Pagina 8 van 14 Eerste ... 456789101112 ... Laatste

Discussie: Amerikaans eten

Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SweetEmmaRose Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ksnap eigenlijk ni hoe ze da volhouden, die bedrijven hebben natuurlijk het geld om da open te houden, maar is da wel voordelig? Al werken er maar enkele mensen, ze moeten er toch nog iets winst uit halen.. of hebben hier veel meer mensen nachtwerk?
    Lagere belastingen.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2
    no votes  

SweetEmmaRose's schermafbeelding
    Antwerp, Belgium / Louisville, Kentucky, US
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BaBsie Bekijk bericht
    Ik zie er juist tegenop enkel en alleen al voor da eten Als het allemaal lekker is ben ik verkocht, en dan gaan de kilootjes er rap bijkomen.

Emma is bestand tegen al da eten, die komt toch geen gram bij

Kdenk da we ergens rond 5 uur savonds landen, en dan gaan we meteen richting ne Walmart om de noodzakelijkste inkoopjes te doen. Kga de supermarkten van thuis (vers fruit en groenten, bekende merken, ...) wel missen
    Bwa na een maand en half is er toch een anderhalve kilo bijgekome denkk. Ik eet heel vettig maar nooit heel veel. Das het verschil met de mensen hier, die kunnen gigantische maaltijden in ene keer opeten, ik ni Mss 1/2de of soms 1/3de

Walmarts zijn heel gevaarlijk! Die hebben daar alles waardoor ge altijd buitekomt met meer dan ge nodig hebt de "want want want" is daar gewoon onweerstaanbaar :') Ga binnen met een lijstje of een bedrag en wijk ni teveel af want dan wordt ge gewoon zot

Mja op vakantie moete ni op uw lijn letten he, bij een reis naar amerika horen de kilos erbij da zijn zorge voor later ^^ (als ge hier zou wone is da wel wa meer opletten.. zo deprimerend al die dikke mensen zeker in fastfoodrestaurante... de mense die ge daar echt ni wilt zien zijn natuurlijk de mensen die daar eten.)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dakantochnie Bekijk bericht
    Lagere belastingen.
    Moar eksplenachuns pls?
    no votes  

Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Die 24hour toestanden zijn hier idd heel handig. Om 11uur 's avonds boodschappen doen? Np, alles is open.

Om 3u 's morgens zin om te winkelen voor kleren of stofzuigers? Np, is makkelijk te vinden :')

Ksnap eigenlijk ni hoe ze da volhouden, die bedrijven hebben natuurlijk het geld om da open te houden, maar is da wel voordelig? Al werken er maar enkele mensen, ze moeten er toch nog iets winst uit halen.. of hebben hier veel meer mensen nachtwerk?
    De meeste gyms zijn daar ook 24/24 7/7 open
    no votes  

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk bericht
    De meeste gyms zijn daar ook 24/24 7/7 open
    En die hebben de grootste parkings die ge ooit hebt gezien... want niemand wandelt of fietst. Kruipe altijd terug in hun gigantische SUV's

De absolute cliche beelden da mensen van amerika hebbe zijn echt gewoon 100% accuraat.
    Overlaatst een zwarte dude met een boombox op zn schouder zien voorbij lopen, broek aan zn knieen. Da gebeurt dus ook int echt :') Onvoorstelbaar gewoon.
    Er was nog een voorbeeld maar die benk precies vergeten, hmmm.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Moar eksplenachuns pls?
    Bij ons betaal je be-la-che-lijk veel geld wanneer je mensen buiten de standaard uren (dus tussen 9 en 17u) laat werken. Nachtwerk, werk op zon- en feestdagen wordt tot het driedubbele (verplicht) uitbetaald als normaal dagwerk. Ginder is dat een pak minder bij mijn weten + je betaalt geen torenhoge kosten aan sociale zekerheid.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2
    no votes  

noreeeee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Bij ons betaal je be-la-che-lijk veel geld wanneer je mensen buiten de standaard uren (dus tussen 9 en 17u) laat werken. Nachtwerk, werk op zon- en feestdagen wordt tot het driedubbele (verplicht) uitbetaald als normaal dagwerk. Ginder is dat een pak minder bij mijn weten + je betaalt geen torenhoge kosten aan sociale zekerheid.
    Ik zou het maar een spijtige zaak vinden moest ons consumptiegedrag zo ontwikkelen dat we zelfs snachts moeten gaan winkelen.

Tis toch veel beter en gemakkelijker als iedereen van 9 tot 17 moet werken louter alleen al omdat ge mensen hun leven afpakt door hen snachts te laten werken.
    Because I'm not afraid to dream,
    Because I refuse to remain silent.
    no votes  

Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    En die hebben de grootste parkings die ge ooit hebt gezien... want niemand wandelt of fietst. Kruipe altijd terug in hun gigantische SUV's

http://nl.youtube.com/watch?v=EYAG3wXYPWI
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noreeeee Bekijk bericht
    Ik zou het maar een spijtige zaak vinden moest ons consumptiegedrag zo ontwikkelen dat we zelfs snachts moeten gaan winkelen.

Tis toch veel beter en gemakkelijker als iedereen van 9 tot 17 moet werken louter alleen al omdat ge mensen hun leven afpakt door hen snachts te laten werken.
    Moest ik kunnen kiezen: ik werkte van 18u tot 3u of zo. Ik heb een hekel aan de morgend.
    no votes  

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Bwa na een maand en half is er toch een anderhalve kilo bijgekome denkk. Ik eet heel vettig maar nooit heel veel. Das het verschil met de mensen hier, die kunnen gigantische maaltijden in ene keer opeten, ik ni Mss 1/2de of soms 1/3de

Walmarts zijn heel gevaarlijk! Die hebben daar alles waardoor ge altijd buitekomt met meer dan ge nodig hebt de "want want want" is daar gewoon onweerstaanbaar :') Ga binnen met een lijstje of een bedrag en wijk ni teveel af want dan wordt ge gewoon zot

Mja op vakantie moete ni op uw lijn letten he, bij een reis naar amerika horen de kilos erbij da zijn zorge voor later ^^ (als ge hier zou wone is da wel wa meer opletten.. zo deprimerend al die dikke mensen zeker in fastfoodrestaurante... de mense die ge daar echt ni wilt zien zijn natuurlijk de mensen die daar eten.)
    Mja, daarmee da ik eerst naar Oostenrijk ga. Elke dag veel wandelen en proberen zo licht mogelijk te eten Dan ben ik een paar kilootjes kwijt die in Amerika terug mogen komen. Moesten die ook nogges wegblijven zou da wel leuk zijn

In mei ofzo ben ik nog eens naar Engeland geweest, en ik verschiet daar al van hoeveel dikke mensen er rond lopen. Ksnap echt nie dat die het zover kunnen laten komen...
    Kzal in Amerika waarschijnlijk mijn hart mogen vasthouden
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mja, daarmee da ik eerst naar Oostenrijk ga. Elke dag veel wandelen en proberen zo licht mogelijk te eten Dan ben ik een paar kilootjes kwijt die in Amerika terug mogen komen. Moesten die ook nogges wegblijven zou da wel leuk zijn
    In Oostenrijk/Zwitserland kom ik altijd aan omdat ik heel veel eet om tegen die temperaturen op grote hoogtes te kunnen, ondanks dat ik er meestal van 's morgens tot 's avonds hoog aan het klimmen ben.

In mei ofzo ben ik nog eens naar Engeland geweest, en ik verschiet daar al van hoeveel dikke mensen er rond lopen. Ksnap echt nie dat die het zover kunnen laten komen...
    Kzal in Amerika waarschijnlijk mijn hart mogen vasthouden
    Niet moeilijk, ik vind dat ze daar heel vettig eten. 's Morgens eieren en worsten, 's middags fastfood en 's avonds vooral veel suiker.
    no votes  

iTrader
    8 (100%)
    Hier ist s morgens burgers en frieten, s middags hetzelfde of nen burrito of quesadilla ( alles overladen met kaas en sour cream en alle andere gore dinge) s avonds pizza of een burger en friete etc

Ik heb hier mensen een gewone boterham leren eten.... die kenden da dus echt ni. Da was altijd een broodje ofzo van subway als die brood aten, of die broodjes van burgers. Een gewone boterham met ham en kaas? nope, nog nooit. Een gewone boterham met boter en jam? Nope, eerste keer da die da ooit hadde gegete :')
    no votes  

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik ga da dus echt missen eh!
    Gewoon zo naar de bakker gaan en een vers wit brood half opeten
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Moest ik kunnen kiezen: ik werkte van 18u tot 3u of zo. Ik heb een hekel aan de morgend.
    moest ik kunnen kiezen
    ik werkte niet

ow wait
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

iTrader
    8 (100%)
    Ja brood hier is echt blargh, ofwel is da van die longlife spul da kauwerig is. Vers is nogaltijd ni 'vers' gelijk da wij da kenne.
    Nu met wa geluk is da anders waar gij naartoe gaat.
    Donuts
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)

De absolute cliche beelden da mensen van amerika hebbe zijn echt gewoon 100% accuraat.
    Overlaatst een zwarte dude met een boombox op zn schouder zien voorbij lopen, broek aan zn knieen. Da gebeurt dus ook int echt :') Onvoorstelbaar gewoon.
    Er was nog een voorbeeld maar die benk precies vergeten, hmmm.
    m'ne nonkel die daar woont, gaat ook altijd voor zen werk enkele uren in de gym. Omdat hij er anders de tijd ni voor heeft, (en ook voor de warmte allicht) maar hij kruipt ni in ne suv maar in ne M3 (de sjansaar)
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

Pagina 8 van 14 Eerste ... 456789101112 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten