Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Genant probleem

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Trollfest ahoi!
    Had het van Solomon niet door tot zijn laatste post
    \0/
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waar houden die apen hun mee bezig lol

Serieus weg.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vega Bekijk bericht
    Wetenschap bewijst net dat "de mens" niet monogaam zou moeten zijn... Toch niet van nature uit.
    De vrouwen en mannen die het hardste roepen dat bedriegen schandalig is, zijn net diegenen die hun partner altijd seks weigeren (Letterlijk aan 100%) en als de partner dan voorstelt van de seks elders te zoeken: Neen dat mag dan zeker niet .. dan krijgen ze het antwoord: dan moet je maar scheiden .. als het u niet aanstaat.

Maar oh wee als de partner het dan toch gewoon bij een ander gaat zoeken omdat ze al 5 jaar droog staan. Dan is het kot te klein en is de partner ne dike vette klootzak.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Gij moet van pretbederven uw beroep maken. Toevallig ook aseksueel?
    Neen alles werkt hier (voorlopig) nog.

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    De vrouwen en mannen die het hardste roepen dat bedriegen schandalig is, zijn net diegenen die hun partner altijd seks weigeren (Letterlijk aan 100%) en als de partner dan voorstelt van de seks elders te zoeken: Neen dat mag dan zeker niet .. dan krijgen ze het antwoord: dan moet je maar scheiden .. als het u niet aanstaat.

Maar oh wee als de partner het dan toch gewoon bij een ander gaat zoeken omdat ze al 5 jaar droog staan. Dan is het kot te klein en is de partner ne dike vette klootzak.

Neen alles werkt hier (voorlopig) nog.
    Oplossing in dat geval is om uit elkaar te gaan hoor, niet om uw partner te bedriegen ;-) Aankaarten dat 1x op het jaar niet genoeg is en ge meer seks nodig hebt, als ze dan zeggen "pech", is het tijd om ergens anders het geluk te zoeken, maar dan wel op de correcte manier, niet achter de rug om hé ;-)
    \0/

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hoe kan een mens dit nog serieus nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oplossing in dat geval is om uit elkaar te gaan hoor, niet om uw partner te bedriegen ;-) Aankaarten dat 1x op het jaar niet genoeg is en ge meer seks nodig hebt, als ze dan zeggen "pech", is het tijd om ergens anders het geluk te zoeken, maar dan wel op de correcte manier, niet achter de rug om hé ;-)
    Ik sluit me aan bij hetgeen ge schrijft. Doe het dan idd op de goeie manier en ni achter de rug. Ik heb nooit cheaters kunnen verstaan wrm ze hun partner achter de rug bedriegen. Maak het dan uit he en ga dan op zoek naar iemand anders. Of is dat te moeilijk? Maar neeeeee ze bedriegen hen liever achter hun rug om hen express pijn te doen wnr het uitkomt en het komt altijd uit. Ik merk dat er hier veel pro cheaters zijn en zelfs hun gedrag verdedigen mss omdat ze zelf ook zo zijn niettemin is dat geen normaal gedrag, het is verre van de standaard en hoort niet in een normale maatschappij. Wees dan lekker single als ge dan toch op jan en alleman wilt springen maar doe het niet in een relatie en dat telt ook voor de andere partij in een relatie. Als je single bent heb je niks te zoeken bij getrouwde vrouwen/mannen of vrouwen/mannen in een relatie. In geval van getrouwde vrouwen/mannen maak je dan gezinnen kapot. Of zijn de cheaters echt zware egoisten da ze het schijt hebben aan alles?
    Laatst gewijzigd door Solomon; 29 december 2019 om 22:46

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
    Maak het dan uit he en ga dan op zoek naar iemand anders. Of is dat te moeilijk?
    Soms wel. Gehuwd, kinderen, alimentatie .. maar je hebt wel gelijk: moeilijk gaat ook, dat geeft je nog géén recht op cheaten.

Maar neeeeee ze bedriegen hen liever achter hun rug om hen express pijn te doen wnr het uitkomt en het komt altijd uit.
    Deels mee eens. Echter sommige cheaters worden zelf express pijn gedaan door hun partner dat het cheaten in de hand werkt hé. Maar dat is dan wel OK?

Ik merk dat er hier veel pro cheaters zijn en zelfs hun gedrag verdedigen mss omdat ze zelf ook zo zijn
    Ik heb (en dat verrast je misschien wel) nog nooit iemand bedrogen achter de rug. Maar ik heb dat ooit één keer wel eens serieus overwogen, toen ik een relatie had met een bxxth. Maar dat is dan eerder uit wraakgevoelens en ik ben het ermee eens dat dat dan gewoon fout is.

Mee eens maar ergens begrijp ik 'sommige' cheaters wel. Het is niet altijd volledig zwart of wit.
    Laatst gewijzigd door makila; 29 december 2019 om 23:35

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aan TS: graag de foto's posten, enkel zo kunnen we gericht advies geven.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten