iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Partner wordt 30, tips

Hallo allen,

Mijn partner stapt op tram 3 in november en dat moet toch gevierd, in kleine kring, worden.

Het zou gaan om zo'n 25 mensen (zijn familie en mijn ouders/zussen broers etc). Binnen bij ons thuis willen we het niet doen en voor buiten is het te koud hiervoor. Al gekeken om tent te huren maar dat is toch ook duur vind ik (€750 gemiddeld). Het zou ook enkel zijn voor smiddags/avond. Party animals zijn we niet, dus ergens gaan feesten is ook niet van toepassing voor ons. Bovendien zijn de grootouders ook al in 80-90 jaar...

Hoe hebben jullie dit gedaan? Wat deden jullie van eten of hapjes?

Jullie leuke ideeën om te doen en dat te doen is qua budget? Het moet vooral om gezelligheid draaien en dat familie bij elkaar is

Thanks
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Voetbalkantine van cafeploeg afhuren misschien?

Maar ik vind het imo nogal zot om voor een verjaardag 25 man op te trommelen om dan ergens naartoe te gaan rijden (niet bij u thuis).
    Ik hoop dat uw vriend graag in de belangstelling staat want zelf zou ik dat nogal awkward vinden. Gewoon thuis met 10-15 man is genoeg.
    's middags misschien de familie, s'avonds de vrienden. Misschien hebben de ouders een groter huis, doe het dan daar.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voetbalkantine van cafeploeg afhuren misschien?

Maar ik vind het imo nogal zot om voor een verjaardag 25 man op te trommelen om dan ergens naartoe te gaan rijden (niet bij u thuis).
    Ik hoop dat uw vriend graag in de belangstelling staat want zelf zou ik dat nogal awkward vinden. Gewoon thuis met 10-15 man is genoeg.
    's middags misschien de familie, s'avonds de vrienden.
    Ja ahwel, iets afhuren vind ik dus ook echt zinloos en wat ongezellig. Voor men vriend (en mezelf) is gewoon belangrijkste dat familie er is en gezellig taart eten etc. Bij ons thuis hebben we niet de plaats om zoveel mensen te zetten helaas, vandaar dat ik naar alternatieven aan zoeken ben :/

[LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een tent met verwarming? IK heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag pizza besteld voor 15 man...
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    [/url]

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Een tent met verwarming? IK heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag pizza besteld voor 15 man...
    Tent voor verwarming is toch duur? Ik was net nog aan kijken op bepaalde site en zat aan €1000. Dat is me teveel

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    kleinere groep maar meerdere keren.
    Jullie vrienden hebben er niet veel aan om samen met jullie familie te vieren.
    Als er 25 man is gaan er ook altijd zijn die ge precies niet hebt gezien.

Voor mijn 30st had mijn ex mij als verrassing meegenomen naar een grootstad.
    Daar kwamen er 1 voor 1 allemaal vrienden van mij toe ( de eerste had ik niet gezien en heeft me serieus doen verschieten)
    Eenmaal iedereen er was hebben we een escape room gedaan (iedereen heeft zijn eigen ticket gekocht)
    Nadien samen gaan eten.

Was echt een superdag
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

[LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butterfly_1 Bekijk bericht
    Tent voor verwarming is toch duur? Ik was net nog aan kijken op bepaalde site en zat aan €1000. Dat is me teveel
    Bestel dan voor je gezin een pizza bij de plaatselijk turk/fake italiaan. Je wordt maar 1 keer 30 hé
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    [/url]

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht

Daar kwamen er 1 voor 1 allemaal vrienden van mij toe ( de eerste had ik niet gezien en heeft me serieus doen verschieten)
    Eenmaal iedereen er was hebben we een escape room gedaan (iedereen heeft zijn eigen ticket gekocht)
    Nadien samen gaan eten.

Was echt een superdag
    Het is inderdaad ook zonder vrienden
    Bedankt voor de tip!

Myllan's schermafbeelding
    5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht

Nadien samen gaan eten.

Was echt een superdag
    Leuke tip.
    Ik ga dat ook voor mijn man ze 40 ste verjaardag doen. Door zijn zaken en drukte zijn er veel contacten verwaterd, vindt hij jammer maar ik ga dan zoiets soortgelijks doen.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn ex had me wijsgemaakt dat we met haar neef hadden afgesproken ergens.
    Had het zo half en half door dat er iets scheelde maar had nooit verwacht dat er opeens zoveel volk ging zijn en dan nog de activiteit die gepland stond.

Ik ben niet voor zo verrassing feestjes maar dat is toch 1 van de verjaardagen die me altijd zullen bijblijven.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Myllan's schermafbeelding
    5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Heerlijk toch?

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Een tijdje terug hadden mijn ouders ook een feest gegeven en daar hadden ze een tent voor gaan huren.
    5m X 10 M en daar dan nog een 4m X 8m tent aangesloten. Hebben toen ook verwarming bij genomen en hadden ook nog een XL spellen bijbesteld (wat €50 koste)
    (1ste weekend was voor de familie, dat was dan volgens mijn moeder haar idee. 2de weekend was voor vrienden, dat was dan volgens mijn vader zijn idee )

Mijn ouders hebben toen wel een catering laten komen, maar dat kies je zelf.

750 euro is wel duur, dan koopt ge beter een tent die je elk jaar kunt gebruiken. Partytent van 4X 8 koop je voor 250-350 euro.

Wij hadden zo 1 tent (4X8), dat stond op ons terras. Hier stond dan de bar in en staan tafels. (koste €110 incl btw)

En deze tent (5X10m) hier stonden de tafels om te zitten. (kost €150 incl BTW)

-Staan tafels waren 5 euro per stuk
    -tafels 5 euro per stuk (kun je met 8 personen aan)
    -houten vloer is 3 euro de m2
    -stoelen 1,75 euro per stoel
    -Verwarming is €30
    Laatst gewijzigd door Bimmer; 25 juli 2019 om 17:02

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Een tijdje terug hadden mijn ouders ook een feest gegeven en daar hadden ze een tent voor gaan huren.
    5m X 10 M en daar dan nog een 4m X 8m tent aangesloten. Hebben toen ook verwarming bij genomen en hadden ook nog een XL spellen bijbesteld (wat €50 koste)
    (1ste weekend was voor de familie, dat was dan volgens mijn moeder haar idee. 2de weekend was voor vrienden, dat was dan volgens mijn vader zijn idee )

Mijn ouders hebben toen wel een catering laten komen, maar dat kies je zelf.

750 euro is wel duur, dan koopt ge beter een tent die je elk jaar kunt gebruiken. Partytent van 4X 8 koop je voor 250-350 euro.

Wij hadden zo 1 tent (4X8), dat stond op ons terras. Hier stond dan de bar in en staan tafels. (koste €110 incl btw)

En deze tent (5X10m) hier stonden de tafels om te zitten. (kost €150 incl BTW)

-Staan tafels waren 5 euro per stuk
    -tafels 5 euro per stuk (kun je met 8 personen aan)
    -houten vloer is 3 euro de m2
    -stoelen 1,75 euro per stoel
    -Verwarming is €30
    Oh amai! Valt heel goed mee!

Heb je een naam van het bedrijf?

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Oh amai! Valt heel goed mee!

Heb je een naam van het bedrijf?
    Heb een PM gestuurd.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hallo allen,

Mijn partner stapt op tram 3 in november en dat moet toch gevierd, in kleine kring, worden.

Het zou gaan om zo'n 25 mensen (zijn familie en mijn ouders/zussen broers etc). Binnen bij ons thuis willen we het niet doen en voor buiten is het te koud hiervoor. Al gekeken om tent te huren maar dat is toch ook duur vind ik (€750 gemiddeld). Het zou ook enkel zijn voor smiddags/avond. Party animals zijn we niet, dus ergens gaan feesten is ook niet van toepassing voor ons. Bovendien zijn de grootouders ook al in 80-90 jaar...

Hoe hebben jullie dit gedaan? Wat deden jullie van eten of hapjes?

Jullie leuke ideeën om te doen en dat te doen is qua budget? Het moet vooral om gezelligheid draaien en dat familie bij elkaar is

Thanks
    Kudos dat je dit doet voor uw partner.
    Het enigste dat ik te horen kreeg van mijn gehele familie was dat ik onderweg was naar de 40.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

Regels voor berichten