Pagina 4 van 319 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q-ball_NBK Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Amai wa heb ik zin in koffiekoeken

Wat ik niet zou doen om eens een cremekoek met chocolade te eten
    Mijn pa bracht mij alle zaterdagen 2 koeken mee, ik heb gezegd dat hij dat niet meer mocht doen Voorlopig mis ik het niet. 3 luchtige roerbakeitjes gegeten zie
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Deze week op gewicht gebleven, maar zeer slecht mijn best gedaan. Zeker 3 dagen rond de 50-60gr carbs gezeten door teveel nootjes of wa snoepjes.

Maar das nu gedaan Vanaf vandaag terug goed mijn best doen. Eerste keer in 10 weken dat ik een moeilijke week had... Note to self: geen verlof meer pakken, te veel thuis zitten is niet goed voor het dieet
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Altijd leuk als je naar beneden kijkt en een buik ziet hangen die er 2 jaar geleden niet hing...
    grrr

Tijd om weer mijn witte benen en mijn boerenpens te laten zwoegen en zweten.
    Goddelijkheid?
    Daarvoor moet je bij bestendigheid zijn!

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bestendigheid Bekijk bericht
    Altijd leuk als je naar beneden kijkt en een buik ziet hangen die er 2 jaar geleden niet hing...
    grrr

Haha,

In vergelijking ben ik blij dat ik mijn piet terug kan zien hangen zelfs al steek ik mijn buik uit

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!

Ketelbuik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    grrr

Oeie, al die ammo die gij me nu geeft voor in offtopic

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze week op gewicht gebleven, maar zeer slecht mijn best gedaan. Zeker 3 dagen rond de 50-60gr carbs gezeten door teveel nootjes of wa snoepjes.

Maar das nu gedaan Vanaf vandaag terug goed mijn best doen. Eerste keer in 10 weken dat ik een moeilijke week had... Note to self: geen verlof meer pakken, te veel thuis zitten is niet goed voor het dieet
    50-60g carbs is een goeie dag bij mij Ik mik op onder de 80 blijven.
    Twitch|Steam|PSN

dacuba
    Guest
    ..
    Eerder uwe mond en maag.

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    50-60g carbs is een goeie dag bij mij Ik mik op onder de 80 blijven.
    Ja, ma de manier waarop... 't was vooral aan nootjes (ma zo'n nootjes met paprika rond ) en zoutstokjes in combinatie met 2 gin tonics... Denk dat ik eigenlijk wel eerder tussen de 60-80 gr carbs zat als ik eerlijk moet zijn. Nuja, ga blij zijn als er niets is bijgekomen. Heb vandaag nog een extra sportsessie gedaan om mezelf te straffen

Morgenochtend eens wegen.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan gebeuren he donderdag had iemand cake mee voor zijn verjaardag, ik had net geen 100g carbs, maar het grootste deel recht van de cake :oops:
    Twitch|Steam|PSN

dacuba
    Guest
    Ja, ma de manier waarop... 't was vooral aan nootjes (ma zo'n nootjes met paprika rond ) en zoutstokjes in combinatie met 2 gin tonics... Denk dat ik eigenlijk wel eerder tussen de 60-80 gr carbs zat als ik eerlijk moet zijn. Nuja, ga blij zijn als er niets is bijgekomen. Heb vandaag nog een extra sportsessie gedaan om mezelf te straffen

Morgenochtend eens wegen.
    Ach, dat gebeurt nu éénmaal. Ik heb vandaag ook 2 broodjes gezond (volkoren!) gegeten nadat ik na 10w hard trainen (5x per week) mij in de selectie heb gewerkt. Dat was al 11 maand geleden en had daar gewoon ineens heel veel goesting in, dat zijn ook direct pakweg 400gr koolhydraten, oftewel dat wat ik normaal op 3 weken eet . Daarna hadden we een familiefeest met cupcakes, taart, cake en weet ik veel, daar kan ik dan perfect vanaf blijven. Dusja, ge ziet maar, af en toe zondigen mag wel eens. Wel oppassen met die "extra sportsessie" als straf, dan laat ge het beter en doet ge geen extra sportsessie.

(PS: kan goed zijn dat ik morgen 2-3kg meer weeg vanwege carbs )

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Ach, dat gebeurt nu éénmaal. Ik heb vandaag ook 2 broodjes gezond (volkoren!) gegeten nadat ik na 10w hard trainen (5x per week) mij in de selectie heb gewerkt. Dat was al 11 maand geleden en had daar gewoon ineens heel veel goesting in, dat zijn ook direct pakweg 400gr koolhydraten, oftewel dat wat ik normaal op 3 weken eet . Daarna hadden we een familiefeest met cupcakes, taart, cake en weet ik veel, daar kan ik dan perfect vanaf blijven. Dusja, ge ziet maar, af en toe zondigen mag wel eens. Wel oppassen met die "extra sportsessie" als straf, dan laat ge het beter en doet ge geen extra sportsessie.

(PS: kan goed zijn dat ik morgen 2-3kg meer weeg vanwege carbs )
    Oh jong! Zelfs dacuba cheat ofwa Nu voel ik mij al minder slecht haha.

Welja, khad nu ook nog maar 2 keer gesport deze week, dus het moest eigenlijk wel. Ik probeer op dagen dat ik niet werk toch zeker te sporten. Nu was het gewoon een volledig uur als straf in plaats van soms te quitten na 45 min als ik het beu ben Ja, die laatste 15 min duren lang

dacuba
    Guest
    Oh jong! Zelfs dacuba cheat ofwa Nu voel ik mij al minder slecht haha.

Welja, khad nu ook nog maar 2 keer gesport deze week, dus het moest eigenlijk wel. Ik probeer op dagen dat ik niet werk toch zeker te sporten. Nu was het gewoon een volledig uur als straf in plaats van soms te quitten na 45 min als ik het beu ben Ja, die laatste 15 min duren lang
    Zelfs dacuba cheat. :') Wel maar een keertje in de paar maanden, dus maak u geen illusies.

En zoals ik zei, heb enorm hard op de ergometer getraind.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Door dit gepalaver over eten krijg ik opnieuw honger. Chocolade ftw!

Ik weeg nog altijd <80kg, bmi 24, nooo problem. Als ik 100 weeg, DAN ga ik diëten en sporten.
    Goddelijkheid?

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Over- en ondergewicht - deel 4

Wat ik wel tof vind zijn die Atkins repen, de chocolade muffin reep vind ik echt lekker en vult nog wel redelijk ook voor slechts 3 gram net carbs. In de delhaize hebben ze ook zo chocolade met stevia, ik was altijd fan van galak popri, dat wa de enige chocolade die ik wel eens graag at en nu heb ik dit http://tinyurl.com/3tze3af/prod13833.jpg. Valt nog wel mee om eens een stukje van te eten. Als het zou voorkomen dat je gans die reep in 1 keer op eet zit je aan 25gr carbs, dus eens een portie 1/10 ofzo voor bij de koffie kan wel smaken

Voor de rest ben ik verslaafd aan cashewnoten, maar dat moet toch ook met moderatie. Ik probeer meestal de pot in de keuken te laten staan en neem er dan af en toe eens enkele. Als ik de pot meeneem naar boven ben ik er aan

Deze 3 dingen zijn mijn cravingfixers Het enige probleem is dat die Atkins repen bijna 2,5 euro per reep kosten :/ In vergelijking met ne mars is dat wel absurd veel...

Maar zoutstokjes gaan altijd mijn weak spot blijven :-(
    Laatst gewijzigd door Chickenlal; 23 november 2014 om 21:47

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Maar zoutstokjes gaan altijd mijn weak spot blijven :-(
    Vroeger at ik honderden van die stokjes per keer, en van de ene dag op de andere had ik daar geen craving meer naar.

(misschien maar best ook)
    Goddelijkheid?

Pagina 4 van 319 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten