iTrader
    63 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myllan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is ze beel bijgekomen tijdens haar zwangerschap?
    Ben nu 32 weken ver en ongeveer 4kg bijgekomen. Vriendinnen zeggen dat het te weinig is en dokter zegt dat het oké is en dat de baby goed groeit.
    Een foto van hoe ze voor de zwangerschap was op de koelkast kleven is ook een goede manier om af te vallen.
    Nu moet ik goed nadenken Ze is nu 3.5 maand na de keizersnede en zou nog graag 7 a 8 kg kwijtspelen. Denk dat ze dat al kwijt is ondertussen. Extreem bijgekomen was ze niet. Maar ze wilt oh zo graag terug op gewicht zijn rond de 70 kg voor bijna een meter 80.

Voor mij is ze goed zoals ze is, ze is de moeder van ons kindje. Langs de andere kant snap ik wel dat ze terug in haar oude kleren wilt geraken. En zoals ze zeggen, 9 maand zwanger en 9 maand herstellen.

Laatst op onze babyborrel was er een kennis die na 4 dagen op haar gewicht was Achteraf zei mijn vrouw wel dat die extreem moet eten om op gewicht te blijven. Kennelijk iets dat in de familie zit, ik vind ze sowieso te mager

Myllan's schermafbeelding
    4.859
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaTi Bekijk bericht
    Nu moet ik goed nadenken Ze is nu 3.5 maand na de keizersnede en zou nog graag 7 a 8 kg kwijtspelen. Denk dat ze dat al kwijt is ondertussen. Extreem bijgekomen was ze niet. Maar ze wilt oh zo graag terug op gewicht zijn rond de 70 kg voor bijna een meter 80.

Voor mij is ze goed zoals ze is, ze is de moeder van ons kindje. Langs de andere kant snap ik wel dat ze terug in haar oude kleren wilt geraken. En zoals ze zeggen, 9 maand zwanger en 9 maand herstellen.

Laatst op onze babyborrel was er een kennis die na 4 dagen op haar gewicht was Achteraf zei mijn vrouw wel dat die extreem moet eten om op gewicht te blijven. Kennelijk iets dat in de familie zit, ik vind ze sowieso te mager
    Dat ontzwangeren en op gewicht komen heb ik ook nooit begrepen. Zie om me heen dat sommigen na 2 jaar nog steeds 'aan het herstellen zijn' en heb gezien hoe anderen dan weer 3 dagen na de bevalling het ziekenhuis uit huppelen met baby onder de arm alsof ze een LV tasje dragen en nog steeds alles eten en zo blijven.
    Mijn man zegt dat goed is zoals ik nu ben en hij is ook wel iemand die van 'vlees' houdt maar als ik op mijn oud gewicht wil komen is dat om zoals je zelf zegt, ik graag weer in mijn oude kleren wil passen.

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    thanks voor de tips everybody, ik ga die proberen toe te passen. ook regelmatiger eten moet ik eens gaan toepassen ipv pas s'middags mijn eerste eten binnen te steken.. soms pas 's avonds, dus dat zal er ook wel heel veel mee te maken hebben ivm die spaarstand en zo.

boter en griekse yoghurt eet ik al
    There's no such thing as too much snow

iTrader
    0
    Dat ontzwangeren en op gewicht komen heb ik ook nooit begrepen. Zie om me heen dat sommigen na 2 jaar nog steeds 'aan het herstellen zijn' en heb gezien hoe anderen dan weer 3 dagen na de bevalling het ziekenhuis uit huppelen met baby onder de arm alsof ze een LV tasje dragen en nog steeds alles eten en zo blijven.
    Mijn man zegt dat goed is zoals ik nu ben en hij is ook wel iemand die van 'vlees' houdt maar als ik op mijn oud gewicht wil komen is dat om zoals je zelf zegt, ik graag weer in mijn oude kleren wil passen.
    Het hangt af van zoveel factoren. Niet alleen erfelijkheid of karakter, helaas
    Ik merk zelf dat eten lastig is met een boreling. Je
    hebt en neemt er de tijd vaak niet voor. Honger = snelle hap. De ene kiest dan voor een handvol nootjes, de ander voor een snickers zelf heb ik bvb staaltjes gekregen van knijpzakjes met fruitpap die ik in mijn handtas flikker en leegslurp als ik weer eens geen tijd heb/had om te eten.

