Pagina 4 van 4 Eerste 1234

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat als er dan meer van komt en je kan niet meer?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    die kerel is 30 jaar, hij zal t nog wel 2 keer kunnen zeker?

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxbow1 Bekijk bericht
    "tweemaal verliezen" lijkt me wel overdreven.

Na 6 jaar huwelijk en 13 jaar relatie kan ik u vertellen dat je vooral met je levenspartner leeft. "vrouwelijke vrienden" dat mindert vanzelf.
    Ga er dus maar voor als je de kans krijgt.

Als dertiger die op zoek is, en je kent haar al even moet je gewoon durven vragen "wil je met mij morgen/overmorgen eens iets gaan eten" Dan weet je zeer snel of ze ervoor open staat of niet.

Nu volgt de beschrijving van hoe iemand met een antieke wereldvisie daten ziet:

Een vrouw wilt toch altijd een beetje veroverd/ingepakt worden. Het is cliche, maar zelfzeker zijn/uitstraling/ dikke auto het helpt.
    Je gaat eten in een goed restaurant/brasserie. => je laat haar vooral ook vertellen. (zelf geen negatieve verhalen vertellen, er moet veel gelachen worden)

Als man betaal jij de rekening, jij hebt haar ook uitgevraagd. (als ze de rekening wil delen, zeg je dat zij de volgende keer maar betaald dan)
    De link naar een volgende date is al gezet. (gewoon iets gaan drinken ofzo)

De friendzone bestaat echt en hier moet jij mijlenver van weg blijven. Durven zeggen dat je je aangetrokken voelt+ een klik voelt.
    Je bent op zoek naar een vrouw ,voor vrienden ga je maar op cafe.

Ikzelf voer in het huishouden niets uit, dat kan je moeilijk vertellen op een eerste date. maar jezelf anders voordoen heeft ook geen zin.

Eenmaal vrouwen ook 30+ zijn, tikt hun biologische klok. En willen die vooral weten of jij deftig uw boterham verdient, geen awkward kantjes hebt en of dat er meteen kids mogen bijkomen of gij problemen hebt met haar reeds bestaande kroost. (eigenlijk is het veel praktischer daten dan een griet van 19 jaar die nog iemand zoekt op een wit paard.)
    Akkoord met zowat alles, behalve vetgedrukt daar wens ik nog wat op te melden.

Als je vrijgezel bent en uw eigen woning (32 jaar) dan kan je dus niet in een stort wonen waar je niks uithaalt in het huishouden, of uw moeder de was laat doen en uw moeder uw huis laat opkuisen. Misschien dat jij nu met uw huidige vrouw geen poot uit steekt, maar TS zal dus niet in zo'n situatie zitten. Heeft dus ook geen nut te zeggen "als ik een stabiele relatie heb dan verwacht ik wel dat de vrouw alles doet". Dan zou ik nog eerder zeggen dat je een huishoudhulp neemt ofzo want dat je uw tijd liever in leuke dingen samen steekt, family time.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe is het nog afgelopen eigenlijk

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Hoe je over hopeloze verliefdheid heen zetten?

Nooit zeggen hoe fantastisch je haar wel vindt, dat komt nooit goed over bij een vrouw. Je kan dat zeggen als je samen bent. Maar nooit ervoor.

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Nooit zeggen hoe fantastisch je haar wel vindt, dat komt nooit goed over bij een vrouw. Je kan dat zeggen als je samen bent. Maar nooit ervoor.
    "Ge kunt ermee door, goesting om te poepen?"

"ik zal toch niets beter kunnen krijgen, goesting om te poepen?"
    PSN: rscaboy_belgium

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Hoe is het nog afgelopen eigenlijk
    Onder het motto een neen heb je en een ja kan je krijgen, uiteindelijk dan toch maar mijn kans gewaagd en alsnog een neen gekregen, een heel mooie neen weliswaar maar toch een neen.
    In de verdwaasde staat waar ik me toe in bevond had de mij echt compleet kunnen breken en ze heeft haar best gedaan om dat niet te doen. Daar moet ik dan misschien maar beter dankbaar voor zijn, maar ondanks lieve woorden blijft een neen, een neen natuurlijk.

Desondanks ben ik daar toch nog een goede maand of twee, bijna drie zelfs, slecht van geweest. Erg eigenlijk, want na mijn laatste echte relatie was ik na een dag of twee over die relatiebreuk heen.

Wat er hier wel toe bijgedragen heeft dat het zo lang geduurd heeft voor mij om me hierover heen te zetten, is het feit dat ik dacht om mijn zinnen te verzetten door een maand nadien me eens in te schrijven voor een speeddate, raad eens wie ik daar echter tegen gekomen ben...

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Desondanks ben ik daar toch nog een goede maand of twee, bijna drie zelfs, slecht van geweest. Erg eigenlijk, want na mijn laatste echte relatie was ik na een dag of twee over die relatiebreuk heen.
    Nu ja, 20+ jaar geleden heeft mijn jeugdvriendin definitief met mij gebroken. En de manier waarop was gewoon schandalig. Ik heb altijd gedacht dat ze ooit spijt zou krijgen en excuses zou aanbieden aan mij (ze weet mij perfekt te vinden), maar mmmm 20+ jaar later wacht ik daar nog altijd op. Dat is dus nooit gebeurd. Ik ga niet in detail treden, maar ik heb van haar wel geleerd dat mensen enorm hardvochtig en harteloos kunnen zijn. Ik denk nog regelmatig terug aan die breuk maar ik ben er bijna zeker van dat omgekeerd, zij gewoon is verder gegaan met haar leven en mij nog amper herinnert. C'est la vie.

Ze heeft mij wel geleerd dat er maar één zekerheid is: Je kan alleen echt rekenen op .. jezelf. Dat je kan rekenen op een partner, hangt grotendeels af van de partner. Je kan wél water bij de wijn doen en je stinkende best doen, als je partner alsnog vindt dat je een dikke sul bent en een kloothommel, dan is dat gewoon zo. Je partner moet je accepteren voor wie je echt bent en zo niet? Ander en beter hé!

Ja je voelt je nu slecht, en misschien dat ze nooit helemaal uit je gedachte gaat. (Dat is volkomen normaal, omdat je in je brein, met sommige mensen emotioneel gewoon een sterke band hebt) Maar het leven gaat verder. Ik ben zelf al bijna 16 jaar gehuwd nu met iemand anders. En dat gaat goed (exclusief de normale ruzie hier en daar hé ). In het verleden blijven steken heeft voor niemand zin. Dus hoofd vooruit en go for it!
    Laatst gewijzigd door makila; 17 november 2019 om 12:21

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten