Pagina 3 van 320 Eerste 12345671353103 ... Laatste
    Darkseid's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoezo dat krijgt ge niet binnen? Lukt mij prima. Niet dat ik zoiets met liters drink maar een opgestoomd tasje room van 200ml is wel eens lekker.
    Probeer daar eens een liter van te drinken Ik dronk tussendoor soms een liter halfvolle melk vroeger (dus bijv. ontbijten om 8, dan een liter melk om 10, middageten om 12), dat kon ik niet eens met volle melk denk ik

Ketelbuik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tgoh, ik zou eens moeten opzoeken hoeveel kcal room bevat en dan kijken of prijs/kcal verhouding beter is dan volle melk. Maar dat laatste vind ik net gemakkelijk, altijd al graag melk gedronken en ik consumeer het vaak samen met havermout.

Een maand geleden toen ik begon voelde ik me de hele dag door opgeblazen, nu ben ik het al helemaal gewoon in de zin dat ik zelfs verlang naar melk en gains die ik erdoor krijg.

dacuba
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkseid Bekijk bericht
    Probeer daar eens een liter van te drinken Ik dronk tussendoor soms een liter halfvolle melk vroeger (dus bijv. ontbijten om 8, dan een liter melk om 10, middageten om 12), dat kon ik niet eens met volle melk denk ik
    Een liter room zijn 3450 kcal, da's nu ook wat ferm hé. Ge drinkt daar dus geen liter(s) van, hopelijk. Ik heb net nog eens de test gedaan en een slok room genomen. Niet slecht! Doe daar wat Nesquick ofzo bij (jullie, niet ik) en ge hebt wel iets lekkers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ketelbuik Bekijk bericht
    Tgoh, ik zou eens moeten opzoeken hoeveel kcal room bevat en dan kijken of prijs/kcal verhouding beter is dan volle melk.
    Stop maar met zoeken. :')

6 euro in de Colruyt voor een 2L bus. Dat zijn 7000 calorieën. Melk * 70ct @ 450kcal per bus, nah.

dacuba
    Guest

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mmmmmmm
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga proberen rond de 80 te zitten, is nog een bijkomend doel voor het einde van het jaar maar niks wat vastligt ofzo. Fysieke prestaties zijn veel belangrijker en daar ben ik momenteel zwaar aan het knallen: http://i.imgur.com/0uM5gfL.jpg.
    Hoe evalueer je zoiets eigenlijk? Ik heb thuis ook een roeimachine maar ik weet niet zo goed hoe ik al de cijfers moet evalueren. Is bvb dezelfde afstand roeien en bekijken of je tijd versneld per keer voldoende?

Evil Poor piggy
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Allé, weer was er een kilo af deze week 9 weken, 9 kilo. Meer moet dat niet zijn Heb ook niet het gevoel dat ik echt dieet door het "keto dieet". Enkel chips mis ik wel eens af en toe, maarja, dat is als sigaretten hé, ben al 3 jaar gestopt met roken, maar heb er ook nog af en toe eens zin in.

900 gram te gaan en ik zit onder de 100

Misschien kan ik nog een marge van 1-2 kg aanmaken tegen de kerstdagen dat ik dan ook onder de 100 blijf
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

dacuba
    Guest
    Hoho, vandaag weer door een fysieke pijngrens gegaan en mijn roeitijd verbeterd. Dit zou ik een jaar geleden NOOIT gekund hebben, ben enorm fier. Gewicht blijft ook gewoon stabiel, soms een kilootje meer of minder. Lichaam is wel serieus aan het "omvormen". Manboobs zijn bijna weg, rug is een PAK steviger en ik begin al lichtjes abs te voelen.

Tuninboy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou ook eens moeten dieeten. Bena obesitas.
    Maar ik ben vooral breed geknookt, en heb niet echt een dikke buik ofzo.
    PSN: -

RSCA Champion

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze ochtend gewogen, 82.3 700g er af sinds vorige week dus. Ideaal op schema om tegen 30 januari op 75 te geraken. 10 weken voor 7.3 kg.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Amai wa heb ik zin in koffiekoeken

Wat ik niet zou doen om eens een cremekoek met chocolade te eten
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na de fitness heb ik altijd super veel honger en eet ik bijna dubbel zoveel als anders. Heb gehoord at shakes hier bij kunnen helpen.
    Iemand een idee hoe dat ongeveer werkt?
    Neem je eentje voor of na de fitness. Gaat het je maaltijd vooraf of vervangt het heel je avondmaal?
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u4ea Bekijk bericht
    Na de fitness heb ik altijd super veel honger en eet ik bijna dubbel zoveel als anders. Heb gehoord at shakes hier bij kunnen helpen.
    Neem je eentje voor of na de fitness. Gaat het je maaltijd vooraf of vervangt het heel je avondmaal?
    Shakes helpen tijdelijk, maar zijn eigenlijk niet gemaakt om een maaltijd te vervangen maar eerder als supplement op gezonde voeding.

Eet je iets voor je gaat sporten? Een banaan ofzo? Veel water drinken tussen het sporten door helpt ook om het hongergevoel te stillen. Mijn persoonlijke truc tegen zo'n vreetbui was om eerst yoghurt te eten, wat direct al je maag voor een groot deel vult waardoor je minder gaat eten.

dacuba
    Guest
    Eens uw lichaam op vet draait hebt ge die "bonk" niet. Ik kan van 's morgens tot 's namiddags doordoen zonder honger te hebben. Wel veel water drinken en evt koffie.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als het gaat over eiwitshakes neem je die best na het trainen. Ik neem ze altijd met water omdat ik nog altijd het liefst mijn kcals eet ipv opdrink.
    Moet het bezien als aanvulling op een degelijk eetpatroon en vooral een goedkope en makkelijke manier om snel na het trainen uw eiwitten binnen te hebben.

Net nog een "cheatje" gedaan met proteinepannekoeken. Waren echt goed
    Instagram

Pagina 3 van 320 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten