Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuud Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    400 gr biefstuk is mss 400/500 kcal ofzo dus als je past voor de liter saus, de frieten en de twee trappisten dan is het cava :')
    Waarom altijd meteen die uitersten erbij halen als het hier over voedsel gaat ?
    Ofwel is het hier A ) ne droge steak of B ) ne steak met 1L saus, ne kilo frieten en 6 pinten , er zit daar nog een wereld van opties tussen he mannen :')

En zowiezo als ge ergens gaat eten ( en dan bv ne steak ) dan zit daar al bij al 2-3 soeplepels saus over, of soms als ge bij steak peperroom ofzo vraagt zit dat in een klein kommetje, maar zelfs dat is geen liter en zou me zelfs verbazen als het 200ml is.

Ook meteen mijn pijnpunt als ik ergens ga eten, nooit genoeg saus, nee ne liter moet ik ook niet hebben maar kwil toch comfortabel mijn stuk vlees en dan bv frieten met de saus kunnen eten.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik ben nu werkelijk nog nooit ergens gaan eten waar ik geen extra mayonaise of pepersaus kon krijgen
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Het werd vandaag eerst 3 varkenswangkroketjes gevolgd door Tagliata di manzo met een bescheiden portie frieten en geen mayonnaise. Het heeft gesmaakt en de schade valt te overzien
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Het werd vandaag eerst 3 varkenswangkroketjes gevolgd door Tagliata di manzo met een bescheiden portie frieten en geen mayonnaise. Het heeft gesmaakt en de schade valt te overzien
    Dat zal op zich niet veel uitmaken op uw resultaat . Kan goed zijn dat je dat zelfs niet gaat merken op je weegschaal.
    no votes  

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hier vant weekend ook nog eens gaan uit eten met de mannen na 4 maand trainen en dieten. Kan toch smaken soms.

De Kingpin @ Rauw:

https://www.instagram.com/p/B7oX2rJn...d=d3f5gd36zasj

Al zat er nu ook nog pulled pork en mais tussen de fritjes. Veel extra mayo had ik niet nodig
    no votes  

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Vorige week dinsdag en woensdag heb ik 2 moeilijkere dagen gehad qua eten, maar sinds donderdag gaat het een beetje beter. Op dit moment is het het belangrijkste dat ik op kleine vlakken mijn routines/regels doorbreek. Ook al is het maar een lepel havermout aan mijn gewoonlijke yoghurt toevoegen, een dikkere laag beleg op mijn boterham smeren, een ingrediënt eten dat ik al lang niet meer durfde te eten (gorgonzola!), etc. Ik hou elke kleine "overwinning" op mijn zelfopgelegde regels bij in een logboekje, zodat ik op lastige momenten die kan teruglezen en kan zien "ik heb toen mijn routine ook doorbroken en dat was uiteindelijk helemaal niet zo erg als ik vreesde".

Qua sporten heb ik een stap teruggenomen en doe ik geen cardio meer op werkdagen. 's avonds en/of 's ochtends (naargelang ik tijd en energie heb) doe ik wel een tiental minuten spieroefeningen. Zaterdag heb ik een lange wandeling gemaakt met mijn vriend (ipv te gaan joggen). Zondag ben ik wel gaan joggen, maar toen had ik echt zin.

Ik moet over 2 weken voor mijn werk een paar dagen naar het buitenland reizen en zal dan dus minder in de hand hebben wat en wanneer ik eet. Ik merk nu wel al dat ik daar veel stress voor heb en ik heb schrik dat hoe dichterbij de datum komt, hoe meer ik de neiging ga hebben om zoals met de feestdagen "marge" in te bouwen.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Dat zal op zich niet veel uitmaken op uw resultaat . Kan goed zijn dat je dat zelfs niet gaat merken op je weegschaal.
    Klopt, weegschaal was mild, goede week achter de rug weer!
    Nog een paar 100g en BMI gaat onder de 28 - nog altijd veel teveel maar we komen ooit van 34,6...

Lopen pik ik deze week weer op, ik zou gisterenmorgen al gegaan zijn maar het regende en dan heb ik er minder zin in :/

Nu eens uitzoeken wat ik thuis van oefeningen kan doen om mijn figuur wat te verbeteren.
    no votes  

StoneBall's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke spier/stretchoefeningen doen jullie? Algemeen en en dan misschien ook specifieker voor de rug. Om wat leniger en stabieler te zijn. Ga iedere week wel eens gaan mountainbiken en de rug krijgt het af en toe wat te verduren.
    Vorig jaar (voor de geboorte van ons kindje) ook begonnen met diëten (KETO) en dan zeer snel afgevallen van 103 naar 93. Na de geboorte is dit terug naar 98-99 gegaan. Ben nu dikke maand bezig en sta terug op 96. Wat trager als de vorige keer, geen KETO meer. Gewoon wat minder en gezonder eten, voel me er ook beter bij. KETO was op een duur niet meer vol te houden en redelijk veel hetzelfde vond ik .
    Doel is om begin mei 90 te wegen en ergens in de zomer +-88 (onder de 90 zou al plezant zijn, ben 1m91 groot/33jaar). Af en toe snoep ik wel nog eens (vooral donkere chocolade) en de speciale biertjes in weekend zijn ook nog aanwezig, dus daar heb ik ook nog wat marge. Tijdens de week kan ik mij er zeer goed aan houden, weekends zijn wat moeilijker. Ook van plan om in maart of april, alcoholvrije maand te houden.
    .
    no votes  

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik ben nu werkelijk nog nooit ergens gaan eten waar ik geen extra mayonaise of pepersaus kon krijgen
    Ik heb het over de standaard portie saus die je krijgt, op sommige plekken doen ze alsof het goud is.
    Natuurlijke kan je altijd extra vragen en betalen.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Waarom altijd meteen die uitersten erbij halen als het hier over voedsel gaat ?
    Ofwel is het hier A ) ne droge steak of B ) ne steak met 1L saus, ne kilo frieten en 6 pinten , er zit daar nog een wereld van opties tussen he mannen :')

En zowiezo als ge ergens gaat eten ( en dan bv ne steak ) dan zit daar al bij al 2-3 soeplepels saus over, of soms als ge bij steak peperroom ofzo vraagt zit dat in een klein kommetje, maar zelfs dat is geen liter en zou me zelfs verbazen als het 200ml is.

Ook meteen mijn pijnpunt als ik ergens ga eten, nooit genoeg saus, nee ne liter moet ik ook niet hebben maar kwil toch comfortabel mijn stuk vlees en dan bv frieten met de saus kunnen eten.
    Was mss niet goed verwoord van mijne kant af, wou gewoon aantonen dat een stuk kwaliteitsvlees (dat ge zoals Silverscythe al zegt al serieus lang moet laten uitbakken voor het droog is) bijna niets van invloed heeft op iemand zijn doel om af te vallen. Als ge twee uur op restaurant zit met een apero'ke, wat drank, nen dessert erbij, dat verandert al wat mee.

Hier is het vooral het ontbijt dat voor problemen zorgt. Heb nog altijd moeite met een gebalanceerd ontbijt te vinden. Meestal boterhammen met nutella, hagelslag, honing ofzo. Niet echt gezond dus maar wel makkelijk...
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuud Bekijk bericht
    Was mss niet goed verwoord van mijne kant af, wou gewoon aantonen dat een stuk kwaliteitsvlees (dat ge zoals Silverscythe al zegt al serieus lang moet laten uitbakken voor het droog is) bijna niets van invloed heeft op iemand zijn doel om af te vallen. Als ge twee uur op restaurant zit met een apero'ke, wat drank, nen dessert erbij, dat verandert al wat mee.

Hier is het vooral het ontbijt dat voor problemen zorgt. Heb nog altijd moeite met een gebalanceerd ontbijt te vinden. Meestal boterhammen met nutella, hagelslag, honing ofzo. Niet echt gezond dus maar wel makkelijk...
    Waarom geen wrap als ontbijt? Een wrap is iets dat ik vaak als snelle hap eet (voornamelijk in de zomer).

- 1 wrap
    - Wat Philadephia Light smeerkaas met kruiden
    - Wat hesp of kipfilet
    - wat rucola

Is even snel klaar als die boterham met nutella, vult beter en is een pak gezonder. En dat kan je nog aanvullen met bijvoorbeeld een appel, banaan of eender welk stuk fruit je graag eet.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Snel ontbijt : s avonds wat havermout in een kommetje doen, diepvriesfruit erop en dan yoghurt of melk erover. 's morgens is het fruit ontdooit en de havermout zacht.

Ik smijt zelf sneller wat banaan (al dan niet met frambozen) in de blender met melk als snel ontbijt, in het weekend zal ik makkelijk wentelteefkes maken of bvb appelstukjes met kaneel op de pan bakken en een yoghurt erbij.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Snel ontbijt : s avonds wat havermout in een kommetje doen, diepvriesfruit erop en dan yoghurt of melk erover. 's morgens is het fruit ontdooit en de havermout zacht.

Ik smijt zelf sneller wat banaan (al dan niet met frambozen) in de blender met melk als snel ontbijt, in het weekend zal ik makkelijk wentelteefkes maken of bvb appelstukjes met kaneel op de pan bakken en een yoghurt erbij.
    Idem, 1x per week maken wij granola, en dan 's morgens gewoon in een potje, ofwel een lepel honing er op ofwel wat diepvriesfruit. 2u later is dat ontdooit en perfect als ontbijt.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Idem, 1x per week maken wij granola, en dan 's morgens gewoon in een potje, ofwel een lepel honing er op ofwel wat diepvriesfruit. 2u later is dat ontdooit en perfect als ontbijt.
    Welk recept voor granola gebruik je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Welk recept voor granola gebruik je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    ongeveer kwart havermout, kwart quinoa, kwart noten en kwart zaden (mix van vanalles).
    Dan nog zeste van een appelsien, appelsiensap van 1 appelsien (diezelfde he), een eetlepel honing en dan aanvullen met zonnebloemolie tot de juiste conistentie. Dan onder de grill tot alles mooi bruin is. Wel opletten, de marge tussen 'mooi bruin' en 'verbrand' is maar een paar seconden.
    no votes  

Regels voor berichten