coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het gevoel hebben om iets te willen is nog altijd verschillend van iets te hebben. Heb je achteraf nog geen situaties gehad waarbij die regel misleidend bleek te zijn?
    Ik snap niet wat je wil zeggen.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Ik snap niet wat je wil zeggen.
    Je wilt gedurende 6 maanden een bepaald product en eenmaal je dat product dan gekocht hebt blijkt dat je er toch geen gebruik van maakt.

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    [QUOTE=Carrion;22113817]100% mee akkoord hoor. Veel hangt inderdaad af van de focus en ook wel de bouw. Niet iedereen is gemaakt om breed te worden net zoals niet iedereen gemaakt is om een smalle marathonloper te worden.

Maar je kan wel naar beide streven.. Heb 15 jaar aan fitness/powertraining gedaan, woog 101kg vr 1m86 en benchte 155kg max en 8x120.
    Nadien wegens blessure beginnen lopen en loop nu wedstrijdjes 10km tot marathon en ultra's. Loop een marathon nu in circa 2u46 op43j (5km in 17')en weeg ng 82kg.De eerste 6 maanden gingen heel moeizaam weliswaar, mijn gewrichten en pezen moesten toen echt wennen aan het joggen en de nieuwe belasting.

Gezond eten doe ik absoluut niet maar sport gewoon wel praktisch ALLE dagen en wissel heel vaak af in training: heuvels repeat, korte intervals, lange duurlopen, crosstrainer, loopband op 15% aan 10/u etc
    Meestal ook gewoon tegen mijn zin helaas maar als ik niet sport kom ik een kg per week bij, dus ja...

Onlangs dexiascan laten doen: 14,5% vet vr 43jarige viel dus heel goed mee. Vetpct benen 9,9 en buik 24, armen 10

Ik moet wel zeggen dat ik veel meer blessures ervaar als loper dan als fitnessfreakje ;-)

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Je wilt gedurende 6 maanden een bepaald product en eenmaal je dat product dan gekocht hebt blijkt dat je er toch geen gebruik van maakt.
    Kan in principe gebeuren, maar door bv. 6 maanden te wachten filter je er de meeste "nice to haves" al uit vooraleer je een miskoop kan doen. Meestal na de wachtperiode besef ik toch dat ik iets niet echt nodig heb en is de goesting om het te kopen al weggeebd.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Wat je zegt over push-ups, kan je push-ups upgraden met een vest aan te trekken met extra gewicht?

@MaTi: alweer een zeer interessante link, thx!
    https://youtu.be/va_vm26dGlg

Zelfs geen vest nodig om het moeilijker te maken.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaTi Bekijk bericht
    https://youtu.be/va_vm26dGlg

Zelfs geen vest nodig om het moeilijker te maken.
    'k Zal het eens bekijken.

Heb alleen schrik voor types push-ups. Heb zo eens diamond push-ups gedaan om het wat moeilijker te maken. Maar heb daarbij m'n triceps geblesseerd. Op moment van oefening ging alles. Maar den dag erop wast om zeep. Nu, kan ook liggen aan het feit dat ik veel te weinig opbouw in zo'n dingen. Altijd direct volle gas. Niet slim, I know.
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    0
    Begin augustus begonnen met T3 (schildkliermedicatie) en op de 1ste 3 weken 15 kg kwijt. Ik heb uiteraard de 1ste 10 dagen niks anders dan zelfgemaakte groentensoep (heel veel tomaten, selder, ajuin, groene paprika en 1 rode pikante paprika ge giet da in een grote kookpot en binnen 20 min is da klaar en dan mixen en tada) gegeten en de kilos vlogen er af en de resterende dagen (van die 3 weken) geleidelijk aan vast voedsel beginnen toevoegen en na die 3 weken weer normaal beginnen eten en zelfs meer dan ooit op een lage dosis T3 zeg maar onderhoudsdosis van 25 mcg (lichaam maakt zelf 30 mcg T3 aan per dag, begonnen met 75 dan 50 dan 25 mcg).

Ik voelde me wel altijd heel zwak de 1ste 3 weken wa heel logisch is ik denk dak zelfs nog geen 500 kcal per dag innam lol en ik bleef elke dag intensief trainen ook al kon ik maar de helft van mijn kracht gebruiken. Nadeel is wel dat T3 niet enkel vet opvreet maar ook spieren! Iig ik heb T3 genomen tot bijna 2 weken geleden. Dus van 2 augustus tot 2 oktober.

Vanaf dak stopte met T3 omda het op was merkte ik dat mijn metabolisme volledig plat lag want uw lichaam maakt geen eigen T3 aan vanwege externe T3 duh en ik wist da da ging gebeuren. Ik zie dak aant bijkomen ben dus maar nieuwe T3 besteld en vandaag komt da aan bij de apotheek. Op naar de volgende 15 kg en dan weeg ik 85 kg dan kan ik eindelijk deftig bulken zonder er vettig uit te zien en zonder vocht.

Ge moet slim en efficient zijn. T3 is zalig ge kunt vreten wa ge wilt en toch verbrand je vet op sneltempo. Ik deed het wa extreem door niks te eten behalve soep omdak snel resultaat wou.

Ik kom van 115 kg in eind juli en op 2 oktober woog ik 100 kg. Nu 102 kg. 2 kg bijgekomen vanwege metabolisme da plat ligt. Ik train dan ook dagelijks in de gym zware intensieve workouts en daardoor ben ik ni zo snel bijgekomen gelukkig maar ik moet er 2x voor harder werken om mijn metabolisme iets van leven te geven.

Anyways T3 is veilig als je weet wa je doet en heel gevaarlijk als je ni weet wa je doet. Je kan je eigen schildklierproductie voor altijd om zeep doen.

Zoals ge ziet kan alles en in sneltempo met wat sterke wil en veel moeite.

Mensen hebben een misconceptie over middelen ze denken als je bv anabolen neemt da je vanzelf door niks te doen en heel de dag tv kijkt ineens de hulk wordt. Zo werkt dat niet je moet er nog altijd kei hard voor werken. Hetzelfde geldt voor vetverbranders en hormonen. Niks gaat vanzelf. Je moet altijd iets ervoor doen of dingen opofferen. Remember als je minder inneemt dan dat je verbruikt = vet verliezen. Stel mijn metabolisch kcal (MBR) is 4000 vanwege mijn spiermassa en bouw en ik eet maar 500 kcal per dag dan no shit sherlock da ik op supertempo heel veel kg verlies. Das logisch met of zonder hulpmiddel.

Afvallen of beter gezegd vet verbranden is echt ni moeilijk. Kennis is macht. Vooral als ge weet hoe het menselijk lichaam werkt en het endocrien systeem begrijpt en weet en kan toepassen dan geraak je heel ver met je doelen.

Kan ik perfect afvallen zonder T3? Ja. Weet ik hoe? Ja. Maar ik wil alles snel snel snel en in het nu. Waarom zou ik op 2 maanden 15 kg afvallen als het kan op 3 weken? Niks mis mee. T3 maakt uw eigen lichaam aan das niks anders dan de thermostaat of kachel verhogen bij wijze van spreken. Sommige mensen hebben genetisch een zeer hoog of snel metabolisme en iedereen kent alvast wel zo iemand die alles kan vreten wa die wilt en die komt geen gram bij. Awel T3 is niks anders dan dat.

Bovendien ik heb altijd zeer lage T3 gehad en neem da in met voorschrift van mijn endocrinoloog waaronder ook TRT (Hypogonadisme) Ik heb geen andere keuze ik moet da innemen anders kan mijn lichaam geen vet verbranden en geen testosterone aanmaken en kom ik zeer snel bij door maar naar eten te kijken ook al train ik elke dag superhard en is mijn dieet superstrict en gezond da maakt allemaal niks uit als ge geen werkende schildklier hebt. Ben blij dak een goeie endocrinoloog heb in Gent die heel bekend is van op tv. Van Topdokters en reportage van Axel Daeseleire over bodybuilders die anabolen nemen.

Als jullie maar moeilijk kunnen afvallen ook al sporten jullie veel en is jullie dieet strict dan zoude is best uw bloed laten nemen bij een endocrinoloog en 99% is uw T3 heel laag.

Het jammere is dak al 12 jaar bodybuilding doe en altijd zo fat gespierd was ge zag vormen enzo en dak een beast ben maar kon maar ni afvallen en nu weet ik wrm da kwam door de lage T3.

Nu zie ik er eindelijk semi lean uit da begint nu pas. Geen vocht meer nergens, platte buik en geen dikke vochtkop. Ik zag er nooit beter uit en ben supergelukkig en een huge zelfzekerheidboost. En de spieren die ik kwijt was heb ik nu dubbel terug echt zalig.

Deze ronde van T3 ga ik slimmer aanpakken om zo weinig mogelijk spiermassa te verbranden en zeer hoog in kcal gaan en altijd anabool blijven door hard te trainen en hoog in eiwitten. Want katabool zijn is a big no no.

Persoonlijk heb ik het beste resultaat gehad met intermittent fasting dieet zoals ons lichaam oorspronkelijk voor is geprogrammeerd. Stamt nog van in de oertijd toen de mannen gingen jagen op voedsel heel de dag en iedereen pas 's avonds kon eten voor de 1ste keer. Het is bewezen dat je zo het best en snelst afvalt en zeer gezond is je hebt vollenbak energie.

Voila hopelijk hebben jullie iets bijgeleerd. Ge moogt me altijd voor raad vragen over voeding, training, endocrinoloog.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door HiddenPower; 16 oktober 2019 om 01:50

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Jij bent een idioot en een slechte troll. Meer woorden ga ik daar niet vuil aan maken.
    Hell must be empty, all the devils are here.
    6 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is dit dan de legendarische Elvis? Valt dat even tegen.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Jij bent een idioot en een slechte troll. Meer woorden ga ik daar niet vuil aan maken.
    En wrm ben ik dat? Kom af met argumenten .... ik zeg hier enkel feiten. Is iedereen die hier nieuw is een idioot en een troll?

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

iTrader
    0
    Hier recent begonnen met crossfit (2 maanden) & weight watchers (1 week nu)

Fitness was voor mij té vrijblijvend en ging dus bijna niet.
    Crossfit is sowieso 2x per week. Ik probeer op te bouwen naar 3x per week maar door andere activiteiten tijdens de week lukt het gewoon echt niet.
    In combinatie met dit allemaal ga ik deze week ook een dietiste van de crossfit zelf een x zien voor eenmalig voedingsadvies.

Qua voeding: ik at echt enorm slecht as in: te lui om zelf eten klaar te maken omdat ik dan telkens moet bedenken hoe en wat. Soms laat thuis waardoor je rapper langs de mcdrive passeert of frieten afhaalt. En eerlijk: Brussel en omgeving is een walhalla aan takeaway/deliveroo/ubereats opties. In het verleden keiveel crashdieten gevolgd waardoor ik uiteindelijk kilo's bijkwam. En omg ik drink gewoon té weinig water ook.

Nu ben ik al een week bezig met WW, die app bevat keiveel easy recepten en we zitten in 'soepseizoen' waardoor ik veel variaties kan maken en toch mijn dosis groenten binnekrijg. Vanavond naar de bijeenkomst voor een 2e weging dus ik ben benieuwd. Zaterdag wel op een IT event in Brussel nogal wat gegeten aangezien het daar super goed gecatered was, maar het principe van WW is dat je met een vast aantal punten per dag werkt én een weekreserve krijgt voor uitschieters of als je op restaurant bent. AL bij al heb ik me gisteren kunnen herpakken voor de aanslag op mijn lichaam zaterdag ^^

Crossfit is supertof en gevarieerd, alleen merk ik wel dat ik écht geen conditie heb vergeleken met de rest tijdens de les. En hierdoor ben ik vaak laatstes in elke oefening etc. Dat vind ik soms wel een nadeel als we per twee een oefening moeten doen want dan voel ik me enorm schuldig dat ik de andere ophoud.
    Nu heb ik nu wel al een week pijn aan mijn hand (middenhandsbeentjes + pols) waardoor ik soms zelfs moeite heb met aan mijn stuur te draaien. Hopelijk gaat dit weg want ik wil nu ook weer niet zeggen dat ik een blessure heb opgelopen door amper 2 maand crossfit lessen te volgen...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ssaarr Bekijk bericht
    Hier recent begonnen met crossfit (2 maanden) & weight watchers (1 week nu)

Fitness was voor mij té vrijblijvend en ging dus bijna niet.
    Crossfit is sowieso 2x per week. Ik probeer op te bouwen naar 3x per week maar door andere activiteiten tijdens de week lukt het gewoon echt niet.
    In combinatie met dit allemaal ga ik deze week ook een dietiste van de crossfit zelf een x zien voor eenmalig voedingsadvies.

Qua voeding: ik at echt enorm slecht as in: te lui om zelf eten klaar te maken omdat ik dan telkens moet bedenken hoe en wat. Soms laat thuis waardoor je rapper langs de mcdrive passeert of frieten afhaalt. En eerlijk: Brussel en omgeving is een walhalla aan takeaway/deliveroo/ubereats opties. In het verleden keiveel crashdieten gevolgd waardoor ik uiteindelijk kilo's bijkwam. En omg ik drink gewoon té weinig water ook.

Nu ben ik al een week bezig met WW, die app bevat keiveel easy recepten en we zitten in 'soepseizoen' waardoor ik veel variaties kan maken en toch mijn dosis groenten binnekrijg. Vanavond naar de bijeenkomst voor een 2e weging dus ik ben benieuwd. Zaterdag wel op een IT event in Brussel nogal wat gegeten aangezien het daar super goed gecatered was, maar het principe van WW is dat je met een vast aantal punten per dag werkt én een weekreserve krijgt voor uitschieters of als je op restaurant bent. AL bij al heb ik me gisteren kunnen herpakken voor de aanslag op mijn lichaam zaterdag ^^

Crossfit is supertof en gevarieerd, alleen merk ik wel dat ik écht geen conditie heb vergeleken met de rest tijdens de les. En hierdoor ben ik vaak laatstes in elke oefening etc. Dat vind ik soms wel een nadeel als we per twee een oefening moeten doen want dan voel ik me enorm schuldig dat ik de andere ophoud.
    Nu heb ik nu wel al een week pijn aan mijn hand (middenhandsbeentjes + pols) waardoor ik soms zelfs moeite heb met aan mijn stuur te draaien. Hopelijk gaat dit weg want ik wil nu ook weer niet zeggen dat ik een blessure heb opgelopen door amper 2 maand crossfit lessen te volgen...
    Schuldig moet ge u niet voelen want niemand gaat u dat kwalijk nemen. Iedereen is ergens moeten beginnen en als er een plaats is waar het gaat om inclusief zijn, is het wel een crossfit box (of zo is het bij ons toch).

En als ge pijn hebt, waar dan ook: Rust/aangepast trainen en eventueel een dokter consulteren.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Vanaf morgen ga ik nu toch ook fitnessen, sportclub waar ik vroeger altijd geweest ben. Dus hoop dat ik zo een extra boost kan geven aan mijn gewichtsverlies en bovenal betere conditie krijgen. Want oke ben nu 13-14kg kwijt maar of ik nu echt al veel sterker ben ( fysiek ) betwijfel ik. En om te beginnen ook lichte kracht oefeningen voor alle spieren toch weer wat zuurstof te geven.

Pagina 302 van 302 Eerste ... 202252292298299300301302

Regels voor berichten