Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LOL, Die 66,1 kg blijkt dus niet te kloppen. Was dus vooral watergewicht. 63,9 kg en een BMI van 18,4 is het dus.

Sowieso moet je van mij geen ander mens proberen te maken dan het is. Het is erg moeilijk om gewicht bij te winnen voor ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik weeg nu 59,7kg en 1m85 dus (bmi 17,4) die reepjes kan ik wel gebruiken.
    Maar goed, toch al ietsje meer gewicht dan dit.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 13 november 2018 om 12:52
    People should be taught how to think, not what to think.

Ketelbuik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is moeilijk maar niet onoverkomelijk.
    4 jaar geleden woog ik 55 kg voor een lengte van 1m81. Weeg er nu 73 kg. Vorig jaar begonnen met serieus gewichten te heffen en heel veel kcal gedronken toen. Uw maag past zich aan en na verloop van tijd kon ik zowat twee keer zoveel eten als vroeger. Het klopt wel dat mensen vaak er verkeerdelijk van uitgaan dat gewicht bijkomen gemakkelijk is voor iedereen.

Ik heb mijn dieet ook doorheen het jaar ferm aangepast om zo min mogelijk junk te eten. Als snacks eet ik allerhande soorten noten (amandel, walnoten, paranoten), zaden en pitten, bananen, diepvries frambozen en bessen. Gemakkelijke en gezonde calorieën.
    Laatst gewijzigd door Ketelbuik; 15 november 2018 om 10:51
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Mannen die zich elke dag uitsloven voor de perfecte sixpack, ken veel meisjes vrouwen die daar totaal niet opvallen. K wil nu ook niet zeggen dat ze om mijne dikke buik vallen ma mijn vrouw maakt er weinig probleem van.
    Ge moet dan ook gaan voor schouders, bovenarmen en rug.
    Enkel noobs gaan voor een sixpack met als enige reden "de vrouwkes".
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Ge moet dan ook gaan voor schouders, bovenarmen en rug.
    Enkel noobs gaan voor een sixpack met als enige reden "de vrouwkes".
    Altijd al vreemd gevonden. Ik heb ook een (kleine) sixpack maar heb daar nooit bewust voor getraind, gewoon een gevolg van.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    605 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Als ik de vrouwen in m'n vrienden- en kennissenkring mag geloven is er een redelijke constante: vrouwen willen een man die eruit ziet als een man. Dus de meeste vrouwen zullen inderdaad eerder kiezen voor een iets steviger gebouwde man dan een schrale lat van 60 kg. Net zoals er genoeg vrouwen zijn die idd niet veel moeten hebben van een man met <10 % vetgehalte. Maar ik denk dat als je ze voor de keuze stelt tussen een van die twee dat de absolute meerderheid toch eerder voor de gespierde sixpack zal kiezen dan voor de panlat.

Hell, ik vind dat zelf ook (#nohomo), als ik sommige zie rondlopen met dijbenen dunner dan mijn voorarmen krijg ik ook m'n bedenkingen/vooroordelen. Ik zou aannemen dat ge als man er ook effectief wilt uitzien als een man en niet alsof ge net uit Auschwitz gestapt komt.

Maar bon, dit heeft allemaal al niet zo veel meer met over- of ondergewicht te maken
    Een stevige man lijkt mij normaal ma ge hebt er die echt overdrijven, je kan ook gewoon kracht training doen gewoon om meer macht te hebben en niet voor het uitzicht. Heb vroeger ook kracht gedaan 4x in de week ben breder geworden maar afgelijnde spieren heb ik nooit gehad en een six pack was sowieso al onmogelijk van mijn 16-17 jaar ben ik eens 18kg afgevallen dus gevolg zo een hang buikje

Pagina 266 van 266 Eerste ... 166216256262263264265266

Regels voor berichten