Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Discussie: Genant probleem

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    U vind een Getrouwde man dat een affaire heeft een prachtman sorry , maar ik vind dat ne klootzak en ne lafaard achter zen vrouw haar gat haar aan het bedriegen is.
    Don’t feed the troll...

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Trollen moeten ook eten he. The Witcher nooit gespeeld misschien? Dat zijn geen kwade wezens. Gewoon een beetje lomp.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je knapper bent dan zijn huidige vrouw is het niet strafbaar.
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL
    I is smoll troll

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik heb toch wat ervaring met deze verhalen... De volgende stap is meestal dat ge bezig zijt met die man bij hem thuis en dan de vrouw thuis komt (onverwacht altijd). Meestal moet gij u dan verstoppen achter een douchegordijn of onder de lakens, wel niet verschieten dat de vrouw ook ineens een douche wilt nemen of een dutje wilt doen... Geen zorgen, dit draait altijd op dezelfde manier uit, jullie zullen zelf wat beginnen kussen en strelen, na 5 minuutjes komt de man binnen, verschiet hij even en gaat hij dan meedoen, iedereen content.

Klassiek scenario, al tientallen keren (tegen)gekomen.
    \0/
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Niet vergeten om naakt voorovergebogen te zitten met jullie kont in de lucht als jullie aan het kussen zijn, anders gaat dat mis aflopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

firemen's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    real?

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Delen jullie toevallig de hobby parachutespringen?
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dit is gewoon een troll, TS heeft verder ook niet meer gepost of wat dan ook na 10 dagen. Kan hier een slotje op? Thanks.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Dit is gewoon een troll, TS heeft verder ook niet meer gepost of wat dan ook na 10 dagen. Kan hier een slotje op? Thanks.
    Gij moet van pretbederven uw beroep maken. Toevallig ook aseksueel?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Amenra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oeps, ik had gelezen "plezant "probleem.

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wrm kunnen mensen niet gwn monogaam zijn? Is dat nu zo moeilijk? Ge weet dat hij getrouwd is dan had ge tegen hem moeten zegge nee sorry ik begin niks met jou en gwn aftrappen. Zijn nr blokken en klaar move on. Heeft niemand nog zelfrespect? En JA de mens is WEL monogaam! Zo hoort dat ook. Elke normale mens met waarden en normen is monogaam. Al de rest zijn freaks en horen niet bij de maatschappij. Van mijn part mogen alle cheaters doodvallen. Bedriegers zijn onbetrouwbaar en leugenaars. Totaal geen normbesef. Tegenwoordig zie je niks anders op tv dan die programmas zoals temptation island en wat nog allemaal waar ze vreemdgaan promoten zodat de naieve jongelingen denken dat dit de nieuwe standaard is. Ik zal maar zwijgen over parenclubgaanders die mensen zijn compleet gek. Hoe kunt ge als man toekijken hoe dat er ene uw vrouw zit af te rijden? Hallo logica? Hallo normaliteit? soit ik dwaal af ...

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    2nd Solomon dat heb je goed gezegd

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
    Wrm kunnen mensen niet gwn monogaam zijn? Is dat nu zo moeilijk? Ge weet dat hij getrouwd is dan had ge tegen hem moeten zegge nee sorry ik begin niks met jou en gwn aftrappen. Zijn nr blokken en klaar move on. Heeft niemand nog zelfrespect? En JA de mens is WEL monogaam! Zo hoort dat ook. Elke normale mens met waarden en normen is monogaam. Al de rest zijn freaks en horen niet bij de maatschappij. Van mijn part mogen alle cheaters doodvallen. Bedriegers zijn onbetrouwbaar en leugenaars. Totaal geen normbesef. Tegenwoordig zie je niks anders op tv dan die programmas zoals temptation island en wat nog allemaal waar ze vreemdgaan promoten zodat de naieve jongelingen denken dat dit de nieuwe standaard is. Ik zal maar zwijgen over parenclubgaanders die mensen zijn compleet gek. Hoe kunt ge als man toekijken hoe dat er ene uw vrouw zit af te rijden? Hallo logica? Hallo normaliteit? soit ik dwaal af ...
    Wetenschap bewijst net dat "de mens" niet monogaam zou moeten zijn... Toch niet van nature uit.

Vind je betoog wat te extreem, als andere mensen of andere koppels af en toe graag op iemand anders kruipen, wat is jouw probleem daar mee als dit met wederzijdse toestemming gebeurt? Jij zal dit allicht niet willen, prima, ikzelf wil dit in mijn relatie ook niet. Maar waarom moeten andere mensen "normaal doen" naar wat jouw normaliteit is?
    \0/
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vega Bekijk bericht
    Wetenschap bewijst net dat "de mens" niet monogaam zou moeten zijn... Toch niet van nature uit.

Vind je betoog wat te extreem, als andere mensen of andere koppels af en toe graag op iemand anders kruipen, wat is jouw probleem daar mee als dit met wederzijdse toestemming gebeurt? Jij zal dit allicht niet willen, prima, ikzelf wil dit in mijn relatie ook niet. Maar waarom moeten andere mensen "normaal doen" naar wat jouw normaliteit is?
    "Wetenschap" nog zo iets. De wetenschap denkt dat de mens afstamt vd apen. De eeuwenoude strijd van wetenschap vs religie. Meer dan dan helft vd bevolking is gelovig (om exact te zijn 80%) opgesplitst tussen christenen en moslims (2 grootste religies). Zijn al die mensen verkeerd? Mijn gedachte was altijd volg de meerderheid. 6 miljard mensen zijn gelovig. De rest zijn atheisten die geloven in de nonsens vd wetenschap. De mens is wel monogaam. Iedereen die beweert van niet zijn heidenen. Mij stoort het enorm dat er zo'n slechte rotte mensen zijn. Ze horen hier niet op deze wereld. Ik lieg, steel, moord, bedrieg niet. Wie van jullie kan zeggen dat jullie nooit hebben gelogen, bedrogen en gestolen? Ik neem aan dat niemand hier heeft gemoord hoop ik

De wetenschap kan niet competen met religie want die wint duidelijk. Gelovigen zijn met veel meer dan niet gelovigen en dat wil iets zeggen daar is je bewijs. Mij heeft het altijd gestoord dat de overheid met propaganda afkomt beginnent op school om aan de leerlingen valse geschiedenis te geven. Op elke school komen ze met de big bang versie af en zo zijn er nog heel veel onwaarheden/propaganda in de loop der geschiedenis die de leerkrachten aan hun leerlingen wijsmaken. Bv over Jezus. 90% klopt niet wat ze ons hebben wijsgemaakt. Jezus was een zwarte ipv een blanke maar die waarheid past niet in hun propaganda. En really dino's? Hoe achterlijk moet je zijn om te geloven dat er vroeger dino's bestonden?

Mijn betoog is de waarheid, zijn feiten. De wetenschap kan juist niks bewijzen ze kunnen enkel met theorien afkomen maw raadwerk. Jij beweert dat de wetenschap heeft bewezen dat de mens niet monogaam kan zijn. Waarom zijn we allemaal dan niet niet monogaam? Waarom bedriegt heel de wereldbevolking dan niet elkaar? Wij zijn geen dieren wij zijn mensen met waarden en normen. Maar 20% vd bevolking is niet monogaam. Goed voor hen. Ik zou zeggen goed bezig.

Religie bestaat al duizenden jaren en dat is nu nog altijd heel sterk. 80% vd wereld kan toch niet gebrainwashed en achterlijk zijn he?

Veel miljoenen mensen hebben bewijzen gezien en gevoeld dat er iets is een god. Er gebeurden en gebeuren veel mirakels dat de wetenschap (dokters) niet konden verklaren. Bv iemand leeft nog die eigenlijk volgens de dokters dood moest zijn. Zo van die toestanden. Daar staat dan de wetenschap zonder enige verklaring.

Ik heb zelf dingen meegemaakt dat me heeft overtuigd dat er een god is dat er een hiernamaals is en ik ben niet de enigste. Deze wereld is niks anders dan een test voor de mens. Als je slaagt hoera hemel als je faalt welcome to hell.

Zoals het er nu allemaal aan toegaat ziet het er niet goed uit voor velen pfff de tekenen zijn er, aanslagen, moorden, politieke oorlogen zoals amerika vs iran, irak, syrie, noord-korea etc veel van die oorlogen zijn niks anders dan propaganda en heeft alles te maken met geld en olie met veel onschuldige slachtoffers ten gevolge. De media toont propaganda en het volk word gebrainwashed. Tada met als gevolg we gaan met zen allen alle moslims haten en we denken dat ze allemaal heel slecht zijn. Heel raar dat er geen propaganda word gemaakt tegen christenen en katholieken

Mijn ogen zijn tenminste geopent, ik weet de echte waarheid, ik weet hoe de wereld in elkaar zit en wat voor propaganda er word verspreid. Ik ben geen naieve achterlijke pion. Ik laat me niet beinvloeden door media en politiek.

Ik zou je uitnodigen om eens Rome te bezoeken en daar gaan verkondigen aan elke extreem gelovige (ze zijn letterlijk allemaal gelovig) dat de mens niet monogaam is en als je daar toch bent mag je ook ineens verkondigen dat de mens van de apen afstamt.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Trollfest ahoi!
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten