure of AWS account starten: creditcard?
-
7 oktober 2020, 23:07 #1
Azure of AWS account starten: creditcard?
Dag allen,
Ik zou Azure en/of AWS willen leren, maar ik stuit op de drempel van de creditcard.
Je hebt die nodig om een gratis account te beginnen.
Ik zou een creditcard kunnen aanvragen bij een bank, maar het lijkt dat ze maandelijks een fee vragen.
Alleen de zon komt voor niets op natuurlijk, maar ik zou die credit card enkel voor het aanmaken van die accounts gebruiken.
In dat geval is het maandelijks betalen natuurlijk wel overkill.
Hebben jullie ervaring hiermee? Hoe pakken jullie dit aan?
Het leek me wel handig om dit te vragen op een Belgisch forum, om meer respons te krijgen die verband houdt met Belgische bankinstellingen enzo.Laatst gewijzigd door mark hollis; 7 oktober 2020 om 23:12
no votesMet citaat reageren
-
-
8 oktober 2020, 11:19 #2
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 4 Post(s)
Er zijn banken waar je een krediet kaart kan aanvragen zonder maandelijkse kosten.
Als je nog student bent kan je altijd eens kijken of je geen aanspraak kan maken op een student account. Ik weet dat Azure daar wel opties voor heeft, geen idee voor AWS.Vanaf nu gaan we verder op BeyondGaming!
In deze thread wordt uitgelegd hoe je jouw account kan migreren.1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
8 oktober 2020, 16:50 #3
- iTrader
- 4 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Je kan gebruik maken van prepaid cards, ofwel een echte kredietkaart aanvragen.
Beobank heeft in België over het algemeen het beste aanbod voor kredietkaarten. De meeste van hun kaarten kosten €5 per jaar (niet per maand dus!) en je moet geen klant zijn om ze aan te vragen:
https://www.beobank.be/nl/particulie...kredietkaarten
Ze hebben ook een kredietkaart voor studenten (de "VISA Student"), weliswaar met een heel lage kredietlijn.
Voor een prepaidkaart: download Revolut en volg de instructies...1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
17 oktober 2020, 15:43 #4
Dank voor de suggesties, Tyfius and Bv202. Ik zal deze eens proberen.
Revolut, nog nooit eerder van gehoord.no votesMet citaat reageren
-
17 oktober 2020, 16:33 #5
- iTrader
- 4 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Vanaf je naar een land reist waar een andere munt dan de Euro gebruikt wordt, ga je daar heel tevreden mee zijn. Je betaalt namelijk 0,0 exchange fees, wat met geen enkele Belgische kaart mogelijk is. Je bespaart er dus effectief redelijk wat geld mee. De fysieke kaart zelf kost eenmalig €6.
...1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
20 oktober 2020, 12:23 #6
- iTrader
- 35 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Azure zal niet werken met prepaid kaarten trouwens. Die worden niet geaccepteerd.
Als je Azure wil beginnen leren, kan ik je alvast microsoft learn aanraden. Die labs starten sandbox subscriptions op waarop je de praktijk labs kan doen. Je hebt dan wel geen eigen subscription, maar kan toch leren ondertussen.
Als je nog student bent kan je ook kijken naar een de Azure for Students.
https://azure.microsoft.com/en-us/free/students/
Dan krijg je 100$ credit op Azure.I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.no votesMet citaat reageren