Pagina 6 van 110 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Discussie: Gel/Wax

Blazinn's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    @ $p@rDa: Waarom geen AC Fiber? Deze leunt volgens mij het dichtst aan bij gewone wax en is zowat het populairste AC hair styling product. Tenminste, als je die rankings op populaire bestelsites kan geloven. Ik heb nu zelf eens die fiber besteld en kan zo eens gaan vergelijken met die pomade.

$p@rDa's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik denk dat ik zowel de fiber als de molding paste ga bestellen, kan ik eens vergelijken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furiez
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Was ik maar een oermens. Dan zat ik nu op mijn gemakske te jagen...

GaMe®'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)

iTrader
    0
    ^ implying dat haarproducten zoals wax of gel ook maar één iets te maken hebben met haarverlies.
    ignorance is bliss

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TEFL Bekijk bericht
    ^ implying dat haarproducten zoals wax of gel ook maar één iets te maken hebben met haarverlies.
    ignorance is bliss
    True. Ik ken het liedje ook en ergens in z'n lyrics heeft hij het over: 'don't mess too much with your hair because by the time you're 35 it will look like 85' of zoiets...

Zoals bij veel zaken, doe het met mate. Draai daar niet iedere dag een halve pot in maar één vingertop product en daarna weer uitwassen zullen geen kaalheid veroorzaken. Als je de auteur googled zie je dat die zelf af en toe wat in z'n haar doet...

iTrader
    0
    al moest ge nu nog een hele pot elke dag in uw haar draaien en goed inmasseren, da zal geen kaalheid veroorzaken punt andere lijn.

Androgenic alopecia - Wikipedia, the free encyclopedia

iTrader
    0
    al moest ge nu nog een hele pot elke dag in uw haar draaien en goed inmasseren, da zal geen kaalheid veroorzaken punt andere lijn.

Androgenic alopecia - Wikipedia, the free encyclopedia
    Waar in dat "artikel" staat ergens dat haarproducten geen schadelijk effect hebben op het haar?
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Ik gebruik zelf deze gel:

3 x Short Sexy Hair Hard Up Hard Holding Hair Gel 5 1 oz Each Brand New 646630005451 | eBay

Leren kennen bij onze kapper, is de enige gel die mijn haar in model houdt en lang genoeg blijft zitten. Ik herinner me dat ik er ooit een PM voor kreeg nadat ik een foto ervan had gepost in de aankoopthread, "omdat dat ook de enige gel was die zijn varkenshaar in bedwang hield"

Rechtstreeks vanuit Amerika is het ongeveer 3x goedkoper dan bij de kapper. Iets meer dan 100 euro uitgegeven aan 3 bussen van een liter, en ben nu aan de laatste bezig. Dat was ruim drie jaar geleden.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Waar in dat "artikel" staat ergens dat haarproducten geen schadelijk effect hebben op het haar?
    Jah, we hebben het dan ook niet over het feit of het schade zou aanrichten aan het haar op uw kop maar over kaalheid.
    Moest een haarproduct nu uw haar beschadigen, bon ge knipt het af en groeit wel gezond weer
    Maar dat een haarproduct kaalheid zou veroorzaken is gewoon bullshit.

iTrader
    6 (100%)
    Ik heb me er ook wat over ingelezen: dergelijke producten zoals gel/wax veroorzaken geen kaalheid an sich. Wel kan het zijn het haar vb. broos wordt en neiging heeft tot 'breken' of uitvallen. Dat kan voorkomen als je de verkeerde of te veel gel gebruikt. Verder heeft je haar nadien uitwassen allesbehalve nadelen.

Punt is, wat TEFL al zei, je wordt er niet permanent kaal van. Ondervind je haaruitval van een bepaald product, gebruik het niet meer en je krijgt je volle bos terug (indien er geen genetische factoren spelen natuurlijk).

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Niet vergeten dat je sowieso haar verliest é

Soms valt het gewoon meer op als je met je handen in je haar bezig bent met een product. Allé, bij mij toch

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Ik gebruik Tigi Bed Head, zowat 't enige van, geloof mij, véle producten die m'n haar in model kan houden van 's ochtends tot 's avonds
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Lenny-G's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op amazon heb je nu ook de mogelijkheid om te betalen met maestro. Sinds ik niet beschik over een visa kaart heb ik dan maar deze optie genomen. Uit vorige ervaringen heb ik dan gemerkt dat de meeste met ogone werken (zoals ibood), maar ik heb niets gezien van betaling.

Hoe gaat dit in zijn werk? Heb ik al betaald? Ik heb namelijk nergens mijn pin moeten ingeven.
    "There is no good, there's just degrees of bad."

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    met mastercard e.d. geef je gewoon je naam / kaart nr & die 3 getallen van de achterkant en het is betaald.

ontopic: spul gister geprobeerd en erg nice. Werkt goed en ruikt lekker. Ga wel eerlijk toegeven dat ik eerst op youtube video heb gekeken hoe the f je zoiets gebruikt =D

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GaMe® Bekijk bericht
    ignorance is bliss
    Jah, we hebben het dan ook niet over het feit of het schade zou aanrichten aan het haar op uw kop maar over kaalheid.
    Moest een haarproduct nu uw haar beschadigen, bon ge knipt het af en groeit wel gezond weer
    Maar dat een haarproduct kaalheid zou veroorzaken is gewoon bullshit.
    Da's uw interpretatie van de lyrics van baz luhrmann. Hij zegt gewoon "Don't mess too much with your hair or by the time you're 40 it will look 85." Niet "Don't mess too much with your hair or by the time you're 40 you'll be bald."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MitCh Bekijk bericht
    Heeft er iemand een truckje om wax gemakkelijker uit u haar te doen? Ik moet altijd een stuk of 5keer wassen eer het er echt uit is... Ik gebruik Of gebruik ik gewoon teveel?
    Vroeger gebruikte ik ook de fructis van Garnier (toen het nog een groen potje was ipv een zwart potje, dus geen idee in welke mate de wax nu ook veranderd is). Toen moest ik ook ontzettend veel wassen om het eruit te krijgen, tenzij met dure shampoo of met dreft (tip van een coiffeur, geen idee hoe gezond dat is, waarschijnlijk niet zo heel gezond voor uw hoofdhuid).
    Laatst gewijzigd door cura; 16 april 2013 om 10:29
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Pagina 6 van 110 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten