Discussie: Kwalitatieve host

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Kwalitatieve host

Hi all,

Ik host mijn website nu al zo'n 2 jaar bij neostrada. Ik heb hier al eerder aangegeven dat deze goedkope oplossing echter ook voor enkele problemen zorgde: de website is natuurlijk niet super snel door het lage budget dat ik voor hosting overhad. Daarnaast werden al mijn mails als spam gecatigoriseerd.
    Nu had ik daar grotendeels een workaround voor voorzien, d.m.v. het email account te forwarden via Zoho.
    Ik dacht het spam probleem hier helemaal verholpen met te hebben. Dit is echter alleen het geval voor mijn clienteel dat bij massabeheerders zoals hotmail, outlook, gmail,... een account hebben. Voor de kleine zelfstandige met een specifieke domeinnaam word ik wel nog steeds als spam behandeld.
    Nu om de website snelheid op te krikken en het spam probleem volledig te verhelpen zou ik mijn hosting budget willen optrekken naar +- €25/maand (max).
    Wat zou dan de beste oplossing geven voor mijn problemen?

Alvast bedankt voor jullie meningen!

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Dat je in spam gaat terechtkomen, kan je nooit helemaal vermijden.

Google geeft wel wat tips om de risico's te beperken: https://support.google.com/mail/answer/81126?hl=en

Qua hosting: ik was vroeger bij versio.nl en one.com, maar dat was ook goedkoop. Echter nooit geen last gehad met uptime.
    Vimexx.be is ook een naam die ik al heb horen vallen, maar dan ook vooral vanwege goedkoop

Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ja, sowieso uw MX en SPF records in orde brengen, dat gaat op heel wat plaatsen al helpen. De link die tonerider hierboven gepost heeft is een goeie start.

't Valt ook te zien wat voor mails je wil uitsturen? Als het bijvoorbeeld een mailing list is dan zou ik eerder opteren om richting een sendgrid, mailchip, ... te kijken voor het uitsturen van die mails.

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Stuur mij een pm en ik los al jouw problemen op

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Stuur mij een pm en ik los al jouw problemen op

Voor mailings gebruik ik nu sendy.co . Onetime fee, en het werkt dan via Amazon om je mails te versturen.

Ondanks perfect spam score belanden de mails ook soms wel nog bij hotmail in de junk folder. Geen idee hoe het komt. Want ik gebruik nu zelfs Amazon om de mails te doen ( verified enz), en dan nog kom je soms in de junk folder...
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb nu een mail aangemaakt bij Combell en tot nu toe niets meer in de spam belandt!

Regels voor berichten