Pagina 41 van 48 Eerste ... 31373839404142434445 ... Laatste
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Moest ik er nog 1kg afkrijgen zit ik in de goeie BMI wel op het randje, maar zou eerste keer zijn sinds ik mss 14jaar was ofzo
    PSN: Jonas89

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    16,3 kilo kwijt sinds maart. Beetje ontmoedigd aan het raken omdat het niet genoeg opschiet naar mijn goesting -_-
    I'm a man with a fork in a world of soup.

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    41 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    16,3 kilo kwijt sinds maart. Beetje ontmoedigd aan het raken omdat het niet genoeg opschiet naar mijn goesting -_-
    Hoeveel sneller moet het gaan? Is toch een uitstekend resultaat? Trek dat door en je verliest 35kg op een jaar. Gewoon gestaag verder doen!

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Hoeveel sneller moet het gaan? Is toch een uitstekend resultaat? Trek dat door en je verliest 35kg op een jaar. Gewoon gestaag verder doen!
    Da's slechts 3.2kg per maand uiteindelijk. Had toch eerder verwacht aan 5 a 6 per maand te zitten eerlijk gezegd. Ik weet dat dat hoog is magoed

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Is toch goed? Ik heb er 2 jaar over gedaan om 25kg te verliezen
    PSN: Jonas89

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Da's slechts 3.2kg per maand uiteindelijk. Had toch eerder verwacht aan 5 a 6 per maand te zitten eerlijk gezegd. Ik weet dat dat hoog is magoed
    Voor 0.5-1kg gewichtsverlies per week moet ge al in een calorie deficit zitten van tussen de 500 en 1000 per dag. Ge zit perfect op schema, vooral niet te veel verwachten en al zeker niet proberen te versnellen.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    41 Post(s)
    Ja niets "slechts" aan 3kg per maand he. Geen idee van waar je komt en wat je doel is maar de beste tip die ik kan geven is lange termijn denken. Het maakt op zich weinig uit hoeveel kg je per maand haalt als je goede gewoontes kweekt waarmee je sowieso je doel zal halen, of dat nu op 6 maand of 2 jaar is.

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kom van 118 en zou graag richting 75/80 gaan (1m80 groot). Had de indruk denk ik dat de val richting 2 cijfers snel ging gaan. Ben er nog altijd blij mee hoor, alleen dacht ik al verder te zitten

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    41 Post(s)
    Kom van 118 en zou graag richting 75/80 gaan (1m80 groot). Had de indruk denk ik dat de val richting 2 cijfers snel ging gaan. Ben er nog altijd blij mee hoor, alleen dacht ik al verder te zitten
    Weet niet of je mijn perikelen hier wat gevolgd hebt, maar vrij gelijkaardige cijfers bij mij. Ik woog ooit 120, 1 jaar (eigenlijk 11 maand) geleden nog 113, vandaag 79.
    Dat is dus ook 3kg per maand. Je zal het sowieso op lange termijn moeten opvatten om niet terug omhoog te schieten nadien.

Dus je mag er zeker blij mee zijn en gewoon zo verder werken. Komt goed dan!

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Een van de weinige voordelen aan ondergewicht hebben: ik heb niet echt last van de hittegolf.

Maar: Nu met het warme weer is het toch nog confronterend voor mij om mensen zo te zien genieten van ijsjes en andere verkoeling die ik mezelf ontzeg Het is 6 weken geleden dat ik een treat heb durven eten. Deze week ga ik proberen om een ijsje te eten. Of toch eens iets anders dan ongezoete yoghurt met fruit.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

Mulan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Een van de weinige voordelen aan ondergewicht hebben: ik heb niet echt last van de hittegolf.

Maar: Nu met het warme weer is het toch nog confronterend voor mij om mensen zo te zien genieten van ijsjes en andere verkoeling die ik mezelf ontzeg Het is 6 weken geleden dat ik een treat heb durven eten. Deze week ga ik proberen om een ijsje te eten. Of toch eens iets anders dan ongezoete yoghurt met fruit.
    Dochter krijgt geen toegevoegde suikers, maar eet wél elke dag ijsjes... En ik eet lekker mee
    Gewoon banaan gepureerd met aardbei of framboos, aangezien je wél fruit eet kan je dit ook perfect doen, toch?

Of een rakketijsje bvb bevat rond de 40ckal meen ik me uit een ver verleden te herinneren? Dan kan je ook even "snoepen" zonder het idee te moeten hebben dat je "zwaar" gezondigd hebt.
    Sterkte Coldplayke!

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Weet niet of je mijn perikelen hier wat gevolgd hebt, maar vrij gelijkaardige cijfers bij mij. Ik woog ooit 120, 1 jaar (eigenlijk 11 maand) geleden nog 113, vandaag 79.
    Dat is dus ook 3kg per maand. Je zal het sowieso op lange termijn moeten opvatten om niet terug omhoog te schieten nadien.

Dus je mag er zeker blij mee zijn en gewoon zo verder werken. Komt goed dan!
    Ja, als je cijfers zoals de uwe op langere termijn ziet is het inderdaad wel indrukwekkend. 3kg lijkt mij dan inderdaad niet slecht. Heb beetje last van de "instant gratification"-ziekte van tegenwoordig denk ik

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Dochter krijgt geen toegevoegde suikers, maar eet wél elke dag ijsjes... En ik eet lekker mee
    Gewoon banaan gepureerd met aardbei of framboos, aangezien je wél fruit eet kan je dit ook perfect doen, toch?

Of een rakketijsje bvb bevat rond de 40ckal meen ik me uit een ver verleden te herinneren? Dan kan je ook even "snoepen" zonder het idee te moeten hebben dat je "zwaar" gezondigd hebt.
    Sterkte Coldplayke!
    Coldplayke moet net zien dat ze wat meer kcal binnenkrijgt denk ik.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    679 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Heb mijn verhaal al wat gedaan in fitness thread, zit +- 130kg nu. Ben sinds een week op mijn eten aan het letten en aan het sporten mij gewogen heb ik nog niet wil mij gewoon beter voelen en deze keer niet constant op de weegschaal staan.
    Heb al mooie tips gekregen van mede forumleden, dat ik meer moet eten ( gezond natuurlijk ).
    En het sporten doe ik graag eindelijk fitness met airco gevonden en dicht bij huis, al een week geen suiker aangeraakt op natuurlijk suikers na. Nu nog wat actiever worden overdag, is wat lastig met dit weer ( kan er echt niet tegen )

Mulan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Coldplayke moet net zien dat ze wat meer kcal binnenkrijgt denk ik.
    En dat zal enkel lukken als ze ook "durft" te eten. een waterijsje opeten zal voor haar realistischer zijn dan een magnum of coupe dame blanche

Regels voor berichten