Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Allé, niemand hier met het sirtfood dieet bezig?
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zijn uiteraard ook keuzes ja, je kan perfect een kcal limiet zetten en dan alles van chips of chocolade of snacks bannen zodat je niet tempted zijt van de halve reep of de halve zak binnen te werken.
    Ik was in mijn tiener jaren en early 20's ook zo, een grote zak doritos of Lays was weg op 2 avonden, een pak Leo's of KitKat's met 6 of 8 in was ook weg op 3 of 4 dagen want had er 2 per dag

Maar sinds ik op ''dieet'' sta ( ale meer op fitness macro's en 2000 kcal ) is mijn Action keukenweegschaal mijn beste vriend chips afwegen doe ik niet, koop gewoon de 30g zakjes en op is dan op en binnen de portie size, maar pistachenoten of dergelijke is resoluut op 30 gram, vroeger at ik 80% van de zak op in 1 avond.
    Maar ik snap wel de gedachtengang dat je dat gewoon flat out banned uit je voeding om ook niet tempted te worden, maar ik heb dat af en toe nodig of ik word zot.
    Same. Klinkt ambetant maar ik weeg nu ook weer alles af. Ik ban zeker ook niet alles (ben nu een stuk cake aan het eten :unsure) maar afwegen is een soort mentale block voor mij. Boterham met choco is nu weer 15 gr nutella en geen 50 meer confrontatie met die cijfers helpt wel
    no votes  

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    Sowieso, dat gaf ik zelf ook al aan. Ik wil gewoon eens kijken wat andere mensen er hier over te zeggen hebben.
    Sommige dingen in de docu zullen wel correct zijn.

Veeteelt is heel belastend voor het milieu. In dat opzicht hoeft plant based eten voor mij zelfs geen superoplossing te zijn qua dieet.
    Ik vind het eerder belangrijk dat ik alles binnenkrijg dat ik zou moeten binnenkrijgen, en als ik dat vlees niet mis en daardoor mijn steentje kan bijdragen? waarom niet.
    Als je ziet dat het enige -even kort door de bocht- dat we uit vlees moeten halen en niet zomaar ergens anders uit kunnen halen B12 is, is het toch evengoed misleidend als je ontdekt dat die beesten zelf B12 supplementen krijgen omdat ze het evengoed niet uit de overbemeste grond kunnen halen.
    Ik heb gewoon een hekel aan dieetdocumentaires omdat ze om de een of andere reden vaak erg selectief zijn in het voorstellen van hun data, met jouw keuze op zich is niks mis hoor.
    Om het dan toch even over ervaringen te hebben... Toen ik eens een maand een veganistisch dieet geprobeerd heb vond ik dat ik meer energie had bijvoorbeeld. Aangezien het maar een maand was heb ik me wel nooit echt de moeite gedaan om te kijken of ik wel alle essentiële voedingstoffen binnenkreeg, maar ik voelde me goed in elk geval. Als tip wil ik wel nog meegeven om niet op zoek te gaan naar vleesvervangers, die kosten veel geld en smaken toch niet zoals vlees. Zo leer je ook veel sneller dat je wel degelijk lekkere gerechten kan klaarmaken zonder dierlijke producten of vleesvervangers.
    no votes  

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Als tip wil ik wel nog meegeven om niet op zoek te gaan naar vleesvervangers, die kosten veel geld en smaken toch niet zoals vlees. Zo leer je ook veel sneller dat je wel degelijk lekkere gerechten kan klaarmaken zonder dierlijke producten of vleesvervangers.
    Klopt, al kan het voor beginnende vegetariërs/veganisten wel een grote hulp zijn om hun stuk vlees gewoon te vervangen door een veggieburger uit de supermarkt. Naarmate je vertrouwder raakt met de wondere wereld van de plantaardige keuken, ga je daar ook niet meer zo snel naar teruggrijpen omdat er zo veel lekkerdere en betere alternatieve gerechten zijn.

Als ik nu zin heb in een burger of iets dergelijks, maak ik hem gewoon zelf. Is nog een stuk lekkerder ook, en absoluut goedkoop.

Tofu (en de laatste tijd ook tempeh) gebruik ik wel redelijk veel, omdat het zo veelzijdig is en je zelf door middel van marinades en kruiding de smaak kan bepalen. Een blok tofu of tempeh is niet duur.
    Laatst gewijzigd door coldplayke; 14 februari 2020 om 08:34
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    no votes  

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    de wondere wereld van de plantaardige keuken.
    Den Athene zou trots zijn op u
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Begin november beginnen wegen en sindsdien 17.25kg lichter. Nooit gedacht dat ik dit zou kunnen. Wel een dure affaire voor de kleerkast.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht
    Begin november beginnen wegen en sindsdien 17.25kg lichter. Nooit gedacht dat ik dit zou kunnen. Wel een dure affaire voor de kleerkast.
    Amai, dat is echt wel spectaculair! Hopelijk kan je het zo houden!
    no votes  

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Damn. Ik zit sinds begin januari op -4kg. Wat eigenlijk heel vreemd is want ben niet meer dan anders op mijn eten gaan letten of meer gaan sporten.
    Heb nog 6,5 maanden om nog zo'n 6kg te verminderen, in principe zou dat moeten lukken.
    Last.fm | Followmy.tv
    SW-5777-0196-5984
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Goed bezig hoor, zotte cijfers!
    no votes  

Pagina 335 van 335 Eerste ... 235285325331332333334335

Regels voor berichten