Pagina 51 van 51 Eerste ... 414748495051

Discussie: Parenclubs

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boxerke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het gaat hier over swingers en parenclubs. Niet over prostitutie. Dus neen, zo werkt het niet...
    Hoe het wel werkt? Je gaat er heen als koppel, betaald inkom. Je hebt een gezellige sauna avond, je kan seks hebben ofwel met je partner, of met een ander koppel.
    Je kan er ook als single heen gaan, je betaald inkom, geniet van de sauna. Verder heb je niet gegarandeerd seks...
    Heb ergens gelezen dat in sommige swingerclubs ook vrouwen heen gaat om een centje bij te verdienen. Die zullen zich uiteraard niet richten op de koppels, maar op de alleenstaande mannen die al dat moois zien, maar geen seks kunnen hebben met één van de aanwezige koppeltjes.

Dus het verschil tussen een parenclub en saunaclub is gewoon de locatie (een danscafe vs sauna) maar voor de rest zijn er geen verschillen?
    Bij Shivaz betalen de koppels ook, terwijl dit in veel andere clubs gratis is voor hen. Ik ken het cliënteel niet, maar dan vraag ik mij af wie wil betalen als het elders gratis inkom is...
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Heb ergens gelezen dat in sommige swingerclubs ook vrouwen heen gaat om een centje bij te verdienen. Die zullen zich uiteraard niet richten op de koppels, maar op de alleenstaande mannen die al dat moois zien, maar geen seks kunnen hebben met één van de aanwezige koppeltjes.
    Dat gebeurt wel eens, maar nu niet meteen schering en inslag hoor. Ik heb het onlangs gehad in een club, dat een man tegen mij kwam praten en zei dat het knappe zwartje dat wat verder stond €200 vroeg. Voor de rest nooit gezien of gehoord (maar ik ben een vrouw, ze zullen nu ook niet meteen mij aanspreken dus who knows).

Dus het verschil tussen een parenclub en saunaclub is gewoon de locatie (een danscafe vs sauna) maar voor de rest zijn er geen verschillen?
    Bij Shivaz betalen de koppels ook, terwijl dit in veel andere clubs gratis is voor hen. Ik ken het cliënteel niet, maar dan vraag ik mij af wie wil betalen als het elders gratis inkom is...
    Sauna is vooral gefocust op het wellness-gedeelte, dat is vaak uitgebreider, toch zeker uitgebreider dan in kleinere clubs. Somme sauna's zijn voornamelijk gay sauna's die dan een paar avonden in de week open staan voor bi of hetero's. Dus het kan zijn dat er wel wat bi/gay seks is. De Shivaz is enkel gericht op hetero's (allez, niet per definitie maar zet zichzelf niet in de markt als gay sauna).

In 'veel andere clubs' gratis voor koppels? Je mag mij dan wel eens laten weten welke, ik heb altijd betaald als koppel. Soms krijg je wel korting als je actief bent. Onlangs €50 betaald waarbij je dan €20 terugkreeg bij het buiten gaan als je actief was geweest.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    0
    @Glashelder

Ben jij al in de Shivaz geweest? Zijn er bepaalde dagen of uren die interessanter zijn? Als je geen zin meer in sauna hebt, kan je dan ergens aan een toog hangen of ga je dan naar een andere vorm van welness?

Welke club zou jij aanraden voor de single man (straal +/- 40km regio Gent)?

Wat die gratis entree betreft, dacht ik dit eens ergens gezien te hebben. Ik zal het melden als ik het opnieuw ergens zie verschijnen, maar kon ook iets eenmaligs geweest zijn.
    Laatst gewijzigd door jawadde001; 15 april 2019 om 20:51
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    In 'veel andere clubs' gratis voor koppels? Je mag mij dan wel eens laten weten welke, ik heb altijd betaald als koppel. Soms krijg je wel korting als je actief bent. Onlangs €50 betaald waarbij je dan €20 terugkreeg bij het buiten gaan als je actief was geweest.
    Ik weet niet meer in welke club het was, maar daar kreeg iedereen bij binnenkomst fictief geld dat je kan spenderen aan anderen. Wie op het het einde van de avond het meeste geld bijeen had gespaard kreeg 50€ cash.

Is wel een goed systeem.

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    @Glashelder

Ben jij al in de Shivaz geweest? Zijn er bepaalde dagen of uren die interessanter zijn? Als je geen zin meer in sauna hebt, kan je dan ergens aan een toog hangen of ga je dan naar een andere vorm van welness?
    Nee, ik ben er nog niet geweest. Er zijn koppeldagen en er zijn dagen waarop singles ook welkom zijn. Als je niet meer in de sauna wil zitten, ga je idd aan de toog hangen of naar het stoombad of jacuzzi hé of whatever Allez ik weet het niet, ik ben er nog niet geweest maar geloof dat er wel een soort loungegedeelte is.

Welke club zou jij aanraden voor de single man (straal +/- 40km regio Gent)?
    Hier naar nog niet veel geweest, enkel naar Erodance en dat was wel plezant maar ook 1x gedaan.

Ik weet niet meer in welke club het was, maar daar kreeg iedereen bij binnenkomst fictief geld dat je kan spenderen aan anderen. Wie op het het einde van de avond het meeste geld bijeen had gespaard kreeg 50€ cash.

Is wel een goed systeem.
    Ah, gewoon een hoerenavond dus? Allez, zo heet dat toch bij de Acanthus.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    0
    Erodance is niet zo ver van mij. Ga ik dus zeker eens naartoe.

Pagina 51 van 51 Eerste ... 414748495051

Regels voor berichten