Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    69 kilo nu ong een jaar geleden was het 96
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    663 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    deze ochtend zat ik terug aan mijn magisch getal van 85kg
    Zal ook mijn streef doel worden.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    69 kilo nu ong een jaar geleden was het 96
    Vooral fitness bij u he?
    PSN: Jonas89

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taylor Bekijk bericht
    Ik ben momenteel bezig met Keto+IF doorgerold naar langere periodes vasten. Als mijn "experiment" gedaan is zet ik graag mijn resultaten neer.
    Een 6-7 tal weken geleden dit. Goede evolutie doorgemaakt. -10kg (92kg->82kg, 1m75), waarvan zo een 2.5-3kg water gok ik, 0kg spiermassa denk ik.

edit: niks van cardio gedaan (behalve naar de winkel met de fiets), en gym sinds ze terug open zijn.

grootste deel van de periode gewoon 1 maaltijd per dag gegeten. Eerste week was moeilijk, maar daarna had ik door de dag geen honger meer. Als ik uiteindelijk at zat ik ook snel terug vol. Kcal niet exact geteld, maar het zal rond de 1000-1400 per dag zitten. Meestal een stuk 'vettig' vlees/vis (biefstuk, lams, zalm) + wat kaas +(vaak) spinazie + kleine portie groenten. veel tijd (en afwas ) uitgespaard met deze aanpak ook.

af en toe at ik voor 48u of 72u niet, was geen probleem eigenlijk. Dronk dan wel wat water met zouten/elektrolyten. Als ik terug op gewicht ben zal ik wss overschakelen naar 16u vasten 8u eten, om meer kcal binnen te krijgen. Ook mogelijk experimenteren dan met carbs toe te voegen op trainingsdagen.

Enige 'nadeel' is dat wanneer ik uiteindelijk eet een kleine dip heb. Ma bon dat had ik op een 'gewoon' dieet soms ook. Wel handig als ik in slaap wil vallen .

Qua kracht in de gym met deze aanpak kan ik weinig besluiten. Lang niet serieus getraind, dus vrij normaal dat kracht terug omhoog gaat nu ik terug serieus bezig ben.

Over een kleine maand is bloed laten trekken en alles laten controleren om te beslissen of ik deze aanpak blijf doen als levensstijl.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een 6-7 tal weken geleden dit. Goede evolutie doorgemaakt. -10kg (92kg->82kg, 1m75), waarvan zo een 2.5-3kg water gok ik, 0kg spiermassa denk ik.

edit: niks van cardio gedaan (behalve naar de winkel met de fiets), en gym sinds ze terug open zijn.

grootste deel van de periode gewoon 1 maaltijd per dag gegeten. Eerste week was moeilijk, maar daarna had ik door de dag geen honger meer. Als ik uiteindelijk at zat ik ook snel terug vol. Kcal niet exact geteld, maar het zal rond de 1000-1400 per dag zitten. Meestal een stuk 'vettig' vlees/vis (biefstuk, lams, zalm) + wat kaas +(vaak) spinazie + kleine portie groenten. veel tijd (en afwas ) uitgespaard met deze aanpak ook.

af en toe at ik voor 48u of 72u niet, was geen probleem eigenlijk. Dronk dan wel wat water met zouten/elektrolyten. Als ik terug op gewicht ben zal ik wss overschakelen naar 16u vasten 8u eten, om meer kcal binnen te krijgen. Ook mogelijk experimenteren dan met carbs toe te voegen op trainingsdagen.

Enige 'nadeel' is dat wanneer ik uiteindelijk eet een kleine dip heb. Ma bon dat had ik op een 'gewoon' dieet soms ook. Wel handig als ik in slaap wil vallen .

Qua kracht in de gym met deze aanpak kan ik weinig besluiten. Lang niet serieus getraind, dus vrij normaal dat kracht terug omhoog gaat nu ik terug serieus bezig ben.

Over een kleine maand is bloed laten trekken en alles laten controleren om te beslissen of ik deze aanpak blijf doen als levensstijl.
    Mooi resultaat, proficiat!

Persoonlijk zou ik dit zelf wel absoluut niet kunnen. Maar 1 maaltijd per dag eten, ik mag er niet aan denken. Daarvoor eet ik ook gewoon te graag :-)

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    1000-1400 kcal per dag als ge regelmatig sport is toch echt wel verschrikkelijk weinig, ik vraag mij oprecht af of dat zich op termijn niet gewoon gaat wreken. Klinkt ook gewoon ongezond, no offense. Niks mis met IF (over keto heb ik een andere mening maar dat is ieder zijn ding), maar dit lijkt gewoon op uzelf uithongeren..
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    1400 kcal is zelfs als je niet sport verschrikkelijk weinig. Een volwassen man van 1m75 hoort meer calorieën te eten dan een 13-jarig meisje.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    1400 kcal is zelfs als je niet sport verschrikkelijk weinig. Een volwassen man van 1m75 hoort meer calorieën te eten dan een 13-jarig meisje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    1000-1400 kcal per dag als ge regelmatig sport is toch echt wel verschrikkelijk weinig, ik vraag mij oprecht af of dat zich op termijn niet gewoon gaat wreken. Klinkt ook gewoon ongezond, no offense. Niks mis met IF (over keto heb ik een andere mening maar dat is ieder zijn ding), maar dit lijkt gewoon op uzelf uithongeren..
    1400 kcal met veel carbs (en de bijhorende insulinepiek) zorgt inderdaad voor ondervoeding omdat het lichaam dan minder goed aan je vetreserves kan. Verwijder je die carbs (ik zal maar vermijden het fancy woord keto te gebruiken zeker?), en eet je gematigde proteine, dan heb je die piek niet en kan 'je lichaam beter aan je vet'. Ik heb nog geen enkele keer honger gehad. Meer energie dan tervoren. Mijn overtollig vet zorgt wel voor de kcal die ik niet binnenkrijg. Daar dient het voor.

Maar bon, kga niet verder iemand proberen overtuigen van het punt als de mening al gevormd is, heb ik enkele pagina's geleden al gedaan. Even goed voor mij. je kan het altijd is 'n weekje proberen en zien of je dan nog die bedenkingen hebt .

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ondertussen zit mijn experimentje erop. Met dank aan jullie voor de sturing en tips.
    4 weken een kcal deficit van 10-20%. Meer eiwitten gegeten dan anders om spierverlies te beperken. Training hetzelfde gebleven, geen cardio.

Eerste 3 weken merkte ik niets van verschil (ik ging puur op het visuele af, foto's dus). Pas in de laatste week tot nu merk ik echt wel verandering. Ondertussen weer mijn regular eetpatroon.
    Mijn overtollig vet aan buik (onder navel) is sterk verminderd. Ik heb niet plotseling een sixpack, maar verwachtte dat ook niet. Onderrug/heupen waar ik wat overtollig vet had is nu ook goed verminderd.

Visueel vond ik dat de spiermassa wat minder was, maar merkte dat totaal niet in mijn trainingen. Dus het kunnen gedachten zijn. Had beter omtrekken enz gemeten.

Anyhow, ik sta weer zo scherp en gespierd als toen ik 18 was en 3-4 trainingen kickboks / week deed. Van de conditie zwijgen we.
    Don't think you are, know you are...

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Vooral fitness bij u he?
    ja en op mijn werk wandel ik 12km per dag dus dat zal mij ook wel goed doen

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    663 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Maandag nieuwe job in dag uren, ritme zal er zo wel inkomen zal goed voor mijn gezondheid zijn. Ga een vast eetpatroon hebben weg met ploegen en de nacht.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net terug van 5 dagen fietsvakantie in Duitsland.

140 km
    185 km
    120 km
    165 km
    140 km

Het fabeltje dat je alles kan eten op zo'n fietsvakanties, zonder zorgen, kan hierbij ook in de vuilbak. Zowaar 2 kg bijgekomen.

Nochtans niet overdreven geconsummeerd, naar mijn gedacht.

Ontbijt spek met eieren (normaal formaat) met 2-3 pistolets kaas/hesp. Glas fruitsap.
    Lunch 3 croissants + 200gr kwark uit de Lidl.
    Avondeten ook van de bakkerij, een tweetal belegde broodjes, pizzabroodjes of worstenbroodjes, met wat yoghurt en een stuk fruit. 1 keer een normale grootte kebab, 1 keer een portie sushi (12-15 stuks)

3x daags isotonic drank van Decathlon (poeder/capsule vorm en mixen met water), voor de rest water. Heel af en toe eens een blikje sprite of cola (minder dan 1x daags).
    Een stuk of 5-6 Muesli/Chocolade-repen aangevuld met een gelke, per dag als tussendoor/snack om energiepeil hoog te houden. Aantal hing af van de lengte van de rit.

Om en bij de 3.500-4.000 calorieen per dag, inname.
    Daartegenover toch 6-8 uur per dag trappen en peddelen, veel zweten, rugzak meetorsen op de fiets.

Gewicht verliezen, was niet het primaire doel. Evenmin had ik de gedachte elke dag een kilo te verliezen. Maar misschien een kilo of twee afvallen in plaats van bij te komen had leuk geweest
    Mijn benen zien er wel strakker uit, toch iets positief overgehouden.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan geen 2kg verdikken op zo een korte termijn, is misschien wat vasthouden van vocht,...
    Laat je gewicht binnen 2 dagen nog eens weten
    Cheer up, the worst is yet to come.

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tenzij uw calorie inname enorm onderschat is zie ik ook niet hoe het mogelijk is om 2kg vet bij te komen op 5 dagen tijd. Twee kg vet bijkomen is meer dan 14000kcal. Ik zou dus ook denken aan vocht plus normale fluctuatie van gewicht.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

?? dus jij denkt met je 1000-1400kcal per dag geen gram spiermassa verloren te hebben op al die weken?

dat je 1400kcal per dag voldoende vindt, is idd jouw goed recht om dat uit te proberen en he, als het jou bevalt om amper te eten, des te beter.
    Maar niet beginnen fantaseren

Regels voor berichten