Pagina 53 van 58 Eerste ... 343495051525354555657 ... Laatste
    j3T's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik kon het niet laten en was toch ook even aan het rondkijken op Coolblue. Serieuze prijsverschillen wel, en het grootste stuk van het traject is achter de rug dus ja...
    Heb zelf een Withings Body+, toch wel heel toffe schaal met de bijhorende app en grafiekjes. Synct ook met de Health app als je een iPhone hebt. Kan ze echt wel aanraden.
    Alleen laatste maand 3 kilo bijgekomen, precies een dipje -_-
    I'm a man with a fork in a world of soup.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Amai, dat is ook niet goedkoop :/
    Ik heb ook al wel zitten nadenken om eens een smart weegschaal te kopen, maar vraag me af of ik er veel meer ga uit halen dan mijn huidige flow. Nu weeg ik me 's morgens first thing en steek ik mijn gewicht in een google sheet. Heeft op zich wel gewerkt.
    Was inderdaad niet goedkoop. Maar ik dacht toen "bon, als'k dan toch iets ga doen dan ineens tegoei. En omwille van de prijs van de weegschaal wou'k ook al zeker verder doen".

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht
    Was inderdaad niet goedkoop. Maar ik dacht toen "bon, als'k dan toch iets ga doen dan ineens tegoei. En omwille van de prijs van de weegschaal wou'k ook al zeker verder doen".
    Alle motivatie is goede motivatie!

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Misschien toch eens een serieus gesprek hebben met uw wederhelft, Kenneke? No offense, maar het is hier vrij tot zeer duidelijk dat ge hard sukkelt met uw gewicht en dat ge wel wilt proberen af te vallen, maar als er iemand in uw huishouden rondloopt die dat precies gewoon continu loopt te ondermijnen (zoals met dat folietje van die berlijnse bollen), dan geraakt ge er nooit uit hoor. Waarom brengt die dat zelfs mee voor u als ze weet dat ge wilt vermageren?
    Dit dus Kenneke. Ik ken het "probleem". Mijn vriendin was vroeger ook zo (niet volledig want die at altijd al beter dan mij en was veel magerder). "nee, je bent niet te dik, dit dat blablabla". Nu durft ze eindelijk de waarheid te zeggen en ik heb dat nodig. Ik denk dat gij dat ook nodig hebt.

Uw zoon zal ook wel wat meer bewegen dan u hé.

Ge moet just niks zeggen tegen uw vrouw. Komt uit uwe zetel, smijt alle brol die ge nie wilt eten weg. Of zet het op zo'n weggeefgroep of weet ik veel wat.

Vanavond gaat gij koken en pak u een weegschaal en weeg al uw ingrediënten af. Het maakt niet uit dat uw avondeten gezond is als ge doorheen de dag nog 3 koeken eet.

Hamburgerbroodjes kun je nog altijd gezond aanpakken hé. Alles mag, maar met mate. Net zoals die pizza. Eet een halve pizza en uw probleem is ook opgelost. Zelfs al eet je een hele pizza op van dr oetker, dat is pakweg 800 kcal. Dan hebt ge schat ik nog altijd 1000 kcal die ge doorheen de dag kunt eten en dan ga je volgens mij nog altijd afvallen (ik weet uw gewicht en lengte niet meer maar het zal niet veel schelen denk ik).

Net als die witte saus, daar ga je niet van verdikken hoor. Als ik witte saus klaarmaak voor mezelf en mijn madam dan is dat iets van een 200/250 kcal extra. Da's dan wat minder vlees/patatten eten hé. 200 kcal extra op een dag is systematisch een probleem, over een hele week als extra'tje is dat geen probleem.

Excuses zijn maar excuses hé.

Waarom neem je ook alweer medrol? Net omdat je medrol neemt zou je extra op je eten/gewicht moeten letten. Dat is toch ook steeds een cyclus?

Ik denk echt dat je een schop onder uw gat nodig hebt, net zoals ik dat altijd nodig heb.

Ik heb mij onlangs ook laten gaan en "moet" er dus weer wat opnieuw aan beginnen. Dat ligt enkel en alleen aan mij en enkel ik kan er iets aan doen. Ik denk dat je dat wat in je hoofd moet steken.

Weet je wat, als je myfitnesspal teveel werk vindt, trek eens een foto van je eten doorheen de dag. Als je dat niet hier wil posten mag je dat altijd naar mij doorsturen ook. Ik wil je gerust helpen, maar je moet (zoals eniac ook al aanhaalde) ook het besef kweken.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    En Kenneke, hoe loopt het intussen thuis?

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik ben recent begonnen met intermittent fasting. Enkel eten tussen 12 - 20h.

Maar honger dat ik heb tot 12h en na 20h. Ik heb ook gevoel dat ik kan blijven eten tussen 12 en 20h.

Ik drink wel te weinig tijdens mijn vaste uren, kan dat daar aan liggen?

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coffee_snorting Bekijk bericht
    Als ik witte saus klaarmaak voor mezelf en mijn madam dan is dat iets van een 200/250 kcal extra.
    Goed advies maar hier moest ik wel even om lachen.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pardal Bekijk bericht
    Ik ben recent begonnen met intermittent fasting. Enkel eten tussen 12 - 20h.

Maar honger dat ik heb tot 12h en na 20h. Ik heb ook gevoel dat ik kan blijven eten tussen 12 en 20h.

Ik drink wel te weinig tijdens mijn vaste uren, kan dat daar aan liggen?

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
    Het kan in het begin een aanpassing zijn, zeker als je gewoon bent dagelijks te ontbijten. Nu is het ook zo dat IF niet voor iedereen werkt. Vanwaar de keuze om voor IF te gaan?
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Ofwel haal je een stuk van je kcal weg uit het interval 12-20u en verplaats je dat naar je ontbijt.

Effect zal hetzelfde zijn he

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ofwel doe je veel sport... Ik loop om te eten

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    omdat mij dit thuis het meest praktisch lijkt.

Mijn vrouw hecht heel veel belang aan haar eten (haar geluksmomentjes op de dag) en kookt wel gezond, maar alles afwegen zit er niet in omdat het veel eenpansgerechten zijn voor 5 personen. Bijkomend willen we ook niet anders eten dan onze kinderen.

Doordat we zelden samen ontbijten valt het niet op dak ik zelf niets eet, terwijl de rest dit wel doet en kan ik na 20h mij motiveren om niets meer te eten. Ik heb wel een schema als houvast nodig om het te blijven volhouden.

Bijkomend heb ik in kilo's geen overgewicht, maar heb een buikje dat ik ervan wil.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ofwel haal je een stuk van je kcal weg uit het interval 12-20u en verplaats je dat naar je ontbijt.

Effect zal hetzelfde zijn he
    Is dat zo? Ik volg wel dat je je kcal inname over een dag moet bekijken, echter (bij vluchtig) nalezen stelt men toch dat je in je vast perioden juist je energie uit je vetten haalt en niet uit het voedsel. Zeker 's morgens want dan heb je al even niet meer gegeten

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Ofwel doe je veel sport... Ik loop om te eten
    Ik doe thuis 3 keer/week wat oefeningen met gewichten ( voor de grote compounds) ik heb ipv een bureaustoel een deskbike en fiets zeker 2h/dag (alhoewel dit volgens mijn hartslag meter weinig effect heeft op mijn hartslag)

Maar ik ben ook nog op zoek naar een moment om meerdere keren op de crosstrainer te staan om een hogere hartslag te krijgen en zou ik om goed te zijn ook nog tijd moeten vrijmaken om capoeira te trainen

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    697 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht
    En Kenneke, hoe loopt het intussen thuis?
    Deze week viel het al bij al mee, kiwi en rijstkoeken gegeten ipv een koek met chocolade. Eten gisteren brocolli en stuk vlees er waren gebakken patatten maar had er zelf geen zin in dus geskipt.

Grote bumer is dat fitness toe gaan ( ben zo paar weken half ziek geweest toen uitgesteld ) nu dat weer wou starten zal dus wandelen worden...

Vroeg hier ook waarom medrol ( ik heb een zwaar eczeem dat is enige dat helpt )

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syter Bekijk bericht
    Goed advies maar hier moest ik wel even om lachen.
    Ofwel heb ik mij zwaar misrekend maar ik denk dat ik 30 gr boter, 30 gr vloeiende bloem en 300/400 ml halfvolle melk pak voor twee personen. Tis nog altijd groenten met saus en niet saus met groenten e

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Regels voor berichten