Ik was 13kg bijgekomen en kon 6 weken later al terug in mijn (ruimste) kleren. 8 maanden later weeg ik (schat ik) 2kg minder dan voor ik zwanger werd. Maar dat is zeker niet op de gezondste manier gegaan. Sporten bvb heb ik geen tijd en energie voor. Maar ik mag wel 2x per week naar de kiné gaan omdat mijn rug nog steeds niet hersteld is van de zwangerschap en ik de laatste weken terug bekken instabiliteit voel. Dan heeft een ander wel makkelijk zeggen natuurlijk dat je maar wat meer moeite moet doen
    Ik weeg minder dan ik de laatste 20j heb gedaan, maar ik heb wel de typische flabber-rimpelbuik en dat is puur huidoverschot dus enige wat van mijn buik een strakke buik zal kunnen maken, is een chirurg. Terwijl ik ook moeders ken die enkele weken na de bevalling terug een super strakke buik hadden en evengoed de moeders die een buikschort hebben die over hun broek hangt...

Belangrijkste is inderdaad niet te fixeren op gewicht. Ik heb me ook al lang niet meer gewogen, maar als de broeken die 2 maanden geleden perfect zaten, nu zonder openen uitgetrokken kunnen worden, mag een mens er van uit gaan dat die afvalt

iTrader
    63 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk bericht
    thanks voor de tips everybody, ik ga die proberen toe te passen. ook regelmatiger eten moet ik eens gaan toepassen ipv pas s'middags mijn eerste eten binnen te steken.. soms pas 's avonds, dus dat zal er ook wel heel veel mee te maken hebben ivm die spaarstand en zo.

Niks mis met niet eten. Tenzij ge overcompenseert...

Myllan's schermafbeelding
    4.859
    iTrader
    0
    @Mulan

Een flubberbuik hebben is mijn ergste nachtmerrie.
    Smeer me nu in als een malle met amandelolie en zie nog geen striem(en) dus hopelijk blijft dat zo.
    Kan je die niet wegwerken met buikspieroefeningen?

iTrader
    0
    geduld hebben en spieren kweken kan helpen, maar als dat door extreem overgewicht is gaat ge er ofwel mee moeten leven ofwel moeten laten wegsnijden.

En snelle hap is zever hé, pakt u dan een paar uur op zondag en doe wat aan mealprep.

Niet kunnen sporten kan mentaal nen zuren zijn, maar is ook niet nodig om te vermageren hé. En hoeveel ge bijkomt en afvalt tijdens/na de zwangerschap hangt af van hoeveel je ervoor woog en of ge borstvoeding geeft of niet.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk bericht

Aangezien die befaamde "spaarstand" niet bestaat moet je je daar al geen zorgen om maken. Als jij niet afvalt wilt dat enkel en alleen zeggen dat jij meer caloriën binnen krijgt dan dat je verbrandt.
    Cast your votes, watch them shed their skin.

iTrader
    0
    @Mulan

Een flubberbuik hebben is mijn ergste nachtmerrie.
    Smeer me nu in als een malle met amandelolie en zie nog geen striem(en) dus hopelijk blijft dat zo.
    Kan je die niet wegwerken met buikspieroefeningen?
    Het heeft alles te maken met de elasticiteit van de huid. Smeren, striemen,.. Staat daar los van. Ik had geen enkele striem trouwens maar die buik ziet er uit als een oude ballon (lichte overdrijving) die langzaam en verrimpeld is leeggelopen. Buikspieroefeningen kunnen een klein beetje verschil maken maar huidoverschot valt helemaal niet af te trainen, helaas.
    De leeftijd waarop je zwanger wordt (hoe ouder hoe minder elasticiteit) is zowat het enige waar je wat op af kan gaan. Maar het is ècht een kwestie van geluk hebben. Of pech. Na een tummy tuck mag je 6 weken niets zwaarder dan 5kg tillen, dus eens mijn dame zichzelf kan aankleden etc (rond haar 3 jaar) en ze niet voor het minste (op het toilet, in bed,...) meer getild moet worden, mag een chirurg mijn buik fatsoeneren ;p

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Aangezien die befaamde "spaarstand" niet bestaat moet je je daar al geen zorgen om maken. Als jij niet afvalt wilt dat enkel en alleen zeggen dat jij meer caloriën binnen krijgt dan dat je verbrandt.
    Dus uw lichaam die voedingsstoffen vasthoudt omdat het te weinig binnenkrijgt bestaat niet?

En uw lichaam die om energie te besparen minder goed gaat functioneren ook niet? Het lichaam is nochtans heel slim en kan perfect wat gas terugnemen om brandstof te besparen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 260 van 260 Eerste ... 160210250256257258259260

Regels voor berichten