Pagina 4 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Discussie: De feestdagen

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen idee wat jullie onder "klein" verstaan, maar bij ons is dat dus 40 à 50 man elke keer. Ik vind die feesten echt extreem vermoeiend en kom elke keer thuis met barstende hoofdpijn.
    Begrijpelijk

Bij ons is dat in serieus beperkte kring: 10/15 man max.

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben zelf alleen en de familie is niet zo groot. Dus kerstavond gewoon bij mijn ouders en oudjaar bij mijn zus en haar vriend. Maar wij zien mekaar zo goed als elk weekend dus is er niet echt een verschil met andere weken . Begin januari dan nog wel eens met de nonkel en neven. En dat is dan in totaal hoogstens met 11 en dan nog 3 kleine kinderen als iedereen komt. Zij wonen allemaal wat verder weg dus is het wel fijn om hen nog eens te zien.

Voor mij valt dat mee want het is niet te druk en niet te veel. Tussen kerst en nieuw is het op het werk ook toe maar moet de dienst wel verzekerd blijven. Dus ga ik ook gewoon werken die periode. Heel rustig op de baan en op bureau ook dus tijd om ook wat dingen bij te werken. En die dagen kan ik op een ander moment opnemen dus dat is ook mooi meegenomen.
    It is happening again

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kerstavond is traditioneel bij mijn ouders, gezellig samenzijn en lekker (en veel) eten en cadeautjes aan de kindjes geven. Niet omdat het verplicht is maar gewoon omdat het leuk is.
    Kerstdag bij haar moeder met haar zus en vriend en dat is rustig aan, beetje uitpuffen van de avond ervoor.
    Oudejaar met een bevriend koppel met kind van dezelfde leeftijd en is uiteraard een pak kalmer als vroeger, maar that's fine.
    Nieuwjaardag naar mijn ouders de restjes van hun van oudejaar gaan opeten .
    Thuis tussen Kerst en Nieuw, wat altijd een leuke periode is om thuis te zijn.
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Thuis tussen Kerst en Nieuw, wat altijd een leuke periode is om thuis te zijn.
    Ik vind dat dan net weer een leuke periode om te gaan werken
    Super rustig op de baan, super chill op het werk aangezien bijna iedereen met vakantie lijkt.

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik vind het wel tof.
    Kerstavond komen we samen met kameraden, altijd bij iemand anders zijn thuis (dit jaar is het bij ons, dus kan ik mij eens goed laten gaan aan de wijn).
    Kerstdag is het altijd bij ons vader. Tot voor kort maakte hij het eten altijd zelf (vnl. wild op het menu), maar sinds vorig jaar gaat het via nen traiteur, hij begint oud te worden Heb 5 minuten geleden onze voorkeur doorgegeven.

Qua cadeaus, voor kerstmis kopen wij cadeaus voor de dochter en ik heb ook nog een cadeautje voor de vrouw. Daarnaast geef ik ook nog een cadeautje aan mijn petekindje en leggen we samen met mijn broer en zus bij voor een groot cadeautje voor mijne pa.
    Zelf krijg ik van mijne pa telkens een enveloppe met een mooi bedrag in en van de vrouw weet ik niet of ik iets krijg. Moest een lijstje maken, maar ik heb eigenlijk niet zo meteen iets nodig (buiten veel geld).
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En juust wa chocolattekes gaan halen als secret santa cadeauke voor een collega. Het moest ongeveer 1000 yen (zo'n kleine 10 euro) kosten. Daar krijgt ge welgeteld 4 prallinnekes van Godiva voor in Japan. lol

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En die praline worden ingepakt door Maatwerk bedrijf/Beschutte werkplaats en die worden dik onderbetaald en slechte werkomstandigheden.

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    En die praline worden ingepakt door Maatwerk bedrijf/Beschutte werkplaats en die worden dik onderbetaald en slechte werkomstandigheden.
    Bron?

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.essers.com/happy-20th-an...and-entiris-2/

Heb er vroeger is interim gedaan , die mannen vegen snot van hun neus en dan pakken ze de praline in , echt ranzig .(ze hebben wel wegwerp handschoenen aan) lol

Das in Kampenhout.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Heb er vroeger is interim gedaan , die mannen vegen snot van hun neus en dan pakken ze de praline in , echt ranzig .(ze hebben wel wegwerp handschoenen aan) lol

Das in Kampenhout.
    Wat is het verschil met andere voedselproductie bedrijven?
    Denk je dat ze overal in een alphatec rondlopen?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik speel met het gedacht om letterlijk en figuurlijk van al het feestgedruis weg te lopen en zowel op kerstavond als op oudejaarsavond eerst wel iets "specialer" te eten dan anders maar rond middernacht een loopje te doen van +- 10 km. Alleen ... moeilijk jaar achter de rug.

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |steven| Bekijk bericht
    Ik speel met het gedacht om letterlijk en figuurlijk van al het feestgedruis weg te lopen en zowel op kerstavond als op oudejaarsavond eerst wel iets "specialer" te eten dan anders maar rond middernacht een loopje te doen van +- 10 km. Alleen ... moeilijk jaar achter de rug.
    En waarom ook niet, als je gevoel daar ligt dan is dat even goed als iets anders.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Idd, gewoon je gevoel volgen, ware het niet dat ik geen verlof kan nemen, zaten we waarschijnlijk een week in het buitenland. Nu aan het twijfelen om toch ergens een hotel te boeken en na het werk te vertrekken voor anderhalve dag.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zelfde hier, ik braaaaaaaaaaaaaaak van die feestshit, elk jaar opnieuw... Volgend jaar ga ik echt beginnen een reis plannen want ben dat verplicht fake gedoe toch wel kotsbeu.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)

Das in Kampenhout.
    Mijn vrouw heeft daar gewerkt (de pralines worden trouwens in Aarschot ingepakt), en qua hygiëne is dat geen enkel probleem. Zeker niet slechter dan eender welk ander voedselproductiebedrijf.

Wat veel erger is, zijn mensen die 100-en euro's betalen voor een nieuw scherm voor hun iphone, terwijl dat evengoed voor een paar cent in een beschutte werkplaats gebeurt.

En nog een leuk weetje, die pralines die je nu gekocht hebt, zijn ergens vlak na de zomer ingepakt.

Pagina 4 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Regels voor berichten