Pagina 6 van 14 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Discussie: Amerikaans eten

Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SweetEmmaRose Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Twas meer gewoon om aan te tone da da voedsel in geen enkel opzicht gezond is. Als ge naar een normaal restaurant gaat kunde daar wel een heel maand lang van eten (ws zelfs veel langer).. maar na enkele weken mc donalds ligde al over te geven.
    Het idee erachter is idd stom, maar het punt da hij wou maken is wel klaar en duidelijk denk ik
    In gewone restaurants gebruikt men dan weer superveel boter en zo, wat ook niet gezond is op termijn (maar ge zult er idd wel op overleven, ge wordt er alleen maar dik van). Nu ja, mensen die dagelijks varkensvlees eten of liters koffie drinken zijn ook niet bepaald gezond bezig, maar die laat men ook doen... 't Is allemaal een kwestie van gezond verstand, en 't is een beetje triestig dat mensen een film nodig hebben om te beseffen dat drie keer per dag frieten en hambugers ongezond is, alhoewel ik niet weet of de Amerikanen echt geschokt waren door Supersize Me (ik gok/hoop van niet).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeneH Bekijk bericht
    In Starbucks hebben ze gewoon lekkere chocomelk me alle mogelijke smaken
    Amai!
    Een paar weken geleden lag ik ergens 's nachts compleet uitgeteld in een hoekje op mijn koffers in St Pancras Station in Londen, en het enige wat nog open was, was Starbucks. Ik heb mij daar toen een gigantische chocomelk besteld en dat heeft gesmáákt!
    Voor zover ik mij herinner smaakt Starbucks koffie overal ter wereld (van Parijs tot New York) wel ongeveer hetzelfde, of is er iemand die mij hierin tegenspreekt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeneH Bekijk bericht
    Heb er ooit ene in Spanje gegeten en Londen. Beide vond ik ze verschrikkelijk smaken. Als ik volgend jaar naar Amerika ga zal ik daar eens een Burger King binnen stappen.
    Maak u geen illusies hoor: als ge in Londen niet veel geld uitgeeft aan eten is het gewoon slecht.
    De laatste keer dat ik er was werd er gemiddeld 50 pond per dag per man (exclusief ontbijt) uitgegeven aan eten, en veel beter dan 'gewoon' was het niet (da's ongeveer €65, ik vind dat vrij veel voor als het niets speciaals is)...
    Het grote probleem is dat ge daar heel weinig variatie hebt (of ik moet er toch hebben over gekeken). Ofwel eet ge van die driehoekige frigoboterhammen (lekkeur), ofwel gaat ge naar McDonalds (maar dat kunt ge nu ook niet elke dag doen, weken aan een stuk), ofwel gaat ge ergens echt zitten in een restaurant met bediening en dan zijt ge ineens veel geld kwijt. Zoiets simpel als een frituur, wafelkraam, broodjeszaak, enz. ben ik er niet tegengekomen.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2
    no votes  

MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    fish and chips in engeland moete is proberen é
     iMac 27" late 2015, HP zbook 14" - Xperia Z3 16GB Black
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dakantochnie Bekijk bericht
    Ik vond dat tbh dikke, dikke, dikke onzin. Je eet wat je zelf wil, en waar je lichaam tegen kan. Ik ga morgen ook niet beweren dat niemand nog met een Ferrari mag rijden omdat ik tegen een boom geknald ben toen ik 330km/u reed op een tweevaksweg... Als je idioot wil doen moet je daar maar zelf de gevolgen van dragen, en het niet steken op diegene die uw idioot gedrag hebben toegelaten.
    Anderszijds hebt ge daar dan mensen die hun eigen grenzen niet weten, of die gewoon niet slimmer zijn, en dan hebt ge er die er munt uit willen slagen. Waarom denkt ge dat daar op ieder klein pietlullig dingske een gebruiksaanwijzing staat. Das om hun eigen in te dekken tegen alle soorten rechtszaken in de gerne van "jamaar meneer de rechter, ik wist niet dat ge uw kat niet in de microgolfoven mocht opdrogen, dat stond daar niet op."

Dus echt onzin was die docu niet, het liet zien wat de gevolgen zijn.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Anderszijds hebt ge daar dan mensen die hun eigen grenzen niet weten, of die gewoon niet slimmer zijn, en dan hebt ge er die er munt uit willen slagen. Waarom denkt ge dat daar op ieder klein pietlullig dingske een gebruiksaanwijzing staat. Das om hun eigen in te dekken tegen alle soorten rechtszaken in de gerne van "jamaar meneer de rechter, ik wist niet dat ge uw kat niet in de microgolfoven mocht opdrogen, dat stond daar niet op."

Dus echt onzin was die docu niet, het liet zien wat de gevolgen zijn.
    Dan nog vraag ik me af wat het nut is van zo'n film. Tenslotte zijn er duizenden zaken waar die mensen dagelijks dan kunnen intrappen, je kan toch moeilijk over alles apart een docu maken gewoon uit protectionisme? Soms moet je gewoon uit jezelf minder naïef leren worden, ook al is dat soms harder en moeilijker dan het te aanvaarden van iemand die het u voor zegt.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2
    no votes  

boogje's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Anderszijds hebt ge daar dan mensen die hun eigen grenzen niet weten, of die gewoon niet slimmer zijn
    Natuurlijke selectie.
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dakantochnie Bekijk bericht
    Dan nog vraag ik me af wat het nut is van zo'n film. Tenslotte zijn er duizenden zaken waar die mensen dagelijks dan kunnen intrappen, je kan toch moeilijk over alles apart een docu maken gewoon uit protectionisme? Soms moet je gewoon uit jezelf minder naïef leren worden, ook al is dat soms harder en moeilijker dan het te aanvaarden van iemand die het u voor zegt.
    das waar.
    maar fastfood is een deel van hun cultuur geworden. En uit zichzelf minder naief worden, dat ligt niet in hun aard. Zie maar naar gans dat debacle rond de evolutietheorie.

Moesten ze dat gedoe eens afschaffen dat ge eenders wie kunt aanklagen voor eenders wat, ze zouden heel wat verder staan.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

Towlie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nTFs Bekijk bericht
    Wat is McDonalds dan ooit geweest buiten een keten die junkfood verkoopt waar ze dan nog teveel geld voor vragen ook ?
    Eurodeals.
    no votes  

SweetEmmaRose's schermafbeelding
    Antwerp, Belgium / Louisville, Kentucky, US
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Towlie Bekijk bericht
    lol *Wall-e flashback*
    no votes  

poppeke's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    tis echt echt wel "junkfood" in macdonalds d'r zit "junk" in.Ik heb er mijn vele maag onstekingen aan te danken nu eet ik da nooit meer ^^in Macdonalds zal men mij niet snel een hamburger moeten geven.Das echt geen goed eten!
    no votes  

Genius's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dan heeft u een zwakke maag hoor!
    The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on top
    no votes  

Ari Gold's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKain Bekijk bericht
    Das te zien waar ge die gegeten hebt natuurlijk. Die in spanje vond ik slecht, in Duitsland dik in orde en in Amerika nog beter. Ze hebben daar trouwens veel betere burgertenten ook dan hier in België (White Castle, Wendy's, Jack in the Box,...)
    Tell me about it, nog altijd heimwee naar die Chipotle Chicken Ciabatta met spicy crispy chicken. Maar als ik dan echt moest kiezen op vlak van FF, geef me toch maar Quizno's, beste broodjes ooit
    It's only luxury when you ain't got it, it's lifestyle when you can't live without it

PSN: darkchild777
    no votes  

Bigbuddha's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Buffalo grill is vrij typisch tex-mex eten. Vettig maar lekker, vorige week in Nice nog gegegeten.

http://www.buffalo-grill.fr/

http://www.fillingstation.be/ is een amerikaans restaurant in Lanaken.

Je kan uiteraard ook gewoon op resto.be zoeken met "Amerikaans" als keuken.
    Life before the computer: memory was something that you lost with age, a cursor used profanity and if you had a 3 1/2 inch floppy you just hoped nobody found out...
    no votes  

Ari Gold's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bigbuddha Bekijk bericht
    http://www.fillingstation.be/ is een amerikaans restaurant in Lanaken.
    Ziet er wel vet professioneel uit daar;

"butweiser"
    It's only luxury when you ain't got it, it's lifestyle when you can't live without it

PSN: darkchild777
    no votes  

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Subwoofer Bekijk bericht
    nee groentjes en fruit, want dat is gezond, heeft je mama dat nooit geleerd?
    en groentjes en fruit zijn hier ook heel duur hoor
    *** Also sprach Zarathustra ***
    no votes  

Pagina 6 van 14 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten