Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hond?

Aantal stemmers
1181. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

680 57,58%
  • Nee

501 42,42%

Discussie: Honden

exCite's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Onze galgo werd op 3 jaar oud geschat door de organisatie. Hij is nu iets meer dan 3 maanden bij ons.

Nog geen moment spijt van gehad.

Als harnas gebruiken wij ook de ruffwear - heel content van!

Dit weekend gaan we met hem een uitstapje met de trein doen. In de fietskar en op de bus lukken al goed, dus de trein zal ook wel in orde komen.
    Hier ook nog geen moment spijt gehad. Hier een mix en een podenco.

We Remember them with pride,
    Those mighty reds of Shankly's side.
    And Kenny's boys of '88,
    There's never been a side so great.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Nu de hitte voorbij is, gaat onze oude rakker toch weer enorm vooruit. Hij zakt niet meer door zijn poten en hij rent zonder problemen weer 15 min lang tijdens het wandelen zonder enige zweetdruppel. Hij slaapt ook terug veel minder en hij ligt constant te zagen om in de tuin te mogen. Ik heb de indruk dat hij terug 30 min aankan, maar ik laat dat niet meer toe, dat is niet goed meer voor hem. Het verrast mij wel dat onze hond vrij snel terug beter wordt en hard recupereert. Hij is toch niet meer de jongste maar hij herstelt duidelijk erg goed na de hittegolf.

Ik denk dat hij deze herfst, winter en lente, er nog wel tegen kan. Het is de hitte dat hij niet goed meer verteert op zijn leeftijd, hij lag tijdens de afgelopen hittegolf, continue daar maar te liggen en dan wordt alles stijf hé, dus ik vrees een beetje voor volgend jaar tijdens de zomer. Tot dan loopt ie nog wel rond, vermoed ik.

Wat wel vervelend is, hij ziet niets meer buiten wat schaduw. Dus hem nu eten geven, is hem letterlijk met zijn neus in zijn voedsel duwen of hem gewoon wat snoepjes in zijn mond steken (en ja hij zaagt/blaft nog stevig achter zijn eten maar hij ziet het dus niet meer). Maar ja, hij kan er ook niets aan doen dat zijn ogen serieus beginnen te falen hé.
    Laatst gewijzigd door makila; 3 september 2020 om 22:10

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Wat wel vervelend is, hij ziet niets meer buiten wat schaduw. Dus hem nu eten geven, is hem letterlijk met zijn neus in zijn voedsel duwen of hem gewoon wat snoepjes in zijn mond steken (en ja hij zaagt/blaft nog stevig achter zijn eten maar hij ziet het dus niet meer). Maar ja, hij kan er ook niets aan doen dat zijn ogen serieus beginnen te falen hé.
    Dan moet zijn reukzin toch ook veel achteruit zijn gegaan?

Maar zolang zijn smaakpapillen nog goed werken, zal hij nog genoeg kunnen genieten.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Dan moet zijn reukzin toch ook veel achteruit zijn gegaan?

Maar zolang zijn smaakpapillen nog goed werken, zal hij nog genoeg kunnen genieten.
    Ja waarschijnlijk is zijn reukzin ook sterk afgenomen. Jack Russels zijn toch wel erg sterk van gestel. De hittegolf leek het einde in te luiden, zelfs mijn vrouw dacht dat het bobijntje af was, maar hij is gewoon volledig hersteld. T'is ne vrij sterke beer.

Tags for this Thread

Regels voor berichten