Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zijn er hier mensen die ook hun betonnen trap hebben laten bekleden in hout?

Wat zijn ongeveer de richtprijzen van zo'n trap, Ik hoopte iets van een max 250 euro (per trede) voor een Z trap? De ene trap is voor de helft open en de andere is volledig open.
    Momenteel wachtende op offertes, maar dan heb ik al een beter zicht op eventuele prijzen.
    Laatst gewijzigd door Bimmer; Gisteren om 20:20

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zijn er hier mensen die ook hun betonnen trap hebben laten bekleden in hout?

Wat zijn ongeveer de richtprijzen van zo'n trap, Ik hoopte iets van een max 250 euro voor een Z trap? De ene trap is voor de helft open en de andere is volledig open.
    Momenteel wachtende op offertes, maar dan heb ik al een beter zicht op eventuele prijzen.
    Nog niet laten doen maar ik kan u wel 2 prijzen zeggen: Op de BIS beurs eens geïnformeerd. Z trap kost u ca 2500 voor een trap van 18 treden. Ik heb ook eens ooit gelezen van op 100 euro per trede te rekenen, dus dat zou 1800 ongeveer zijn.

Kleine update over de waterverzachter: we hebben die met actieve kool niet gekocht en zijn ook niet in zee gegaan met Ecowater. Verkoper stond ons eigenlijk niet 100% aan. We zijn vandaag terug geweest en hebben een ander toestel gekocht. Het is in aankoop duurder maar het heeft geen onderhoud nodig. Geen slimme functies met app maar zowel toestel als verkoper gaven een beter gevoel. De actieve kool was voor mij sowieso al afgeschreven als BS, toch op de manier waarop zij het gebruiken.
    Laatst gewijzigd door Muscleduck; Gisteren om 19:51
    Twitch|Steam|PSN
    i5 2500K|16 GB Kingston HyperX|RX580

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Nog niet laten doen maar ik kan u wel 2 prijzen zeggen: Op de BIS beurs eens geïnformeerd. Z trap kost u ca 2500 voor een trap van 18 treden. Ik heb ook eens ooit gelezen van op 100 euro per trede te rekenen, dus dat zou 1800 ongeveer zijn.
    Dat zou ideaal zijn. Ik heb momenteel een budget opzij staan van €10.000 voor de trappen. 1 trap is 18 treden de 2de trap is 16 treden (trappen staan boven mekaar). Ik zou ze nog wel graag in mekaar verwerken zodat ik ineens een balustrade heb.

Kleine update over de waterverzachter: we hebben die met actieve kool niet gekocht en zijn ook niet in zee gegaan met Ecowater. Verkoper stond ons eigenlijk niet 100% aan. We zijn vandaag terug geweest en hebben een ander toestel gekocht. Het is in aankoop duurder maar het heeft geen onderhoud nodig. Geen slimme functies met app maar zowel toestel als verkoper gaven een beter gevoel. De actieve kool was voor mij sowieso al afgeschreven als BS, toch op de manier waarop zij het gebruiken.
    Op welke werking werkt deze dan? Ik ken die met zout en Co2, maar dan zit je met beide uiteraard dat je zaken moet verversen.

Hoeveel ben je dan kwijt voor zo'n waterverzachter? Dat staat bij mij ook nog op het lijstje.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Dat zou ideaal zijn. Ik heb momenteel een budget opzij staan van €10.000 voor de trappen. 1 trap is 18 treden de 2de trap is 16 treden (trappen staan boven mekaar). Ik zou ze nog wel graag in mekaar verwerken zodat ik ineens een balustrade heb.

Op welke werking werkt deze dan? Ik ken die met zout en Co2, maar dan zit je met beide uiteraard dat je zaken moet verversen.

Hoeveel ben je dan kwijt voor zo'n waterverzachter? Dat staat bij mij ook nog op het lijstje.
    Voor de duidelijkheid. de Ecowater met koolstoffilter had dus ook zout. Eerst ging het water door de hars, dan door de koolstof. De Ecowater zonder koolstof zou ons 1450 ex gekost hebben maar jaarlijks onderhoud is +/- 80 euro per jaar.
    Die die we gekocht hebben is 1900 ex maar we krijgen hem voor 1900 inc (was al een korting). Hij werkt ook met zout, maar het toestel meet constant hoe hard je water is en past het zoutverbruik daaraan aan. Als je dus instelt dat je water 6 Franse graden moet zijn speelt het geen rol wat binnen komt, toestel past zich aan. Da's iets dat blijkbaar niet elk toestel kan (of zelfs de meeste niet). Als we het zout bij de leverancier kopen (kost volgens hem niet meer dan elders, 1 euro/kg, krijgen we levenslang garantie. Toestel dat we gekozen hebben is van Aqua Sensor.

De prijs van de trap is DENK IK zonder leuning. Daar hebben ze ook mooie dingen in, verlicht langs de muur met ledstrip enz.
    Laatst gewijzigd door Muscleduck; Gisteren om 21:51
    Twitch|Steam|PSN

iTrader
    0
    Als we het zout bij de leverancier kopen (kost volgens hem niet meer dan elders, 1 euro/kg, krijgen we levenslang garantie. Toestel dat we gekozen hebben is van Aqua Sensor.

De prijs van de trap is DENK IK zonder leuning. Daar hebben ze ook mooie dingen in, verlicht langs de muur met ledstrip enz.
    Ik betaal dacht ik 9 euro voor 25 kilo zout in hubo\gamma en als er actie is is het net geen 5 euro.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikkeni Bekijk bericht
    Ik betaal dacht ik 9 euro voor 25 kilo zout in hubo\gamma en als er actie is is het net geen 5 euro.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
    Het zijn blokken van Akzo Nobel die er in gaan. Die paar euro kan mij niet schelen eigenlijk. Ik zei het tegen mijn vriendin ook: met de winst die hij maakt van de blokken zout kan hij levenslange garantie geven. Wij hebben afgelopen 12 maanden een 44 m³ verbruikt en onze regenputten zijn nog niet aangesloten. Dat zakt dus nog, regenputten zijn voorzien voor wasmachine en toiletten.
    Twitch|Steam|PSN

iTrader
    0
    Voor de duidelijkheid. de Ecowater met koolstoffilter had dus ook zout. Eerst ging het water door de hars, dan door de koolstof. De Ecowater zonder koolstof zou ons 1450 ex gekost hebben maar jaarlijks onderhoud is +/- 80 euro per jaar.
    Die die we gekocht hebben is 1900 ex maar we krijgen hem voor 1900 inc (was al een korting). Hij werkt ook met zout, maar het toestel meet constant hoe hard je water is en past het zoutverbruik daaraan aan. Als je dus instelt dat je water 6 Franse graden moet zijn speelt het geen rol wat binnen komt, toestel past zich aan. Da's iets dat blijkbaar niet elk toestel kan (of zelfs de meeste niet). Als we het zout bij de leverancier kopen (kost volgens hem niet meer dan elders, 1 euro/kg, krijgen we levenslang garantie. Toestel dat we gekozen hebben is van Aqua Sensor.

Hazo, ik dacht met onderhoud zout vervangen of CO2 flessen vernieuwen. Daarmee de verwarring.

Ik was mee dat bij die actieve kool nog langs zout zou passeren.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)

Welk merk heb je dan genomen?

100 EUR per trede is echt weinig hoor, zelfs 2500 EUR zijn wij nergens aan geraakt. Toch niet in eerste keus, als je het laat doen in multiplex of van dat hout met driehonderd noesten in den is het een stuk goedkoper.
    Heb u een PM gestuurd Bimmer, wij hebben lang gezocht voor wij onze bekleder/interieurbouwer hebben gevonden en die is echt op en top.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Welk merk heb je dan genomen?

100 EUR per trede is echt weinig hoor, zelfs 2500 EUR zijn wij nergens aan geraakt. Toch niet in eerste keus, als je het laat doen in multiplex of van dat hout met driehonderd noesten in den is het een stuk goedkoper.
    Heb u een PM gestuurd Bimmer, wij hebben lang gezocht voor wij onze bekleder/interieurbouwer hebben gevonden en die is echt op en top.
    We hebben een Aqua Sensor gekocht.

Ik heb nog niks gedaan hier. Op Facebook heb ik zo prijzen al zien passeren, en de 2500 was een schatting door iemand op de BIS beurs van Trap 2 (bedrijfsnaam). Ik vond het een mooie trap die daar stond (volle eik) en wou eens informeren. Ze hadden 3 keuzes hout met ofwel veel knopen, geen knopen of het goedkoopste met hier en daar een knoop. De 2500 is voor de goedkoopste soort. Er stonden er nog met van die lelijke MDF trappen ook met daar een plastieken laagje op gelijmd zoals bij heel goedkope laminaat ook maar daar heb ik niet geïnformeerd.
    Twitch|Steam|PSN

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Doen ze dat ook niet in rubberhout? Prijs daarvan valt ook heel goed mee en is ook slijtvast.

https://www.trappen-info.be/houten-trap/rubberwood-trap
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Dhene's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Klein jaartje geleden elektrische haard geplaatst in onze nieuwbouw, na enkele maanden opeens vocht in de muur achter de haard. Haard verwijderd maar was nog altijd hetzelfde. Blijkt nu, na gisteren de plannen bekeken te hebben, dat de afvoer van de wc boven achter de haard zit en we dus daarin een gat geboord hebben Der zit maar 1 buis in heel de muur en weer typisch daar... Pffff
    Laatst gewijzigd door Dhene; Vandaag om 16:41

Pagina 268 van 268 Eerste ... 168218258264265266267268

Regels voor berichten