iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tiens ik wist niet dat mijn vrouw ook op 9lives zat?

Wil je stoppen om onze privé te grabbel te gooien?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb intussen ook de Samsung Healt-app eens geïnstalleerd. Zijn er nog die dit hebben? Weten jullie soms of er ergens een mogelijkheid is om een training manueel in te voeren? Ik ga regelmatig zwemmen, maar wil niet mijn Samsung watch in het water. Maar 'k zou dus wel graag die training willen registreren.

Of zijn er betere apps die ook gaan werken met Samsung watch? Ik heb de active 2.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht
    Ik heb intussen ook de Samsung Healt-app eens geïnstalleerd. Zijn er nog die dit hebben? Weten jullie soms of er ergens een mogelijkheid is om een training manueel in te voeren? Ik ga regelmatig zwemmen, maar wil niet mijn Samsung watch in het water. Maar 'k zou dus wel graag die training willen registreren.

Of zijn er betere apps die ook gaan werken met Samsung watch? Ik heb de active 2.
    Ik heb intussen een oplossing gevonden. Google Fit gedownload en mijn Samsung Health resultaten worden daar nu automatisch in opgeladen. In Google Fit kan mijn zwemtraining manueel invoegen. Ik kan Google Fit ook linken aan mijn weegschaal, dus 'k moet niet telkens mijn gewicht manueel ingeven.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zijn er hier mensen die op bv zondag al aan meal preppen doen voor de komende week? If so, voor hoeveel dagen maken jullie dan al klaar.

Het is zo dat ik na nieuwjaar de eerst komende maanden steeds vroeg ga moeten vertrekken en laat ga thuiskomen. En dan zou het natuurlijk leuker en makkelijker zijn als ik gewoon iets in de microgolf kan zetten dan dat ik nog moet gaan zitten koken. Ik eet voornamelijk rijst met kip en wokgroenten, of eens pasta met kip en groenten of gyros. Of bv al zalm klaarmaken om bij een slaatje te eten 's middags.

Iemand tips of meal prep ervaring?
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Zijn er hier mensen die op bv zondag al aan meal preppen doen voor de komende week? If so, voor hoeveel dagen maken jullie dan al klaar.

Het is zo dat ik na nieuwjaar de eerst komende maanden steeds vroeg ga moeten vertrekken en laat ga thuiskomen. En dan zou het natuurlijk leuker en makkelijker zijn als ik gewoon iets in de microgolf kan zetten dan dat ik nog moet gaan zitten koken. Ik eet voornamelijk rijst met kip en wokgroenten, of eens pasta met kip en groenten of gyros. Of bv al zalm klaarmaken om bij een slaatje te eten 's middags.

Wij maken elk weekend granola voor een hele week. En tijdens de week maken we wel regelmatig maaltijden waar je 2 dagen van kan eten (pasta, rijst met kip, ...). Ik weet dat veel mensen het niet snappen als je 2 dagen na elkaar hetzelfde eet, maar wij hebben daar beide weinig last mee.
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik prep regelmatig voor twee dagen. Langer is ambetant wegens veel te kleine inbouwkoelkast, anders zou ik 3-4 dagen doen. Verschillende maaltijden, gewoon een uurtje tot anderhalf uur bezig zijn en ik ben weer gerust.

De eerlijkheid gebiedt mij wel om te zeggen dat ik het ook vaak maandagmorgen allemaal doe.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Ik maakte vroeger voor twee weken kip in zakjes in de diepvries.
    Ik at dat met geblikte groenten (bijv blik erwten) dan moest ik niks doen. Kunt nog ne boterham ofzo daarbij pakken bijv
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat ik doe is voldoende koken voor 2 dagen. 2 dagen na elkaar eet je hetzelfde, maar persoonlijk vind ik dat niet erg.
    Moet je al de helft minder koken.

Aan mealpreppen heb ik ook gedacht. Maar hoe concreet aan te beginnen? Gekookt vlees in de diepvries steken om ze een andere dag te ontdooien, smaakt imo niet zo super.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ik doe het nog anders, ik maak 1 ingrediënt dat ik 2 dagen kan gebruiken, de volgende dag weer 1 voor 2 dagen,...

Vb:
    Dag1: Wraps met kip (voor 2 dagen) en mais, tomaat, ajuin ertussen
    Dag 2: kip met rijst (voor 2 dagen) en currysaus (ruime portie + invriezen)
    Dag 3: groene groentencurry: ruime portie + invriezen en eten met de overschot van de rijst.
    Dag 4: aardappelen, boontjes en vlees
    Dag 5: gebakken patatjes met koude boontjes en roerei
    Dag 6: vispannetje (ruime portie + invriezen) met puree
    Dag 7: ovenschotel met gehakt, prei en puree (ruime portie + invriezen)
    En zo moet ik niet elke dag van 0 beginnen én zorg je voor een diepvries voorraad voor wanneer je weed dat je echt niet aan koken toe zal komen.
    no votes  

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik maak mijn eten voor de volgende dag de avond ervoor klaar tijdens de weekdagen. Bijvoorbeeld:

Maandagavond doe ik de mise-en-place voor dinsdag. Dinsdag eet ik wat ik maandag heb gemaakt. Na het eten doe ik de mise-en-place voor woensdag. Woensdag eet wat ik dinsdag had voorbereid en doe ik de mise-en-place voor donderdag. Etc.

Bij mij is het niet per se omwille van tijdsgebrek, maar als ik thuiskom van het werk heb ik al veel honger en dan kan ik tenminste snel eten zonder steeds snelle/gemakkelijke/repetitieve gerechten te moeten maken. En dan heb ik meer tijd om mijn eten te laten zakken alvorens ik ga joggen.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    no votes  

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hoe trekken jullie sportcalorien af in bijvoorbeeld myfitnesspal? Ik sport redelijk veel (weken van 20u cardio en meer) maar heb het gevoel dat de calorien die ik doe volgens mijn hartslagmeter en strava te veel overschat worden. Wat is jullie ervaring hiermee?
    no votes  

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    Hoe trekken jullie sportcalorien af in bijvoorbeeld myfitnesspal? Ik sport redelijk veel (weken van 20u cardio en meer) maar heb het gevoel dat de calorien die ik doe volgens mijn hartslagmeter en strava te veel overschat worden. Wat is jullie ervaring hiermee?
    bij lopen reken ik op gewicht maal afstand: dus als je 10km hebt gelopen en je weegt 82kg, 820kcal.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    Ik deel het aantal kcal dat m’n horloge of de loopband aangeeft gewoon door 2.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Is toch niet echt rocket science ? in mini kaaskroketten zit kaas, in mini curryworsten/mexicano/ribster/viandel zit geschraapt vlees van botten en een hoop kruiden, een bitterbal is gewoon een hoop boullion en een heel laag percentage vlees allemaal samengeklot tot een papje dankzij bloem en van al die andere snacks is dat niet echt anders.

Van een paar te eten als aperitief snack gade echt niet binnen 6 weken doodvallen door een unknown bestanddeel daarin zenne, kermisfrituren bv bestaan al bijna 100 jaar in Belgie en lokken ook nog volk.
    Jah, da zijn nog de duidelijkere hapjes. Maar mijne vriendengroep slaagt er toch altijd in van die obscure mengelingen te vinden waar ge écht nie van kunt zeggen wat er in zit zonder op de doos te kijken.

Was ook niet mijn bedoeling om daarop te haten, maar zoiets smaakt mij gewoon niet meer geef mij maar ne goeie grote kaaskroket dan trouwens.

Om die lijn door te trekken. Ik ben écht slecht in smaken herkennen. Just hetzelfde met zelfgemaakte tapenade btw, das lekker of niet lekker en de prominente smaken zal ik wel herkennen, maar de échte details.

Gisteren bvb ook parelhoen gegeten op het laatste nieuwjaarsfeest maar daar lag zoveel saus op dat het evengoed kipfilet had kunnen zijn (volgens mijn smaak).
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Kerstvakantie achter de rug en ik heb niet echt overdreven, maar wel meegedaan met de kaasplanken/aperitieven/hapjes/voorgerechten/desserts etc etc.
    Uiteindelijk exact 1kg bijgekomen, waar ik nog best mee kan leven

Vanaf vandaag is het weer zoals voorheen voortdoen. De motivatie blijft groot.
    no votes  

Pagina 322 van 335 Eerste ... 222272312318319320321322323324325326332 ... Laatste

Regels voor berichten