Pagina 2 van 6 Eerste 123456 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    “Hoe is het?” en “Wat doe je?” vallen toch onder dezelfde categorie...? Ik snap het niet.
    Hoe is het is geïnteresseerd zijn in iemand mentale welzijn, wat doe je is iemand controleren op zijn doen en laten

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Hoe is het is geïnteresseerd zijn in iemand mentale welzijn, wat doe je is iemand controleren op zijn doen en laten
    This.

Als iemand mij vraagt hoe het met mij is, vind ik dat sympathiek.
    Als iemand mij vraagt wat ik aan het doen ben, gaat u geen fluit aan.
    Don't think you are, know you are...

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Plus ik voel mij altijd persoonlijk aangevallen omdat ik meestal geen fuck aan het doen ben

Maar goed, 'k heb de indruk dat "wdj" tegenwoordig gewoon het nieuwe "hoe gaat het" is (de laatste beantwoorden we met "cva" btw). Eigenlijk interessant taalverschijnsel. Ik zie het ook bij mijn stiefdochter (11), dat vraagt de hele tijd aan de vriendinnetjes wat ze aan het doen zijn. Meestal gewoon puur uit verveling en dan beginnen ze domme filmpjes door te sturen. 't Is meer een openingszin om een gesprek te starten dan echt interesse.

(En dat scheelt er dan ook aan, denk ik. Het is geen échte interesse, het is gewoon "ik verveel me, eens kijken of iemand me kan entertainen.")

Het feit ook dat het "wdj" is, als je al te lui bent om dat voluit te typen, veel interesse toont dat ook niet.

Amai ik word oud.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Put_met_keren's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Het feit ook dat het "wdj" is, als je al te lui bent om dat voluit te typen, veel interesse toont dat ook niet.

Amai ik word oud.
    Aaargh da’s zoals van die mensen die u een gelukkige verjaardag wensen met ‘HBD’.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb de beste openingszin gevonden: “Hoe was je dag?”

Dat is volgens mij beter dan “hoe gaat het?”.

Edit: Laat maar. Om 18u heb ik gevraagd hoe haar dag was. Het is nu middernacht en nog geen antwoord gekregen. Ghosted. Zelfs al stuurt ze me morgen iets, ik heb mijn motivatie verloren om er nog energie in te steken. Tenzij ze afkomt met een geldig excuus.

Edit2: Zonet om 10u ‘s ochtends heeft ze een bericht gestuurd: “Hey, ik had je bericht niet gezien, sorry.”

Ik weet dat dit bullshit is omdat ik haar instagram heb gestalkt en tijdens de periode dat ze mij niet antwoordde heeft zij iemand gevolgd en nu zie ik dat zij hem niet meer volgt. Dus waarschijnlijk kreeg zij daar niet wat ze wou en ben ik nu de backup optie. Ik weet niet of ik haar zou negeren of doen alsof ik haar geloof?
    Laatst gewijzigd door Taxx; 13 augustus 2020 om 10:32

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Edit: Laat maar. Om 18u heb ik gevraagd hoe haar dag was. Het is nu middernacht en nog geen antwoord gekregen. Ghosted. Zelfs al stuurt ze me morgen iets, ik heb mijn motivatie verloren om er nog energie in te steken. Tenzij ze afkomt met een geldig excuus.

Edit2: Zonet om 10u ‘s ochtends heeft ze een bericht gestuurd: “Hey, ik had je bericht niet gezien, sorry.”

Ik weet dat dit bullshit is omdat ik haar instagram heb gestalkt en tijdens de periode dat ze mij niet antwoordde heeft zij iemand gevolgd en nu zie ik dat zij hem niet meer volgt. Dus waarschijnlijk kreeg zij daar niet wat ze wou en ben ik nu de backup optie. Ik weet niet of ik haar zou negeren of doen alsof ik haar geloof?
    Holy shit, jij bent een CREEP.
    Ik denk dat je ze best negeert, zodat zij een bullet dodget...

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)

Ik denk dat je dat meisje een groot plezier zou doen om haar te negeren. Dan heeft ze alvast geen last meer van zo’n mentaal gestoord geval als u.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Da's toch gewoon Kinxton, nee?

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s.i.m.o.n Bekijk bericht
    Da's toch gewoon Kinxton, nee?
    Of dat Odin-geval die een paar gelijkaardige accounts met zo'n posts had. Of was dat dezelfde?
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik denk dat je dat meisje een groot plezier zou doen om haar te negeren. Dan heeft ze alvast geen last meer van zo’n mentaal gestoord geval als u.
    Neen, ik denk dat mijn verwoording in het verkeerde keelgat terechtkomt. Maar ik zet mijn vinger enkel op de feiten. Wie heeft nooit eens de instagram van zijn crush gevolgd? Denk eens logisch na. Heeft totaal niets met “creep” te maken.

Bon, ik heb haar dus geantwoord dat het niet erg is en uitgevraagd. Ze was enthousiast en heeft het aanvaardt. Dus eigenlijk dacht zij dat ik niet geïnteresseerd was in haar omdat ik al dagen berichten stuurde zonder concrete plannen om het tot een next level te brengen. Daarom begon ze mij te negeren. Makes sense now...

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik zou gewoon afspreken en gaan eten in een chique restaurant.
    Wel de rekening delen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valyra Bekijk bericht
    Ik zou gewoon afspreken en gaan eten in een chique restaurant.
    Wel de rekening delen.
    De rekening delen ga ik sowieso doen. Ik heb ooit eens een eerste date gehad met een meisje in een heel duur brasserie (voorgesteld door het meisje). Maar ik kende het natuurlijk niet. Ben erachter gekomen eens we de afrekening kregen. Ik was toen heel naïef en dring erop aan om de rekening te betalen. En zij al lachend “oh nee dat moet niet...”. Je kan je waarschijnlijk de situatie inbeelden. Na die eerste date is er niks van gekomen. Echt stom van me.

xAnyana's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Sorry maar dat instagram verhaal is wel een beetje creepy hoor
    PS4: Horizon Zero Dawn

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Kunnen we de troll gewoon negeren?
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xAnyana Bekijk bericht
    Sorry maar dat instagram verhaal is wel een beetje creepy hoor
    Ik denk dat het aan mijn verwoording ligt, omdat ik spreek over “gestalkt” maar sommigen nemen dat dus letterlijk. Anyway, aangezien we in een datingthread zijn dacht ik om mijn ervaring van A tot Z mee te delen en tips te bekomen waar nodig (dit zou ook nuttig kunnen zijn voor anderen die hetzelfde meemaken op Tinder), maar ik zal mijn ervaring vanaf nu niet meer delen. Want je krijgt dan onterechte reacties zoals hierboven. Onterecht, want voordat je commentaar hebt op het liefdesleven van iemand anders zou je eerst moeten kijken of je eigen relaties wel goedlopen. Ik ga op date morgen, haters gonna hate. *drops mic*
    Laatst gewijzigd door Taxx; 13 augustus 2020 om 22:05

Regels voor berichten