Pompi's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    das allemaal nice to have natuurlijk.
    An sich heb ik mijn systeem met teleruptoren en drukknoppen; en dat gaat altijd werken.
    het domotica gedeelte is speelerij vind ik; das om mij wat mee bezig te houden.
    En kabels zullen voorzien worden voor als er ooit elektrische rols en gordijnen en what not bijkomen; maar voorlopig is dat toch nog niet aan de orde.
    Life on the fastlane

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    waarom zou je nu nog werken met teleruptoren? een Niko Home Control kost quasi even veel en is veel flexibeler
    Omdat installatie niet nu was maar in het verleden en de teleruptoren perfect werken. Heb teleruptoren (digitale van eltako) icm drukknoppen van bticino 700 euro betaald. Denk niet dat je een heel huis van Niko spul hebt voorzien.
    Dat was zonder afwerkplaatjes, maar daar kan je zo zot ingaan als je zelf wil natuurlijk. Ik heb metalen en die kosten wel wat.

Nu, ik heb alles met SSV draad en dan alle lampengroepen rechtsstreeks naar de kast. Kan later nog wijzigen naar een ander systeem.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaTi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn vrouw ziet het niet zitten met ene kleine van 7 maand. Sinds de kleine er is, zitten we pas over renoveren bezig.
    Daarvoor hebben we daar niet bij stilgestaan en had ik als zelfstandige geen tijd om zoiets uit te werken. Nu als vaste nacht heb ik teveel tijd om met zo een zaken bezig te zijn precies.
    Dat is gewoon even tanden bijten, sowieso zou ik niet beginnen aan dergelijke werken in wintermaanden. In zomer is die kleine een jaar, dan is het even tanden bijten, eventueel caravan in tuin of noodkeuken boven, en gewoon doorgaan. Eens alles onder die chape zit kan je alle kanten uit.

Pagina 315 van 315 Eerste ... 215265305311312313314315

Regels voor berichten