Pagina 1 van 351 123451151101 ... Laatste
    Dark Riku's schermafbeelding
    iTrader
    15 (90%)

Datingsite ervaringen

De laatste tijd heb ik er over zitten nadenken om me eens op een datingsite in te schrijven, hoewel ik zeker niet mag klagen over men liefdesleven en totaal geen problemen heb om in het echte leven met vrouwen op enig welk niveau te communiceren leek het mij wel is leuk om me er op in te schrijven, om gewoon is te kijken wat voor resultaat dit geeft en misschien gewoon nieuwe mensen te leren kennen. Maar hoe je het ook draait of keert, ik blijf het een vreemde bedoeling vinden (vooral het gedacht dat je met wildvreemde mensen via internet zou afspreken), maar wil het toch eens uitproberen zonder er ook maar enige verwachtingen bij te hebben.

Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie al ervaringen met zulke sites (positief of negatief) en zoja welke sites zijn aan te raden? Liefst wel eentje zonder te betalen, ik wil mijn geld aan nuttigere dingen besteden dan het weg te gooien op iets waar er waarschijnlijk toch nooit iets van komt
    no votes  

Lifen's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Op betaalsites ga je wél meer serieuzere mensen vinden hoor.
    no votes  

iTrader
    15 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lifen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Op betaalsites ga je wél meer serieuzere mensen vinden hoor.
    Daar zie ik de logica niet van in, hoe serieus je ook bent je betaalt toch liever niet dan wel
    no votes  

Lifen's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    True, maar op de gratis sites zitten meestal meer vetzakskes en mensen met slechte bedoelingen etc etc dan op betaalsites, juist omdat ze moeten betalen.

De mensen die echt op zoek zijn raken die zever beu en uiteindelijk gaan ze toch naar een fatsoenlijke betaalsite.
    no votes  

iTrader
    15 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lifen Bekijk bericht
    True, maar op de gratis sites zitten meestal meer vetzakskes en mensen met slechte bedoelingen etc etc dan op betaalsites, juist omdat ze moeten betalen.

De mensen die echt op zoek zijn raken die zever beu en uiteindelijk gaan ze toch naar een fatsoenlijke betaalsite.
    Ge hebt waarschijnlijk wel gedeeltelijk gelijk, maar grieten die vetzakskes zijn lijkt klinkt nogal vreemd, maar toch

Ik heb trouwens op die youforme site waar al die reclamekes van op tv komen is rondgekeken en er zitten daar inderdaad wel wat weirdo's tussen, eentje een meisje ik zweer het zo eng, nog nooit meegemaakt in men leven, kga nu geen foto posten kwestie van niet respectloos te zijn, maar stel je een abnormaal lelijke kerel voor die vrouw is en daarboven op nog is enorm eng is
    no votes  

alexii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hoewel ik zeker niet mag klagen over men liefdesleven en totaal geen problemen heb om in het echte leven met vrouwen op enig welk niveau te communiceren
    lol
    When the word is silent… and when our mute hearts lie only behind the ribcage of our chest, then it is only through music that men call to each other in their dungeons, and write their distant sighs in their wilderness.
    no votes  

Bram's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mij ooit op parship ingeschreven omdat ik dan op nen hollandsen site punten kreeg voor nen ipod te winnen... Sindsdien enkel spam van gekregen.

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ken wel iemand die z'n vrouw gevonden heeft via een dating site. Het was wel een betalende en ik weet ook wel niet meer welke.
    If I had a nickel for every time someone told me that my idea for melting down coins to make a giant robotic parrot was a bad idea, I would have one kicka$$ giant robotic parrot.
    no votes  

Deekay's schermafbeelding
    iTrader
    8 (83%)
    Mja, internet blijft iets super, met men (nu ex) vriendin anderhalf jaar samengeweest, leren kennen via netlog, bloednerveus afgesproken bij haar thuis, en kaboem, tklikte direct
    Core i5 Ivy 3,4Ghz - Gigabyte Ati HD6870 OC - 8GB Corsair Vengeance 1600mhz - Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 - Cooler Master CM 690 II Advanced - OCZ Modxstream Pro 700w - Crucial M4 128GB SSD
    no votes  

Assioso's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deekay Bekijk bericht
    Mja, internet blijft iets super, met men (nu ex) vriendin anderhalf jaar samengeweest, leren kennen via netlog, bloednerveus afgesproken bij haar thuis, en kaboem, tklikte direct
    dus je kent haar alleen van op het internet en ze laat u meteen bij haar thuis komen?

@topic datingsites lijkt me grotendeels geldslagerij en anders voor wanhopige mensen.. Ksnap ni wrm je het zou willen doen, zeker niet als je geen probleem hebt met in het echte leven vrouwen te ontmoeten
    no votes  

Deekay's schermafbeelding
    iTrader
    8 (83%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assioso Bekijk bericht
    dus je kent haar alleen van op het internet en ze laat u meteen bij haar thuis komen?

@topic datingsites lijkt me grotendeels geldslagerij en anders voor wanhopige mensen.. Ksnap ni wrm je het zou willen doen, zeker niet als je geen probleem hebt met in het echte leven vrouwen te ontmoeten
    Jep idd, vond het ook al vrij raar, ze was nog alleen thuis ook toen. Achja
    Core i5 Ivy 3,4Ghz - Gigabyte Ati HD6870 OC - 8GB Corsair Vengeance 1600mhz - Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 - Cooler Master CM 690 II Advanced - OCZ Modxstream Pro 700w - Crucial M4 128GB SSD
    no votes  

iTrader
    15 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assioso Bekijk bericht

Gwn is een nieuwe ervaring, is is iets anders, is zien wat da geeft en wat er uit komt. En idd één van de redenen dak het nog nooit wou doen is omdat het wanhopig klinkt

@Deekay: pure nieuwsgierigheid hoe oud waart ge toen ge die leerde kennen? ^^
    no votes  

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Een vriendin van mij heeft haar vriend leren kennen via het internet. Ook via een datingsite. Zijn ondertussen toch ook al... euhm... 3? 4? jaar samen?! Perfect gelukkig en normaal koppel. 'k Zal wel is vragen op welke website dat dat was se.
    no votes  

iTrader
    0
    Ik ben zelf nieuwsgierig. Duet relatiebemiddeling en happy people, zijn die goed?
    no votes  

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge moet niet per se op een datingsite gaan zitten om nieuwe mensen on-line te leren kennen ze.
    Ik heb mijn vriend hier leren kennen dusja (ik zou wel nooit met iemand die ik enkel on-line ken direct bij mijn/zijn thuis afspreken, maar ik spreek sowieso niet bepaald af met mensen die ik enkel on-line ken).

Nuja, als ge er niet voor wilt betalen kunt ge evengoed uw gerief op netlog zoeken. Daar hebt ge zeker prijs als ge u op de juiste manier profileert.
    no votes  

iTrader
    15 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    Ge moet niet per se op een datingsite gaan zitten om nieuwe mensen on-line te leren kennen ze.
    Ik heb mijn vriend hier leren kennen dusja (ik zou wel nooit met iemand die ik enkel on-line ken direct bij mijn/zijn thuis afspreken, maar ik spreek sowieso niet bepaald af met mensen die ik enkel on-line ken).

Nuja, als ge er niet voor wilt betalen kunt ge evengoed uw gerief op netlog zoeken. Daar hebt ge zeker prijs als ge u op de juiste manier profileert.
    Ik heb eerder het gevoel dat Netlog voor pubers is met teveel hormonen (12 tot 16 jaar )

En hoe meer ik hier lees denk ik toch da ik het bij real life shizzle ga houden =p
    no votes  

Pagina 1 van 351 123451151101 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten