Pagina 5 van 296 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    dacuba
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bestendigheid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Door dit gepalaver over eten krijg ik opnieuw honger. Chocolade ftw!

Ik weeg nog altijd <80kg, bmi 24, nooo problem. Als ik 100 weeg, DAN ga ik diëten en sporten.
    TOFI.

Ge zou niet de eerste zijn die zo denkt en ineens diabetes of kanker heeft.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bestendigheid Bekijk bericht
    Vroeger at ik honderden van die stokjes per keer, en van de ene dag op de andere had ik daar geen craving meer naar.

(misschien maar best ook)
    Ja, ik pakte zo ne hele zak van 400 gram ofzo en frette die helemaal op... Man man man zo lekker Gelukkig kan ik mij nu al beheersen tot een stokje of 20 per keer.
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

score2's schermafbeelding
    iTrader
    41 (98%)
    Als ik die verhalen hier lees zijn de meesten niet echt bezig met een gezond gewicht maar neigen al meer naar de bodysculpting of vergis ik me? Al dat gereken met carbs .... Ik wissel gewoon af in mijn voedsel nu ik niet meer regime, sport twee à drie keer per week en zondig met mate.
    Mijn blog: pxlplayer.be • Twitter: @pxlplayer
    PSN: Score2 • XBL: Scoretwo • 3DS: Scoretwo • Steam: Scoretwo • Oculus Rift: Scoretwo • Battlenet: Scoretwo#2807 • IOS: Scoretwo

dacuba
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door score2 Bekijk bericht
    Als ik die verhalen hier lees zijn de meesten niet echt bezig met een gezond gewicht maar neigen al meer naar de bodysculpting of vergis ik me? Al dat gereken met carbs .... Ik wissel gewoon af in mijn voedsel nu ik niet meer regime, sport twee à drie keer per week en zondig met mate.
    Kijk rond u heen: 50% van de Belgen heeft overgewicht. "Gewoon" voedsel afwisselen, "gewoon" sporten en "gewoon" zondigen werkt niet. Fijn dat zoiets voor u werkt, maar trek die lijn niet door naar anderen. Of kijk de cijfers van kinderen met welvaartsziekten eens na. Of kijk "Fed Up".

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    TOFI.

Ge zou niet de eerste zijn die zo denkt en ineens diabetes of kanker heeft.

Minder internet, meer sociaal contact! (bij voorkeur contact met dokters)
    Goddelijkheid?
    Daarvoor moet je bij bestendigheid zijn!

score2's schermafbeelding
    iTrader
    41 (98%)
    Kijk rond u heen: 50% van de Belgen heeft overgewicht. "Gewoon" voedsel afwisselen, "gewoon" sporten en "gewoon" zondigen werkt niet. Fijn dat zoiets voor u werkt, maar trek die lijn niet door naar anderen. Of kijk de cijfers van kinderen met welvaartsziekten eens na. Of kijk "Fed Up".
    Hmmm begrijp ik wel, maar neem nu gij. Ik neem aan dat je heel goed op de hoogte bent van wat gezond is en wat niet. Van waar dan die extremere fixatie op carbs tellen enzz. Als mentale houvast om niet te hervallen (weet niet hoeveel je bmi is) of toch eerder om het uitzicht zo strak mogelijk te krijgen (waarmee nies mis is natuurlijk)
    Mijn blog: pxlplayer.be • Twitter: @pxlplayer
    PSN: Score2 • XBL: Scoretwo • 3DS: Scoretwo • Steam: Scoretwo • Oculus Rift: Scoretwo • Battlenet: Scoretwo#2807 • IOS: Scoretwo

iTrader
    0
    Ik ben sinds begin november aan het "wat meer op men eten letten". Ik ben 6kg vermagerd nu zonder dat ik mezelf alles ontzeg dus moeilijk heb ik het niet.
    Ik drink nog men pintjes en eet nog op tijd een frietje en pitta maar gewoon alles in mindere proportie's en ipv 3 keer per week zondig ik 1 keer per week.
    ik woog gisteren morgen 94,5 kg. Dan (op zondag) goed gegeten en 'savonds eens een frietje weest eten. Deze morgen op de weegschaal 97,5kg
    Is dat nu echt van die ene dag wat minder opletten direct 3kg erbij? Er gaat per week een kilootje af maar 1 dag eens zondigen = +3kg.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Net nog wat varkenslever met ajuin gemaakt.
    Moest er 350 gram van ineens opeten, vult goed moet ik zeggen

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Nee zo werkt het niet. Laat die weegschaal aan de kant en drink eens een pintje en eet een frietje minder.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

dacuba
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door score2 Bekijk bericht
    Hmmm begrijp ik wel, maar neem nu gij. Ik neem aan dat je heel goed op de hoogte bent van wat gezond is en wat niet. Van waar dan die extremere fixatie op carbs tellen enzz. Als mentale houvast om niet te hervallen (weet niet hoeveel je bmi is) of toch eerder om het uitzicht zo strak mogelijk te krijgen (waarmee nies mis is natuurlijk)
    Geen van beiden eigenlijk: ik wil gezonder zijn. Voor mij werkt dat het beste wanneer ik mijn koolhydraten (zwaar) beperk omdat ik dan a) veel minder rotzooi eet b) geen verleiding voel (uw eerste puntje). Ondertussen heb ik het beperken van koolhydraten niet meer nodig als mentale houvast, nu is dat gewoon een levensstijl. Gewichtsverlies of er strak uitzien zijn (positieve) neveneffecten van gezond te eten.

Het is ook maar wat je 'extreem' noemt. Ik vind 1x per week zondigen 'extreem', maar da's voor iedereen anders. Ik vind het ook 'extreem' om zwaar te trainen en jezelf dan te belonen met junk food. Aan de andere kant vind ik het helemaal niet extreem om je koolhydraten (of wat dan ook) fel te beperken, of om bijvoorbeeld te vasten. De informatie die ge over uw lichaam leert kennen is echt onbetaalbaar. Ge zou versteld staan hoe goed ge zonder al die rotzooi kunt. Helaas beseffen veel mensen dat niet of ontberen ze het doorzettingsvermogen om die knop om te draaien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zino Bekijk bericht
    Ik ben sinds begin november aan het "wat meer op men eten letten". Ik ben 6kg vermagerd nu zonder dat ik mezelf alles ontzeg dus moeilijk heb ik het niet.
    Ik drink nog men pintjes en eet nog op tijd een frietje en pitta maar gewoon alles in mindere proportie's en ipv 3 keer per week zondig ik 1 keer per week.
    ik woog gisteren morgen 94,5 kg. Dan (op zondag) goed gegeten en 'savonds eens een frietje weest eten. Deze morgen op de weegschaal 97,5kg
    Is dat nu echt van die ene dag wat minder opletten direct 3kg erbij? Er gaat per week een kilootje af maar 1 dag eens zondigen = +3kg.
    Uw lichaam is nu éénmaal onderhevig aan schommelingen door oa. het ophouden van vocht. 3 kilogram lijkt veel maar dat is perfect mogelijk. Laat u niet door die weegschaal misleiden en probeer het nut van u zo vaak te wegen duidelijk een plaats te geven.

En over uw "moeilijk heb ik het niet": uw proefperiode is dan ook veel te kort. Probeer dit minstens een jaar vol te houden voor ge conclusies trekt over de moeilijkheidsgraad. Van 3x naar 1x zondigen per week is een verbetering maar dat maakt het per definitie nog niet goed, net zoals van 20 naar 10 sigaretten per dag ook "beter" is. Laat die 3kg een herinnering zijn aan de ongelooflijke kutkwaliteit van het voedsel dat die toename veroorzaakt heeft.

iTrader
    0

Uw lichaam is nu éénmaal onderhevig aan schommelingen door oa. het ophouden van vocht. 3 kilogram lijkt veel maar dat is perfect mogelijk. Laat u niet door die weegschaal misleiden en probeer het nut van u zo vaak te wegen duidelijk een plaats te geven.

En over uw "moeilijk heb ik het niet": uw proefperiode is dan ook veel te kort. Probeer dit minstens een jaar vol te houden voor ge conclusies trekt over de moeilijkheidsgraad. Van 3x naar 1x zondigen per week is een verbetering maar dat maakt het per definitie nog niet goed, net zoals van 20 naar 10 sigaretten per dag ook "beter" is. Laat die 3kg een herinnering zijn aan de ongelooflijke kutkwaliteit van het voedsel dat die toename veroorzaakt heeft.
    Zal ik doen,merci. Ik bedoelde met "moeilijk heb ik het niet" dat ik het al na 3 dagen zou opgeven en constant zou aan eten denken. Dat snoepen en veel eten laat ik voorlopig zonder veel moeite.Ik wil nu ook geen 5 kg per week afvallen dus daarom dat ik af en toe eens beperkt wil zondigen. Anders zou ik het niet kunnen uithouden. Ik zie wel hoe het loopt.

Offtopic : Dat minderen in sigaretten is me nu al bijna een jaar gelukt. Helemaal gestopt van de ene dag op de andere. Ook dat ging vrij makkelijk.

iTrader
    0
    Zal ik doen,merci. Ik bedoelde met "moeilijk heb ik het niet" dat ik het al na 3 dagen zou opgeven en constant zou aan eten denken. Dat snoepen en veel eten laat ik voorlopig zonder veel moeite.Ik wil nu ook geen 5 kg per week afvallen dus daarom dat ik af en toe eens beperkt wil zondigen. Zonder zondigen zou ik het zeker en vast moeilijk hebben en het waarschijnelijk niet volhouden. Ik zie wel hoe het loopt.

Offtopic : Dat minderen in sigaretten is me nu al bijna een jaar gelukt.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)

Over- en ondergewicht - deel 4

Offtopic : Dat minderen in sigaretten is me nu al bijna een jaar gelukt. Helemaal gestopt van de ene dag op de andere. Ook dat ging vrij makkelijk.

Good stuff. Ben ondertussne 3 jaar gestopt van de ene dag op de andere. Allé, ik had eens een redelijk griepke te pakken en enkele dagen niet gerookt en nooit terug begonnen. Maar extra motivatie is dat mijn vriendin veel allergie/astma problemen heeft als ze in de buurt komt van sigaretten

Na 3 jaar heb ik nog steeds af en toe zin en als mijn vriendin er niet was dan was ik eerlijk gezegd misschien al weer aan het roken of nooit gestopt.

Edit: Gisteren zag ik lesley ann poppe koken in komen eten en ze maante Quinoa ofzo, een soort rijst, maar zonder koolhydraten. Mensen die hier ervaring mee hebben?

Hoe zit het met pasta zonder koolhydraten? Is dat lekker? Zou wel eens zo'n spagetti bolognese eten :P
    Laatst gewijzigd door Chickenlal; 25 november 2014 om 12:18
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

iTrader
    0
    Ugh, ik wist dat die Quinoa hype vroeg of laat naar België ging overvliegen. Hier in Canada zijn ze al een tijdje aan het hypen op Quinoa: Quinoa salads, Quinoa soep, kip met Quinoa crust, etc. Zoals hummus ook een hype is/was/wordt. Ik zou het niet zien als een wondermiddel; er zit eigenlijk amper smaak in en 't is vooral marketing.

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0ppus Bekijk bericht
    Ugh, ik wist dat die Quinoa hype vroeg of laat naar België ging overvliegen. Hier in Canada zijn ze al een tijdje aan het hypen op Quinoa: Quinoa salads, Quinoa soep, kip met Quinoa crust, etc. Zoals hummus ook een hype is/was/wordt. Ik zou het niet zien als een wondermiddel; er zit eigenlijk amper smaak in en 't is vooral marketing.
    Ik eet nochtans heel graag quinoa, hype of niet. Ik vind het superhandig dat je het zowel koud als warm kunt opeten, en de combinaties met andere ingrediënten zijn eindeloos.

En hummus Kikkererwten is my kryptonite (in de oven met kruiden erop )

Gisteren front squat PR met 55 kilo Verslaving komt stilletjes aan terug na mijn 3 weken stilte.
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Pagina 5 van 296 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten