Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hond?

Aantal stemmers
1162. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

672 57,83%
  • Nee

490 42,17%

Discussie: Honden

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    215 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Blijkt dat eind mei te laat is om een hondenpension te vinden voor de zomer. Het is de eerste keer en dat had ik niet verwacht. Dat wordt een probleem voor eventuele vakantieplannen.
    Wat voor hond en welke periode?

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand ervaring met een bulldog leren door een hondenluik gaan? Ze is zo koppig en tegen nieuwe dingen dat ik het alleen maar op voorhand al zie falen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Iemand ervaring met een bulldog leren door een hondenluik gaan? Ze is zo koppig en tegen nieuwe dingen dat ik het alleen maar op voorhand al zie falen
    Spoor van vleezekes leggen

De onze leerde het door de honden van vrienden gade te slaan en na te doen na enkele keren gezien te hebben dat er blijkbaar niets aan was

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Spoor van vleezekes leggen

De onze leerde het door de honden van vrienden gade te slaan en na te doen na enkele keren gezien te hebben dat er blijkbaar niets aan was
    Ik ben benieuwd!

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nu ja den onze kwam ook uit het asiel en was 9 maanden toen we hem in huis namen.
    De eerste maanden had hij vanalles schrik. Elke nacht letterlijk uren huilen van schrik, blaffen en erg veel grommelen.

Ik heb hem van armoede meteen mee in bed genomen. Ondanks dat hij regelmatig zijn tandjes liet zien heeft hij me nooit gebeten. In tegendeel, hij kroop steeds heel dicht tegen mij aan van dag 1. Ik denk dat hij dat wel meteen aanvoelde en zich veilig voelde bij mij.

In het begin als we hem buitenlieten wilde hij nergens plassen, ook niet tijdens een grote wandeling. Dan kwam ik ermee thuis, en vlam na amper 2 seconden deed hij zijn gevoeg op de vloer! Hij was dus enorm onzindelijk. Blijkbaar hadden ze dat arme beestje geleerd van in huis te plassen ipv buiten. Duh!?

Het heeft ook ruim een jaar geduurd vooraleer hij andere mensen niet meer poogde te bijten. Hij viel altijd iedereen aan en van kinderen moest hij al zeker niks weten.

Dat is allemaal wel goedgekomen. Hij is al 12+ jaar de liefste hond die je kan wensen. Het enige dat je er nog aan merkt is dat zijn rug ooit gebroken geweest is (door mishandelingen) waardoor hij een beetje scheef loopt. En hij doet geen vlieg meer kwaad. Zelfs kinderen kunnen hem nu strelen, dat maakt hem geen moer meer uit.

Maar ik begrijp dat niet sé, dat men een hond zo mishandelt.

Polestar's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Onze Chowie die binnekort 2 jaar wordt:
    Qua karakter een totale baby .

Spoiler:
    Currently playing: World of Warcraft

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Onze Lou is net 6 maand geworden: https://ibb.co/nsRkfPM
    Onze Mirko 4 weken : https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net...66&oe=5D9B378E

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Sinds gisteren een zwaar verwaarloosde bully(5j, reu) onder onze zorg.
    https://drive.google.com/file/d/1dAY...w?usp=drivesdk
    Fantastisch lief en rustig, zindelijk dier die het slechtste in de mens heeft meegemaakt. Ik ga jullie besparen wat ik van de vorige eigenaars denk en zou aandoen.
    Zware bacteriėle huidinfectie van kop tot en met staart( niet besmettelijk) Oren en ogen, ondergewicht, zware diarree.
    Uiteraard gaan we nu eerst Bully(tevens zijn naam)beter maken en komt hij daarna vrij voor een goede thuis.
    Mochten er mensen zijn die hem een warme thuis willen geven of financieel willen steunen mag altijd contact opnemen met adopt a staff.

https://m.facebook.com/Adoptastaffasielen/

Het oorspronkelijk facebook bericht:
    "Zoals jullie al opgemerkt hadden is Bully bij ons terecht gekomen. We wisten dat hij huidproblemen had maar dat het zo schrijnend was hadden we nooit gedacht.
    We hadden al een afspraak bij de dermatoloog gemaakt omdat hij zo niet dadelijk ter adoptie kon. En deze ochtend zijn we hem dan gaan halen en waren in shock als we hem zagen. Ondanks zijn toestand is het een ongelooflijk lief hondje, heel aanhankelijk en altijd kwispelend, zoekend naar affectie.
    De dermatoloog stelde vast dat zijn oren volledig vol stoppen zaten, deze zijn dan als eerste behandeld. Er werden ook op meerdere plaatsen afkrabsels genomen en er werden meerdere bacteriële infecties vastgesteld.
    Ook zijn ogen werden behandeld. In eerste instantie worden nu de bacteriële infecties behandeld en 1 juli hebben we terug een afspraak om de oorzaak te onderzoeken.
    Wij hebben wel al beslist om hem op vers te zetten en hij krijgt nu enkel paard.
    Onze grote dank aan de dermatoloog Christine Swinnen en aan Anne Mordant die hem de komende weken zal verzorgen ❤️
    Verdere updates volgen nog.
    Indien er kandidaten adoptanten zijn mogen jullie alvast een berichtje sturen naar ons voor meer inlichtingen want deze schat verdiend echt een goede thuis ❤️"

iTrader
    0
    Sinds een 2 tal weken is het zo dat onze kleine iedere keer aan de ander haar poep staat te wassen zodra ik thuis vertrek..enig idee waarom hij dit doet? Zou er iet mis zijn met haar poep? Ik zie er niets raar aan en ze hebben pas nog ontworming gehad..

Pagina 261 van 261 Eerste ... 161211251257258259260261

Tags for this Thread

Regels voor berichten