Pagina 2 van 52 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: Parenclubs

Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Alleen bij het lezen van de titel dacht ik direct aan de acanthus waar der de vrijdag/zaterdag savonds massaal veel autos staan.

*edit*
    en om duidelijk te zijn, nog nooit binnen geweest en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

iTrader
    24 (100%)
    Club Acanthus - grootste erotische parenclub in Belgi en Nederland

effe neergaan bij het muziekske. Ik ben ook echt reuzebenieuwd naar wat het sinterklaasevent in de acanthus inhoudt, helaas nog geen informatie over te vinden op de site

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smashy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Alleen bij het lezen van de titel dacht ik direct aan de acanthus waar der de vrijdag/zaterdag savonds massaal veel autos staan.

*edit*
    en om duidelijk te zijn, nog nooit binnen geweest en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren
    Ja, 't is een beetje een massa-gebeuren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lykmeraid Bekijk bericht
    Club Acanthus - grootste erotische parenclub in Belgi en Nederland

effe neergaan bij het muziekske. Ik ben ook echt reuzebenieuwd naar wat het sinterklaasevent in de acanthus inhoudt, helaas nog geen informatie over te vinden op de site
    Haha, mijn geluid stond af dus dat muziekje nog niet opgemerkt Dat Sinterklaasgedoe zal wel weer iets vreselijk ludieks zijn, waar ze de ganse avond gaan lachen met de dubbele mening van zwarte pieten, of zo. Grote kans dat er halfnaakte zwarte pieten gaan staan, het onderste gedeelte naakt welteverstaan.

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk :')

In andere clubs ook wel eens Sinterklaas zien staan als event, en dan houdt het in dat er pickenicken op de bar liggen
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Check de foto's van vorig jaar anders
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

iTrader
    2 (100%)
    Classy
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    0
    Ow, heel wat reacties ondertussen, met vooral dank aan Glashelder ..

Op zich ben ik ook niet zo een uitgaander, maar het is net het jonge volk in de Acanthus dat mij nog wel eens zou kunnen overtuigen naar daar te gaan. Het lijkt mij daar gewoon zo eens een decadent feestje. Dat is iets waar ik eigenlijk al lang wel eens zin in heb ..

@Boterkoek, waar ga jij heen?
    @ Glashelder : je mag steeds enkele adresjes ofzo PM'en.. Deze waar je zelf nog tevreden over bent wel, geen bedoempte koten
    En ik moet eerlijk zijn, de Acanthus, 90 euro voor een single man, het is niet niets..

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Watson Bekijk bericht
    Op zich ben ik ook niet zo een uitgaander, maar het is net het jonge volk in de Acanthus dat mij nog wel eens zou kunnen overtuigen naar daar te gaan. Het lijkt mij daar gewoon zo eens een decadent feestje. Dat is iets waar ik eigenlijk al lang wel eens zin in heb ..
    Dan lijkt de Acanthus me wel iets voor jou hoor. Ik zou dan gewoon op 't gemak iets eten in het restaurant en dan een beetje in de lounge gaan zitten, of de sauna of de jacuzzi... Misschien kom je daar al met iemand in gesprek, en anders eens naar boven gaan kijken.

€90 is veel, ja. Maar je eten zit er bij inbegrepen en onbeperkt drinken, en dan nog eens je toegangsgeld, een kastje, handdoeken bij de douches,... 't Is gewoon all in.

(Maar ik zou het ook niet geven hoor )

Stampertje's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Als single man is het volgens mij overal wel duur. Er is nu eenmaal een veel grotere groep single mannen die naar zo een dingen gaan dan vrouwen. Als koppel vallen de prijzen blijkbaar nog mee.
    Hier rond kortrijk hoor ge toch geregeld mensen die daar openlijk voor uitkomen dat ze daar al keer geweest zijn. (we zitten ook met 2 grotere zaken in de omgeving: Acanthus en Minoi)
    Van AC heb ik al gehoord dat het daar redelijk jong publiek is en dat ge daar van alles tegen komt. Gewoon werkvolk, maar ook bedrijfsleiders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nasty Nas Bekijk bericht

Das gewoon een swingersclub dus
    Das niet allemaal swingers, volgens mij gaan er daan sommige koppels naartoe omdat ze kicken op kijken of bekeken worden en eventuele trio's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Of één van de weinigen die er open over is
    Chapeau daarvoor Velen zouden er niet voor uitkomen
    Laatst gewijzigd door Stampertje; 10 november 2011 om 11:01
    Zorgen voor morgen komen minstens een dag te vroeg
    Make sure the squeeze is worth the juice
    Ctrl-Alt-Del \./ Explosm \./ Garfield \./ Ménage à 3

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stampertje Bekijk bericht
    Das niet allemaal swingers, volgens mij gaan er daan sommige koppels naartoe omdat ze kicken op kijken of bekeken worden en eventuele trio's
    75% van de tijd dat Mark en ik naar de sauna gaan, hebben we alleen seks met elkaar. Als er een koppel is dat ons aanstaat (en wij hen ook), dan zullen we wel aan partnerruil doen. Maar er zit daar niet elke week een sympathiek, tof koppel hé. En de enkele koppels waarmee we wel vaker naar boven gaan (nou ja, eigenlijk is dat maar één koppel, haha) die komen ook niet zo vaak, misschien 1x in de 2-3 maanden.

Heb je al iets gehoord over de Minoi, eigenlijk? Omdat je zegt dat je wel eens iets hoort over de AC. Mark is vroeger nog naar de Minoi geweest, ik nog nooit.

fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    In veel clubs mag je als koppel gratis binnen. Allez hier op het dorp toch.
    Niet dat ik daar al binnnen geweest ben hoor. Maar hier valt toch duidelijk op dat er niemand jonger dan 30 binnen zit.

tjah wa wilde van de kling nu.
    buiten een kerk, parochiehuis, een frituur daar aan dat rondpunt, is er niet veel he. Buiten nen hoop oudere mensen die daar wonen...
    Laatst gewijzigd door fearofthedark; 10 november 2011 om 11:10
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King

iTrader
    53 (100%)
    75% van de tijd dat Mark en ik naar de sauna gaan, hebben we alleen seks met elkaar. Als er een koppel is dat ons aanstaat (en wij hen ook), dan zullen we wel aan partnerruil doen. Maar er zit daar niet elke week een sympathiek, tof koppel hé. En de enkele koppels waarmee we wel vaker naar boven gaan (nou ja, eigenlijk is dat maar één koppel, haha) die komen ook niet zo vaak, misschien 1x in de 2-3 maanden.

Heb je al iets gehoord over de Minoi, eigenlijk? Omdat je zegt dat je wel eens iets hoort over de AC. Mark is vroeger nog naar de Minoi geweest, ik nog nooit.
    Schijnt iets minder te zijn. veel single mannen van over de grens. En die kunnen niet echt een nee horen.
    Koppel die erna toe geweest is. Heeft 2x moeten vragen of ze een kerel wilden buiten zetten omdat ze niet van de vrouw konden blijven. Kmoet wel zeggen dat het echt een ongelooflijk knap ding is. Kzou zelf ook wel proberen

Edit: mij persoonlijk zien ze toch niet in zo een zaken. Ksta voor veel open maar dat toch niet
    Laatst gewijzigd door Stampertje; 10 november 2011 om 11:19

iTrader
    2 (100%)
    Schijnt iets minder te zijn. veel single mannen van over de grens. En die kunnen niet echt een nee horen.
    Koppel die erna toe geweest is. Heeft 2x moeten vragen of ze een kerel wilden buiten zetten omdat ze niet van de vrouw konden blijven. Kmoet wel zeggen dat het echt een ongelooflijk knap ding is. Kzou zelf ook wel proberen
    Meh, da's wel minder. Opdringerige mannen zijn echt zo'n turn off, voor de hele sfeer voor de rest van de avond. Als je ganse avond moet opletten dat passerende mannen niet 'per ongeluk' dicht langs je komen wrijven, of ze de ganse avond zitten te staren, of gewoonweg lastig vallen tijdens de seks, is gans je avond zo'n beetje verkloot.

Ik ga nu ook niet zo snel meer seks hebben in een openbare ruimte, liever in een gesloten kotje. In de Acanthus ben ik ooit eens beginnen vrijen met een vriend in de groepsruimte (niet omdat ik per se uit was op groepsseks, ik vond al die bedden gewoon leuk, was precies één supergroot bed ). Daar zat niémand toen we begonnen, 2 minuten later zat het vol. Die single mannen waren precies hongerige wolven of zo Voor ik het wist zaten ze met een stuk of 10 rond me. En zie ze dan maar eens weg te krijgen, dan is het steeds: "nee nee, we gaan gewoon kijken". Tot we 5 minuten verder zijn, ja. Als er nu één of twee hadden meegedaan, okay, maar ik ga daar niet met 11 man bezig zitten hoor

iTrader
    53 (100%)
    Meh, da's wel minder. Opdringerige mannen zijn echt zo'n turn off, voor de hele sfeer voor de rest van de avond. Als je ganse avond moet opletten dat passerende mannen niet 'per ongeluk' dicht langs je komen wrijven, of ze de ganse avond zitten te staren, of gewoonweg lastig vallen tijdens de seks, is gans je avond zo'n beetje verkloot.

Ik ga nu ook niet zo snel meer seks hebben in een openbare ruimte, liever in een gesloten kotje. In de Acanthus ben ik ooit eens beginnen vrijen met een vriend in de groepsruimte (niet omdat ik per se uit was op groepsseks, ik vond al die bedden gewoon leuk, was precies één supergroot bed ). Daar zat niémand toen we begonnen, 2 minuten later zat het vol. Die single mannen waren precies hongerige wolven of zo Voor ik het wist zaten ze met een stuk of 10 rond me. En zie ze dan maar eens weg te krijgen, dan is het steeds: "nee nee, we gaan gewoon kijken". Tot we 5 minuten verder zijn, ja. Als er nu één of twee hadden meegedaan, okay, maar ik ga daar niet met 11 man bezig zitten hoor
    Dat klinkt eerder als het scenario voor een goedkope seksfilm. En met dank aan mijn levendige fantasie zie ik dit natuurlijk weer volledig voor mij.

iTrader
    2 (100%)
    Dat klinkt eerder als het scenario voor een goedkope seksfilm. En met dank aan mijn levendige fantasie zie ik dit natuurlijk weer volledig voor mij.
    Da's echt niet tof, zo 11 naakte venten rond je die alleen maar aan je lijf willen zitten. Ze willen dan ook nog eens allemaal zo dichtbij mogelijk zitten en voor je het weet heb je gewoon écht geen lucht meer, dat is écht eng.

En dan reageren ze zo dwaas als je zegt dat ze weg moeten, of als ze allemaal even een metertje achteruit willen gaan. Je krijgt een beetje het idee dat ze denken dat jij daar voor hen ligt, en dat is niet erg fijn. Dus die avond zijn we ook gewoon naar huis gegaan, omdat heel de avond verpest was. Tof hoor, die single mannen soms.

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Wat vind jij daar dan leuk aan?

Pagina 2 van 52 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten