iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand tips om een voedingsschema op te stellen? of hoe hier aan te beginnen?

Nu ik terug wat meer op men eten let heb ik echt het gevoel dat ik regelmatig dagen heb dat ik echt veel te weinig eet. (<1500kcal voor 1.98m/95kg, sporten en gaan werken)
    Begin al eens met een wekker te zetten wanneer je hoort te eten, meestal is het probleem te weinig structuur en "vergeten" te eten.

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb de laatste dagen wel wat meer gegeten. Ik ben ook weer wat gewicht bijgekomen, maar ik merk wel dat ik al dagen buikpijn en darmproblemen had bij dagen dat ik over 2000 kcal eet. Wanneer ik eronder zit (zoals vandaag), heb ik die problemen niet. De laatste 7 dagen heb ik over 2000 kcal gezeten meestal, op maandag en dus vandaag (donderdag na). Vorige week dinsdag was de pijn echt s'nachts voor een bepaalde tijd echt niet te harden (vergelijkbaar met de pijn van appendictis dat ik ook gehad heb lang geleden), en ik ervaar dezelfde pijn een paar keer per jaar. Maar dinsdag was het dus extreem pijnlijk. En de dagen nadien is ze in periodes blijven terugkomen (hoewel dan minder pijnlijk, iets minder frequent en ook minder lang dan toen). Qua symptomen doet het wel wat denken aan prikkelbare darm syndroom met zelfs afwisselend het gevoel dat je moet gaan maar constipatie (die lang aanhoudt, en soms dus zeer pijnlijk is), buikloop na een tijd en pijn dat weggaat na de buikloop met na een tijd de constipatie en opgeblazen gevoel dat terugkomt (die cyclus dus). Het is niet echt aanmoedigend om te blijven "veel eten" eigenlijk.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 18 januari 2019 om 05:43
    Life is a constant mental fight, and accepting that is one of the hardest things you'll ever do.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat hebt ge dan ook uzelf aangedaan. Als ge al jaren zo weinig eet en u nu ineens gaat volproppen (althans, zo gaat het voor uw lichaam aanvoelen), gaan uw maag en darmen idd protesteren. Bouw zoiets op, desnoods met begeleiding van een di√ętist.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 274 van 274 Eerste ... 174224264270271272273274

Regels voor berichten