Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste
    _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dan ben ik toch eens benieuwd waarop dat gebaseerd is.
    1. Veel graan & amper vlees.
    2. Chemische additieven

Geldt voor alle grote commerciële merken. Zijn betere merken te vinden (van brokken, enkel rauw vlees hoeft dus ook niet per sé). Veel dierenartsen raden alsnog dergelijke merken aan inderdaad. Toevallig verkopen ze dan ook die merken zelf.

Soit, weinig te maken met parfum . Binnenkort eens bestelling plaatsen op die easycosmetics.

Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goedkope merkenparfum bestaat niet, of het is namaak of het is "oude" parfum >2jaar en dat is dan een beperkte hoeveelheid.
    superwinkel.nl heb ik goede ervaring mee.

Er is dacht ik een duitse website die officieel namaak parfum verkoopt zodat het toch nog legaal is. Het werkt met nummertjes.
    Maar uiteindelijk is het amper goedkoper als het origineel.

Genius's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gray Bekijk bericht
    Goedkope merkenparfum bestaat niet, of het is namaak of het is "oude" parfum >2jaar en dat is dan een beperkte hoeveelheid.
    superwinkel.nl heb ik goede ervaring mee.

Er is dacht ik een duitse website die officieel namaak parfum verkoopt zodat het toch nog legaal is. Het werkt met nummertjes.
    Maar uiteindelijk is het amper goedkoper als het origineel.
    https://www.larise.com/de/

Je bedoelt deze site, al paar keer bij besteld. Riekt 99% hetzelfde en de geur blijft toch enkele uren zitten.

Ze werken idd met nummers en door de commentaren te lezen kan je gauw vinden welk nr welke parfum is.
    The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on top
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Yep, dat was het.

Gregoryw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al regelmatig besteld bij https://www.parfumoutlet.nl/
    Grtz Gregoryw

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zoals ik het gezegd had dat ik een parfum besteld had en wou proberen van NOBREN PARFUM STORE, Parfumerie, online parfum| NOBREN: Parfum kopen bij de voordeligste online parfumerie| parfum hasselt, parfum genk, perma blend pigmenten is heel geweldig parfum en is goedkoper dan de merk parfums. Bij deze parfums werken ze met nummertjes en dan weetje je ongeveer welke parfum dat het is. Deze firma is legaal en ze zijn heel correct met dermatologische testen. De parfums die blijven heel lang op u kleren na het wassen van u kleren ruik je het nog altijd. Je besteld het de dag erna krijg je het via post. Mijn vrouw en ikke zelf zijn heel tevreden met de
    Nobren parfum.be

chronos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Ik heb zo toch mijn twijfels bij Bol. Ook gezien dat parfum daar een stuk goedkoper kan zijn, maar is dat het wel 100% echte?

Mijn dierenarts heeft mij onlangs gewezen op het feit dat de Royal Canin brokken op Bol niet de originele kunnen zijn. Deze zijn ook een stuk goedkoper dan in de dierenwinkel. Blijkbaar zou men in Roemenië goedkope batchen aankopen, batchen waarvan de kwaliteit helemaal niet op niveau van de originele Royal Canin is. Ze heeft dit ontdekt doordat verschillende huisdieren die speciale Royal Canin voeding nodig hebben opnieuw hervielen na jaren goed te zijn met een bepaalde Royal Canin brok. Ze heeft hierop stalen laten onderzoeken en bleek inderdaad dat de bij Bol aangekochte brokken niet de echte Royal Canin te waren.
    Mijn buurman werkt in een dierenwinkel, mijn buren hadden ook eens uitzonderlijk via Bol Royal Canin voeding voor hun huisdieren besteld en merkten ook onmiddellijk dat er iets niet klopte.
    Sinds ik dat weet ben ik toch voorzicht met Bol.
    Niet zozeer qua boeken, cd's, filmen etc maar met schoonheidsproducten en dierenvoeding ben ik toch voorzichtiger geworden.
    Het prijsverschil is nu ook niet zo groot dat ik het verdacht vind: €70 ipv €110 voor een Prada parfum bijvoorbeeld. Is wel een groot verschil maar ik denk nu ook niet dat dat arnaque is. Heb dat al meermaals gedaan via bol.com (Versace, Prada, Issey Miyake,...) en de fles, geur en verpakking lijken altijd authentiek. Zou me ook verbazen dat die grote merken geen enkele controle uitvoeren.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Ik heb zo toch mijn twijfels bij Bol. Ook gezien dat parfum daar een stuk goedkoper kan zijn, maar is dat het wel 100% echte?
    Webshops zijn al jaren een stuk goedkoper dan in een echte winkel. Een grote webshop als bol.com kan zich dan ook nog eens een kleinere marge permitteren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc84 Bekijk bericht
    Zoals ik het gezegd had dat ik een parfum besteld had en wou proberen van ... kopen bij de voordeligste online parfumerie| parfum hasselt, parfum genk, perma blend pigmenten[/url] is heel geweldig parfum en is goedkoper dan de merk parfums. Bij deze parfums werken ze met nummertjes en dan weetje je ongeveer welke parfum dat het is. Deze firma is legaal en ze zijn heel correct met dermatologische testen. De parfums die blijven heel lang op u kleren na het wassen van u kleren ruik je het nog altijd. Je besteld het de dag erna krijg je het via post. Mijn vrouw en ikke zelf zijn heel tevreden met de
    Kan er iemand deze oetlul verwijderen? Dat hij hier gewoon wat reclame wil maken is al lang al duidelijk.

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Webshops zijn al jaren een stuk goedkoper dan in een echte winkel. Een grote webshop als bol.com kan zich dan ook nog eens een kleinere marge permitteren.

Kan er iemand deze oetlul verwijderen? Dat hij hier gewoon wat reclame wil maken is al lang al duidelijk.
    Hij is zelf de OP van deze topic . Geweldige mens. Aan de manier van schrijven kun je weten dat hij niet als eerste in de rij stond toen ze het verstand uitdeelden.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Parfumania.be, bestel hier steeds mijn parfum.
    PSN: PapiBerto82

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    douglas.de
    douglas.nl

Zeker niet douglas.be, deze is niet goedkoper, maar douglas.de is meestal een stuk voordeliger.

Grzt

Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genius Bekijk bericht
    https://www.larise.com/de/

Je bedoelt deze site, al paar keer bij besteld. Riekt 99% hetzelfde en de geur blijft toch enkele uren zitten.

Ze werken idd met nummers en door de commentaren te lezen kan je gauw vinden welk nr welke parfum is.
    Ik heb hier ook eens besteld na dit te lezen.
    Ondertussen ook aangekregen en lijkt wel goed te zijn. Komt wel goed overeen met de merkparfum zo te rieken.
    En toch een HEEL stuk goedkoper.
    Bedankt
    Just chillin like a villain.

Cpt. Caparzo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tegenwoordig gebruik ik https://www.perfume-parlour.co.uk/ .

Gewoon in de zoekbalk uwe favorite geur of merk ingeven en die geeft dan gelijkende resultaten. Ook gewoon de reviews checken die er bij staan.

Uit eigen ervaring vind ik de Tom Fords en Acqua Di Parma’s echt gelijkend met de originele/echte versies.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Caparzo Bekijk bericht
    Tegenwoordig gebruik ik https://www.perfume-parlour.co.uk/ .

Gewoon in de zoekbalk uwe favorite geur of merk ingeven en die geeft dan gelijkende resultaten. Ook gewoon de reviews checken die er bij staan.

Uit eigen ervaring vind ik de Tom Fords en Acqua Di Parma’s echt gelijkend met de originele/echte versies.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Daar ga ik ook eens bestellen.
    Waren dit de olie's of de sprays?

TitaTovenaartje's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En hoe achterhaal je welk nr bij welke originele parfum hoort?
    Work like a Captain, play like a Pirate

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten