Pagina 3 van 7 Eerste 1234567 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja ik zou het zeker doen! Ik zou me echt slecht voelen zonder haar omdat ik me niet meer mezelf zou voelen.

In een wereld waar veel vrouwen alles faken (borstoperaties, neusoperaties, kaakoperaties, biloperaties, maquillage, ...) laat ons mannen eens toe om een “operatie” te ondergaan waar ons EIGEN haarwortel gebruikt wordt. Er is niks stigma rond, doe waar je je goed bij voelt, het gaat niemand aan wat jij doet met je haren buiten jezelf. En mensen die durven commentaar geven krijgen een middenvinger. Mensen die je graag hebben gaan je zelfs steunen zodat je “beter” kan worden in elk opzicht. En als dat is om je goed te voelen en jezelf te kunnen zijn (omdat je zonder haar je eigen niet meer herkent), wees dan maar gerust dat je veel steun zal krijgen en niemand kijkt daar raar van op. Dat is totaal normaal.

Maar wel grondig onderzoek doen. Ik zou niet te veel op de prijs staren. Gewoon een goeie vinden ongeacht de prijs, want uiteindelijk heeft dit een effect op je quality of life. En daar kan je geen prijs op plakken. Ik heb gehoord dat Turkije in de top zit voor haartransplantatie (en tal van andere chirurgie).

Veel succes.
    Laatst gewijzigd door Taxx; 7 november 2020 om 09:23

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik ken zelf nog maar(?) 2 mensen die dit hebben laten doen en dat zag er toch goed uit vond ik. Als dat iets is waar ge echt mee zit, lijkt me dat wel een goeie oplossing, al weet ik niet hoe het zit als langetermijn-oplossing. (+ Hormonen levenslang nemen om uw haar te kunnen houden, meh)

Nu, praktisch gezien lijkt er vrede mee nemen mij wel gemakkelijker. Een broske of een kort kopke is voor een man een zeer aanvaardbare alternatief. Dit in tegenstelling tot vrouwen (alhoewel dat verbetert) die óók last van haarverlies kunnen hebben. Alleen zal het daar nooit zo volledig of specifiek op bepaalde plekken zijn als bij mannen (aandoeningen of gevolg van ziekte daar gelaten). Bij vrouwen krijgt ge dan gewoon enorm weinig haar verdeeld over de schedel waar ge ook niets mee kunt aanvangen. Die zijn aangewezen op Haarwerken. (Wat trouwens tegenwoordig best mooi kan zijn ook, ook voor mannen).
    Laatst gewijzigd door Tha_nOn; 7 november 2020 om 12:04

beryl's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

In een wereld waar veel vrouwen alles faken (borstoperaties, neusoperaties, kaakoperaties, biloperaties, maquillage, ...) laat ons mannen eens toe om een “operatie” te ondergaan waar ons EIGEN haarwortel gebruikt wordt. Er is niks stigma rond, doe waar je je goed bij voelt, het gaat niemand aan wat jij doet met je haren buiten jezelf.
    Je stelt het voor alsof dat een voorrecht is, lijkt me eerder het omgekeerde, het schoonheidsideaal is voor vrouwen veel onvergeeflijker dan voor mannen dus is er veel meer druk om ingrepen te gaan doen. Da"s geen cadeau.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Het is 2020, lijkt mij toch een non-issue. Als je dat wil doen, why not? Persoonlijk geen idee wat ik zou doen, momenteel nog geen problemen mee maar dat kan wel komen natuurlijk.

Ik heb maar van een iemand weet die het heeft gedaan, in Turkije, en dat was toch niet zo een succes. Duidelijke rijen van ingeplant haar. Maar ik vermoed dat daar ook wel een kwaliteitsverschil in te vinden is. Ik zie ook vaak dat bij kaalheid mannen dat millimetreren en dan een baard laten staan, dat is ook een oplossing.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In mijn 20er jaren toch ook wat haarlijn beginnen verliezen, vooral hoekvorming, maar momenteel gelukkig wat gestabiliseerd en nog steeds binnen de perken om niet bros te moeten gaan.
    Ik zou het doen, maar dat langdurig genezingsproces zou me tegenhouden. Dus sowieso koppelen aan een lange vakantie Daar loopt ge toch wel efkes mee rond wrs. Het heeft ook geen 100% kans op slagen zeker? verlies je het haar niet na x aantal maand en dan zou het, bij succes, moeten teruggroeien?
    Plus als ik hier lees dat men daarna permanent een product moet aanbrengen/slikken...
    Moest het allemaal iets simpeler zijn, dan zou ik ni twijfelen. Een goeie kop haar hebben behoort m.i. niet tot ijdelheid.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou het zeker doen. Ook vooral in het buitenland zoals Turkije waar er ook vooral medisch toerisme is. Véél goedkoper ook.

Syter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Mensen doen wat ze willen uiteraard maar lijkt me een geldverspilling.
    Goh, "verspilling" is een zeer subjectief iets.
    Jij hebt allicht welbepaalde hobby's, interesses die je buurman als complete "geldverspilling" kan beschouwen maar die in jouw ogen net enorm waardevol zijn.
    We leven - helaas - in een increasingly oppervlakkige maatschappij en als iemand door pech in de genetische loterij gelukkiger kan zijn dan door een cosmetische ingreep dan lijkt me dit geen verspilling maar eerder iets waardevol.
    Het snel oordelen is - helaas - ook de maatschappij waarin we leven.
    De ironie dat je zulks een mening hebt over cosmetische ingrepen, geeft trouwens aan dat je het boek van Nietzsche niet goed hebt begrepen.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syter Bekijk bericht
    Goh, "verspilling" is een zeer subjectief iets.
    Jij hebt allicht welbepaalde hobby's, interesses die je buurman als complete "geldverspilling" kan beschouwen maar die in jouw ogen net enorm waardevol zijn.
    We leven - helaas - in een increasingly oppervlakkige maatschappij en als iemand door pech in de genetische loterij gelukkiger kan zijn dan door een cosmetische ingreep dan lijkt me dit geen verspilling maar eerder iets waardevol.
    Het snel oordelen is - helaas - ook de maatschappij waarin we leven.
    De ironie dat je zulks een mening hebt over cosmetische ingrepen, geeft trouwens aan dat je het boek van Nietzsche niet goed hebt begrepen.
    Tuurlijk, daarom 'lijkt me', mijn mening, subjectief.

Over ironie gesproken..
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik werd ook kaal een paar jaar geleden, gewoon een kale knikker nu, ik lig er niet wakker van...

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Ik werd ook kaal een paar jaar geleden, gewoon een kale knikker nu, ik lig er niet wakker van...
    That's the spirit !

Niks aan te doen , er zijn veel erger dingen in het leven als dat.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    That's the spirit !

Niks aan te doen , er zijn veel erger dingen in het leven als dat.
    +1

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben ook al jaren kaal en een operatie spreekt mij totaal niet aan maar moest er een pil uitkomen dat gegarandeerd werkt (zonder bijwerkingen) zou ik niet twijfelen. Ik lig er nochtans totaal niet wakker van maar toch ... Direct!

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hoever staat het eigenlijk met een echt medicijn voor hergroei?
    Zowel finasteride als minoxidil zijn eigenlijk maar per toeval werkzaam geacht tegen haaruitval.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Voor de prijs moet je het eigenlijk ook niet echt laten, all-in naar Turkije inclusief alle onderzoeken vind je blijkbaar makkelijk voor onder 2.000€.
    Hangt er natuurlijk vanaf hoe permanent zulke "oplossingen" zijn. Als je daar 2 jaar erna terug mag staan, dan is het wel een dure grap...

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik zou da wel overwegen, niet dat ik veel problemen heb nu ik toch al redelijk kaal ben, maar ik kan het niet afscheren ( door mijn eczeem die daarop reageert )

Regels voor berichten