Rub1con76's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zino Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben nu 17 dagen bezig met myfitnesspal en het is voor mij inderdaad ideaal om wat op men eten te letten. Ik geef alles in behalve groenten. Daar kan je toch nooit genoeg van eten. Ik ben me er beter van bewust wat ik allemaal binnen speel. Tot over 3 weken was het nog, "een koekje zal wel geen kwaad kunnen, een reep chocolade zal wel zo erg niet zijn ..." maar als je dan uw calorieen ziet stijgen door al die kleine snacks ga je toch eens nadenken. Als je u aan het aantal calorieen wil houden en toch geen honger wil hebben kom je vanzelf bij de gezondere etenswaren terecht. Op 17 dagen 2,5kg kwijt. Nog 7,5kg te gaan. Toch denk ik niet van de app langs de kant te leggen, misschien eerder het aantal calorieen per dag te verhogen zodat ik niet direct weer aankom maar goed op gewicht blijf.
    Mag ik weten hoeveel calorieën je inneemt per dag?

Ik zit zelf aan 2000 per dag en ben nu bijna 9 kilo kwijt op een week of 15. Voedingsadvies door de personal trainer in combinatie met 1u p/w 1op1 met hem te trainen en dan nog 3 tot 4 keer hardlopen per week.

Met die trainer ligt de focus vooral op kracht zodat door de cardio die ik zelf doe mijn spieren niet volledig verdwijnen. Ben zelf al heel tevreden

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rub1con76 Bekijk bericht

Ik zit zelf aan 2000 per dag en ben nu bijna 9 kilo kwijt op een week of 15. Voedingsadvies door de personal trainer in combinatie met 1u p/w 1op1 met hem te trainen en dan nog 3 tot 4 keer hardlopen per week.

Met die trainer ligt de focus vooral op kracht zodat door de cardio die ik zelf doe mijn spieren niet volledig verdwijnen. Ben zelf al heel tevreden
    1700 per dag. Ik heb geen fysiek belastende job. Ik rijd ook zo'n 7-8u per week met de koersfiets. Cardio dus maar daarvan ook 2x1u krachttraining op de rollen. Ik ben me er ook van bewust dat het niet zo snel zal blijven minderen. Hoeveel wil je afvallen?

TitaTovenaartje's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ik heb het vooral moeilijk et vreetbuien.
    Work like a Captain, play like a Pirate

Gally's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Iedereen die ik ken die MFP correct gebruikt en “halve kg per week verliezen” in stelt, is effectief 2 kg na een maand kwijt.

Dieticians hate it !

Het is pure bewustwording van wat je in je lijf stopt. Automatisch ga je op zoek naar gezondere alternatieven, en dat zonder echt het gevoel te hebben dat je “dieet” (diëten in het algemeen werkt toch niet)

Ook overcompensatie na het sporten - een veel gemaakte fout - kan je op deze manier heel goed beperken.

Na even te gebruiken weet je uiteindelijk wat je “lichte” en “zware dagen” qua voeding zijn, en kan je in principe stoppen met tracken zolang je elke “zware dag” afwisselt met een reeks lichte.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    1700 per dag. Ik heb geen fysiek belastende job. Ik rijd ook zo'n 7-8u per week met de koersfiets. Cardio dus maar daarvan ook 2x1u krachttraining op de rollen. Ik ben me er ook van bewust dat het niet zo snel zal blijven minderen. Hoeveel wil je afvallen?
    Bijna 10 uur per week sporten en dan dagelijks nog maar 1700 kcal eten. Zelfs zonder uw stats te weten en rekening houdend met uw minder fysieke job kan ik al zeggen dat dat echt wel te weinig is. Da's echt geen getal waar anderen zich aan moeten spiegelen.
    As we all know, Christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feast on the flesh of the living! So we all sing Christmas Carols to lull him back to sleep.

TitaTovenaartje's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Cholesterol van 254
    is nog vrij positief lijkt me
    Work like a Captain, play like a Pirate

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Bijna 10 uur per week sporten en dan dagelijks nog maar 1700 kcal eten. Zelfs zonder uw stats te weten en rekening houdend met uw minder fysieke job kan ik al zeggen dat dat echt wel te weinig is. Da's echt geen getal waar anderen zich aan moeten spiegelen.
    De dagen dat ik sport eet ik meer dan 1700kcal. Laat het mij zo stellen,als ik niks doe 1700kcal. Op de dagen dat ik sport eet ik meer en vul ik aan naargelang ik gesport heb maar hou natuurlijk wel wat over. Als je 1700kcal gezond eten neemt ga je geen honger hebben hoor. Ik voel me er goed bij,geen hongergevoel en heb geen zin om te snacken 's avonds.

bij mij is het zo dat eens ik begin te snacken ik niet kan stoppen. Dus nu begin ik er gewoon niet aan.
    Laatst gewijzigd door zino; 13 december 2018 om 21:36

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De dagen dat ik sport eet ik meer dan 1700kcal. Laat het mij zo stellen,als ik niks doe 1700kcal. Op de dagen dat ik sport eet ik meer en vul ik aan naargelang ik gesport heb maar hou natuurlijk wel wat over. Als je 1700kcal gezond eten neemt ga je geen honger hebben hoor. Ik voel me er goed bij,geen hongergevoel en heb geen zin om te snacken 's avonds.

bij mij is het zo dat eens ik begin te snacken ik niet kan stoppen. Dus nu begin ik er gewoon niet aan.
    Het gaat hem niet over honger of geen honger eh. Gij zei dat ge 1700 kcal per dag eet, als ge 10 uur per week sport, is dat inderdaad veel te weinig en wreekt dat zich waarschijnlijk op termijn.

Ik sport 5 keer per week en eet idealiter 2400 per dag, gewoon om op gewicht te blijven..
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rub1con76 Bekijk bericht

Cardio gaat uw spieren niet doen verdwijnen.

@ hoeveel calorieën per dag discussie: hij zegt toch dat op de dagen dat hij sport meer kcal eet? En hangt er ook van af hoe ge sport hé. Ben net eens gaan kijken en de laatste keer dat ik samen gaan fietsen ben met iemand had ik 150 gemiddelde hartslag en hij 109. Zal ook wel een verschil in kcal geven

-RaZoR-'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuud Bekijk bericht
    Ben net eens gaan kijken en de laatste keer dat ik samen gaan fietsen ben met iemand had ik 150 gemiddelde hartslag en hij 109. Zal ook wel een verschil in kcal geven
    Als ik ga lopen zit ik als ik warmgelopen ben gemiddeld aan 174bpm, soms uitschieters tot boven de 185.. Als ik stop met lopen zakt het direct (lees na een 30-tal seconden) terug naar waarden tusssen de 120-140.
    Rusthartslag is ongeveer 55

Ik ben 31 jaar en heb een max hartslag van 206, volgens mijn cardioloog komt het gewoon door:

- hoog metabolisme
    - kleiner hart, dus automatisch pompt het iets harder bij inspanningen om mijn bloed rond te pompen.

een vriend van me heeft bij dezelfde afstand + snelheid een hartslag van 150 gemiddeld

Ieder mens is anders denk ik

Pagina 268 van 268 Eerste ... 168218258264265266267268

Regels voor berichten