Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hond?

Aantal stemmers
1168. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

675 57,79%
  • Nee

493 42,21%

Discussie: Honden

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik dacht dat onze hond op 20 november 15 jaar zou worden, maar hij is bij nazicht geboren op 2 november 2004, dus hij is al 15 jaar.

Het was wel een verjaardag in mineur. Donderdag na de nacht zat hij volledig onder het bloed en er kwam veel bloed uit zijn penis. Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en zijn prostaat blijkt ontstoken. Ik vroeg aan de arts of hij pijn heeft maar de arts zei: Neen, hooguit wat last bij het plassen. Het is gelukkig ook niets ernstig, 1 spuitje en binnen 10 dagen zou het terug in orde moeten zijn.

Hij wordt oud, maar hij drinkt en eet nog goed, is nog héél speels en gaat ook nog graag een half uur of meer per dag wandelen.
    Hij is ook nog geen gram afgevallen tov vroeger, 5kg droog aan de haak, hij blijft een dikzakje

Ik mis onze kater soms nog wel (hij mocht maar 13 jaar worden). Onze hond is evenwel al doorheen het rouwproces.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Onze oudste herder is gisteren onverwachts ingestort en in de dierenkliniek overleden.
    Tumor in milt die was opengebarsten. Hij voelde zich al enkele weken/maanden af en toe enkele dagen minder goed maar onze arts speelde dit de eerste keer af als "ziekjes of iets verkeerd gegeten" en gaf ontstekingsremmers en pillen tegen de misselijkheid. De dierenkliniek zei dat hij voor een hond van die leeftijd (9j) standaard een bloedonderzoek had moeten laten doen, en dat het dan voorkomen kon worden.

Ik heb dus dit weekend mijne allerbeste maat moeten afgeven.
    2 dagen aan het blijten en dan de komende 2 maar verlof gepakt want ik trek het opt moment niet meer.